Eikö tällä palstalla tiedetä että mies on aviossa elatusvelvollinen vaimostaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28292456]Olen hoitanut ex-miestäni joka oli neliraaja halvaantunut melkein viimeiseen asti kotona, kerkisi olemaan viikon sairaalassa ennen kuolemaansa. Häntä hoidin melkein 10v joten enköhän jaksaisi hoitaa myös nykyistä miestäni.[/QUOTE]

Miten turvaisit silloin miehesi elannon, kun sinulla avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoosi nähden?

[QUOTE="vieras";28292463]Miten turvaisit silloin miehesi elannon, kun sinulla avioliitossa on elatusvelvollisuus puolisoosi nähden?[/QUOTE]

Eiköhän pärjättäisi hän saisi eläkettä ja itse omaishoidontukea,sillä tavalla viimeksikin
pärjättiin.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28292466]Eiköhän pärjättäisi hän saisi eläkettä ja itse omaishoidontukea,sillä tavalla viimeksikin
pärjättiin.[/QUOTE]

Okei, eli miehellä on sairaanakin velvollisuus elättää sinua, sinulla ei ole samaa? Olet kyllä oikea kultakimpale vaimoksi. No, tyhjänjankuttuja, palstan pitkäikäisin trollihan sinä tietty olet. Vähän jo kyllästyttää.

[QUOTE="vieras";28292470]Okei, eli miehellä on sairaanakin velvollisuus elättää sinua, sinulla ei ole samaa? Olet kyllä oikea kultakimpale vaimoksi. No, tyhjänjankuttuja, palstan pitkäikäisin trollihan sinä tietty olet. Vähän jo kyllästyttää.[/QUOTE]

Minusta se jos hoitaa 24/7 kattaa tuon elättämisen.

[QUOTE="vieras";28292535]Eli sinulla on aina pullat hyvin uunissa.[/QUOTE]

No en ole koskaan vielä hakenut toimeentulotukea eli eiköhän se sitten olisi minullekkin tarkoitettu jos tilanne olisi sellainen.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28292582]No en ole koskaan vielä hakenut toimeentulotukea eli eiköhän se sitten olisi minullekkin tarkoitettu jos tilanne olisi sellainen.[/QUOTE]

Etkö ihan tosi voisi jo lopettaa? Ja vielä lopuksi kertoa kenen nikin viihdyke olet? Vaikka arvaukseni on kyllä vahva.

Keksi sitten joku uusi juttu. Sinulta se onnistuu. Kohta se sinun taaperosi on jo armeijassa ja sinä vaan jauhat samaa.

[QUOTE="vieras";28292586]Etkö ihan tosi voisi jo lopettaa? Ja vielä lopuksi kertoa kenen nikin viihdyke olet? Vaikka arvaukseni on kyllä vahva.

Keksi sitten joku uusi juttu. Sinulta se onnistuu. Kohta se sinun taaperosi on jo armeijassa ja sinä vaan jauhat samaa.[/QUOTE]

Ap on provo mutta minä en ole enkä ole mikään viihdyttäjä vaan ihan oikea ihminen.

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";28292483]Aina olen ollut. Onhan minulla reumaa,sydänvikaa,menierin tautia yms.[/QUOTE]

Mun äidilläni on noista 2 viimeistä, lisäksi diabetes ja muita sairauksia. Siitä huolimatta hän teki yli 40 vuotta palkkatyötä, kasvatti 2 lasta, viljeli kasvimaalla esim. kaikki perunat talveksi, tämän lisäksi sipulia, porkkanaa, punajuurta, salaattia, yrttejä jne. jne. Marjapensaista marjat. Metsästä haettiin mustikat ja puolukat, vadelmat ja sienet.

Eli paljolti on kuule asennekysymys tekeekö töitä tai ei!

[QUOTE="poikia3";28292628]Mun äidilläni on noista 2 viimeistä, lisäksi diabetes ja muita sairauksia. Siitä huolimatta hän teki yli 40 vuotta palkkatyötä, kasvatti 2 lasta, viljeli kasvimaalla esim. kaikki perunat talveksi, tämän lisäksi sipulia, porkkanaa, punajuurta, salaattia, yrttejä jne. jne. Marjapensaista marjat. Metsästä haettiin mustikat ja puolukat, vadelmat ja sienet.

Eli paljolti on kuule asennekysymys tekeekö töitä tai ei![/QUOTE]

Luuletko etten ole töitä hakenut? ja tehnytkin esim. sellaista paskaduunia kuin lehtien puhelinmyynti.

[QUOTE="poikia3";28292628]Mun äidilläni on noista 2 viimeistä, lisäksi diabetes ja muita sairauksia. Siitä huolimatta hän teki yli 40 vuotta palkkatyötä, kasvatti 2 lasta, viljeli kasvimaalla esim. kaikki perunat talveksi, tämän lisäksi sipulia, porkkanaa, punajuurta, salaattia, yrttejä jne. jne. Marjapensaista marjat. Metsästä haettiin mustikat ja puolukat, vadelmat ja sienet.

Eli paljolti on kuule asennekysymys tekeekö töitä tai ei![/QUOTE]

Ja hiihti töihin 40 km kesät talvet, ylämäkeen molempiin suuntiin...

Yhteistyössä