The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikän viikonloppusuunnitelmat meni plörinäksi.. Niin auttelen sitten mp.tä järjestelemään uutta kotiaan. Ja koitan saaha tän omanki asumuksen kuntoon. Häätys peräkärryä lainailla joku pv että saisin yhen vitriinin haettua tuosta naapurista.
mulla on jotain suunnitelmia viikonlopulle :)
tosin miestä ei tarvitse enää auttaa, saa pärjätä omillaan :D
ei vaan, eipä olisi mun apua tarvinnut mutta halusin silti auttaa :)

kahvikirahvi
olikos hyvää?
mulla taas yksi garage hard lemonade, sitruunainen maku :p
Ihan jees, ei mikään erikoisen hyvä. Vaan ei pahakaan. Jännä.

Mutta nyt on kiraffin pakko lähtee sänkyyn, huomenna aikanen herätys ja se päiväkotiin tutustuminen :) Ja ohan tässä päivässä ollu jos millasta myllerrystä ku ny on puolet tavaroista lähteny.
Kauniita uneja kaikille :kiss:

mitä toi niikos oikeen on jotain alkoholin makusta limua vai?niitä petollisia mitä juo ja juo kun ei "muista" et on alkoholipitosia? en oo koskaan maistanut. Ainakin täällä porukka on kieli pitkällä niitä juomassa:D
Garage Hard Lemonade on raikas, sitruunankirpeä janonsammuttaja vaativaan makuun. Sen puraisu on suomalaista lonkeroa rapsakampi, ryhdikäs ja runsas. Alkoholia 4,6 %.

Garage Hard Lemonade kuuluu uuteen juomaryhmään, joka on lähellä lonkeroa. USA:n juomamarkkinalla on useita hard lemonade –tuotteita, mutta Suomessa tämäntyyppiset juomat ovat jotain täysin uutta. Suomalaisessa konseptitutkimuksessa 90 prosenttia kuluttajista piti Garagea uutena ja erilaisena, ja pakkaus miellytti 91 prosenttia testiryhmästä (Research Insight, konseptitutkimus 9/2011).

Sitruunamehun kirpeys ja ripaus aitoa sokeria tekevät Garagesta maukkaan janonsammuttajan, joka nautitaan hyvin viilennettynä suoraan pullosta.

mulla tosin tölökki
ja on kyllä hyvää, ei heti tule lonkero mieleen mausta

[QUOTE="Milli";28283535]Miten määritellään tässä ketjussa mainittu maantieteellinen käsite "pohjoinen" ? Että puhutaanko oikeasta pohjoisesta vai etelän pohjoisesta?[/QUOTE]

napapiirin pohjospuolella mun mielestä

kahvikirahvi
[QUOTE="Milli";28283535]Miten määritellään tässä ketjussa mainittu maantieteellinen käsite "pohjoinen" ? Että puhutaanko oikeasta pohjoisesta vai etelän pohjoisesta?[/QUOTE]

Mulle pohjonen alkaa lapin läänin rajoilta.

..koska olen täältä etelämmästä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan jees, ei mikään erikoisen hyvä. Vaan ei pahakaan. Jännä.

Mutta nyt on kiraffin pakko lähtee sänkyyn, huomenna aikanen herätys ja se päiväkotiin tutustuminen :) Ja ohan tässä päivässä ollu jos millasta myllerrystä ku ny on puolet tavaroista lähteny.
Kauniita uneja kaikille :kiss:
täytyy joskus maistaa, hienoissa pulloissa ovat nykyään

öitä ja mukavaa tutustumista päikyssä :)

koitahan saada nukuttua :hug:

Aries 78

Minulle pohjoinen on Rovanimen yläpuolella ja pitkästi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä