Onkohan suklaamunat alessa huomenna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naminam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että suklaakikkleit tarkoittaa heti ylipainoa... hieno ajatusmaailma sinulla

Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn ap:lta, ei ole pakko vastata tietenkään jos ei halua. Mulla vaan ensimmäinen mielikuva tuosta ap:n aloituksesta on, että joku ylipainoinen siellä taas suunnittelee viikon mättöostoksia. Ei riitä, että koko pääsiäisen on jo vetänyt herkkuja ja suklaamunia, nyt vielä alesta pitää lähteä lisää ostamaan. Voisi kuvitella, että pursuaa tässä vaiheessa jo suklaamunat korvista, mutta ei...

Niitä suklaamunia voi myös syödä kohtuudella, ei se tarkoita että olisin 20 erinlaista munaa alesta ostanut. :) Ja ei, en ole ylipainoinen. Pääsiäisenä söin 3 pientä kinderiä ja lidlin ruohomunia pussillisen. Nyt ostin tuon ison kinderin ja olisin ostanut myös pari muuta munaa jos olisi ollut -50%. :) Mutta toi iso kinder riittää oikein hyvin.

Vaikka suklaamunista tykkään, niin en mä niitä jätesäkillistä osta. Totesin että noi 3 kinderiä ei tyydyttänyt suklaamuna himoa, olisin voinu ostaa nyt vielä muita.

Kinder on kuitenkin mun lemppari, kuten olen jo aiemminkin maininnut.

No jos sä syöt muka niin vähän niitä suklaamunia, niin eikös se nyt ole vähän yks ja sama, paljonko ne maksaa kappaleelta. Kyllä mulle ensimmäinen mielikuva alesta suklaamunia ostavasta on just se, että niitä hamstrataan oikein läjäkaupalla. Etenkin jos oikein täytyy jostain palstaltakin kysellä, että onko jo alessa ja kuinka paljon. Jos ostaa pari munaa, niin mitä väliä onko alessa vai ei...

[QUOTE="vieras";28280440]Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn ap:lta, ei ole pakko vastata tietenkään jos ei halua. Mulla vaan ensimmäinen mielikuva tuosta ap:n aloituksesta on, että joku ylipainoinen siellä taas suunnittelee viikon mättöostoksia. Ei riitä, että koko pääsiäisen on jo vetänyt herkkuja ja suklaamunia, nyt vielä alesta pitää lähteä lisää ostamaan. Voisi kuvitella, että pursuaa tässä vaiheessa jo suklaamunat korvista, mutta ei...[/QUOTE]no itse ajattelin tehä samat kuin ap. mennä katselemaan kikkeleitä varastoon töiden jälkeen. eikä pursu vielä korvistakaan. ja ei, ei ole perhe ylipainoinen.

Kyllä minä ainakin ostan alesta pääsiäismunia. En ahda niitä kerralla, vaan syön yhden kahvin kanssa iltapäivällä. Saatan ostaa siis useampia munia ja ne riittää aika pitkäksi aikaa. Ja olen ihan normaalipainoinen, jopa hoikahko. Ja vaikka aikuinen olenkin, niin tykkään koota niitä yllätyksiä ;)

Miksi ihmiset yleensäkään ostavat mitään alesta?? Ehkä juuri sen vuoksi, että silloin säästää rahaa. Mielummin maksan munista vähemmän kuin enemmän. Pääsiäiseksi toki ostin koko perheelle pääsiäismunat ihan normaalilla hinnalla, mutta nyt kun saa halvemmalla niin miksi en hyötyisi siitä? Ja koko pääsiäistä ei ole ahdettu herkkuja napaan, joten munat maistuu vielä hyvin.

no mun kohdalla tämä mielikuva oli väärä, lähinnä mietin tuota alea tuon ison kinderin takia. Melkein 7e on aika kova hinta suklaamunasta.

Jos jos esim ostaa joulun jälkeen vielä joulusuklaata, niin kyllähän ne yleensä silloin toivoisi alessa olevan kun joulu mennyt. Sama suklaamunissa. Vaikka pääsiäinen loppui tänään, niin onhan se kiva ostaa suklaamunia halvemmalla vaikka vain pari ostaakin. Esim just niitä isompia, jos niitä haluaa.

Voi maistella sellaisa munia mitä ei normaalihinnalla pysty/halua ostella. :)

Ja nämä alesta ostelut koskee ihan kaikkia elintarvikkeita. Esim jotkut syövät esin kinkkua jouluna ja joulun jälkeen ostavat uuden kinkun kun se on alessa. Itse mietin että miten he jaksavat syödä kinkkua vielä joulun jälkeen, mutta en heitä kritisoi. Toiset tykkää kinkusta, toiset suklaamunista ja toiset vaikka kaljasta...

Jos ei itse ole suklaamunafani, niin antaako se kuitenkin oikeuden kritisoida niitä ihmisä jotka haluavat suklaamunia syödä... Ei mielestäni.

[QUOTE="aloittaja";28280607]Ja nämä alesta ostelut koskee ihan kaikkia elintarvikkeita. Esim jotkut syövät esin kinkkua jouluna ja joulun jälkeen ostavat uuden kinkun kun se on alessa. Itse mietin että miten he jaksavat syödä kinkkua vielä joulun jälkeen, mutta en heitä kritisoi. Toiset tykkää kinkusta, toiset suklaamunista ja toiset vaikka kaljasta...

Jos ei itse ole suklaamunafani, niin antaako se kuitenkin oikeuden kritisoida niitä ihmisä jotka haluavat suklaamunia syödä... Ei mielestäni.[/QUOTE]me ostettiin joulun jälkeen alesta 11kg kinkku ja syötiin se nyt pääsiäisenä

me ostettiin joulun jälkeen alesta 11kg kinkku ja syötiin se nyt pääsiäisenä

No siinä olikin jo pari kuukautta välissä jouluun, tuo olikin ihan kelpo idea :) Jotkut syö kinkkua myös joulun jälkeen, mikä tietty ok jos kinkusta tykkää.

Mä itse olen enemmän niitä ihmisiä jotka syö asioita sillon kun ne ovat ajankohtasia, mutta kuten sanoin niin en kritisoi ihmisiä jotka tekevät eritavalla. Esim just syövät kinkkua pääsiäisenä tai suklaamunia vaikka juhannuksena. :)

Miksi ei saisi alesta ostaa sen pyhän jälkeenkin, ei kai sitä mikään lakikaan kiellä ;) :)

Yhteistyössä