Onkohan suklaamunat alessa huomenna...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "naminam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"naminam"

Vieras
:p Prismassa ajattelin katsella jos siellä enään mitään on :D

Jos olis vaikka -50%, mut jos on vaan -30% niin jää harkintaan.

Onkohan ne isot kinderit ikinä alessa....

Jos oli jo lauantaina, niin sit varmaan hylly tyhjänä huomenna :( No ainakin katson, kiva olis jos jotain vielä löytyis ja alessa :) Pitää mennä aikasin prismaan pyörimään, ekana munahyllylle :D

Suklaamunat on pahoja, ikin en ostaisi muutenkuin pääsiäisenä. Jos suklaata haluaa syödä niin suklaalevy on parempaa. Miks kukaan ostais niitä pääsiäisen jälkee? Sen muovikrääsän vuoksiko?

Ei muovikrääsän vuoksi, aikuisena en ole sen perään. Mun makuun suklaamunat maistuu hyvältä ja olen kyllästynyt suklaalevyihin.

Eniten kiehtoo kinderit, lelu lentää roskiin samantien :)

[QUOTE="aloittaja";28279095]Ei muovikrääsän vuoksi, aikuisena en ole sen perään. Mun makuun suklaamunat maistuu hyvältä ja olen kyllästynyt suklaalevyihin.

Eniten kiehtoo kinderit, lelu lentää roskiin samantien :)[/QUOTE]

Kindersuklaata saa patukoinakin. Parempi hinta-laatusuhde.

Muistelin just että eikös kinderietä myydä ympärivuoden... Sen takia eivät varmaan tosiaan ole tarjouksessa, jos viime vuonna muut oli mut ei kinderit...

Samoin joulunjälkeen ei ollut juhlapöydänkonvehti tarjouksessa, koska sitä myydään läpi vuoden.

Pääs unohtumaan, se siitä kinderistä sitten :( No kattelen sit muita :)

No saa sitä joskus ilmastakin maksaa, ainakin näin kerran vuodessa pääsiäisen aikaan :) Sen jälkeen taas menee ehkä ne levytkin... Tai ostan niitä kun ei ole munia tarjolla. :)

Mä kans tykkään kindermunista enkä yhtään patukoista, munassa valkoisen ja suklaan suhde parempi ja ohut suklaa sulaa ihanasti kielelle. Lisäksi olen sitä mieltä, että suklaassa pitää syödä sitä, mistä saa suurimman nautinnon. Ja sitä sitten ostetaan sen verran mihin on varaa, ei niin päin että kilohinnan mukaan ostettaisiin, että määrällisesti saisi paljon.

Mä kans tykkään kindermunista enkä yhtään patukoista, munassa valkoisen ja suklaan suhde parempi ja ohut suklaa sulaa ihanasti kielelle. Lisäksi olen sitä mieltä, että suklaassa pitää syödä sitä, mistä saa suurimman nautinnon. Ja sitä sitten ostetaan sen verran mihin on varaa, ei niin päin että kilohinnan mukaan ostettaisiin, että määrällisesti saisi paljon.

Aivan :) Pääsiäinen on vaan kerran vuodessa, joten miksi siitä ei saisi nauttia ja syödä suklaamunia jos haluaa. Vaikka ne onkin kalliimpia kuin levysuklaa. Suklaamunat maistuu paremmalle heti pääsiäisen jälkeen, pääsiäisenä muutenkin yleensä kaikkee muuta hyvää :)

Lauantaina oli ainakin meidän cittarissa kaikki pääsiäiskarkit -50% :D Oneksi en ollut aijemmin mitään ostanut ja nyt sain kaikille muksuille kunnolliset isot munat ja pikku herkkuja lisäksi :P

vai että vielä taliaivokin :D Ostin munia jo pääsiäiseksi, mutta enemmän niistä nauttii näin päivä pääsiäisen jälkeen kun ovat ainoa herkku... Pääsiäisenä kun syön kaikkea muutakin, nyt vain suklaamunia ilman esim rahkoja yms.

Jos et tätä ymmärrä, niin sille ei sitten mitään voi. :)

Pääsiäinen on kerran vuodessa, joten suklaamunia tulee ostettua noin viikko pari ennen pääsiäistä, pääsiäiseksi ja näin pari päivää pääsiäisen jälkeen. En mä suklaamunia halua vaikka 2 kuukauden päästä, vaan pääsiäisenä ja pääsiäisenaikaan joka on vain kerran vuodessa.

Samoin kun joulu on kerran vuodessa ja siitä joulunhengestä nautitaan kuitenkin jo pari viikkoa ennen joulua, kuitenkin voi sanoa että joulu on vain kerran vuodessa. :)

Yhteistyössä