Onko noloa osallistua painonpudotus telkkarisarjaan. Kehtaako sen jälkeen kaduilla kävellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 20kiloa ylimääräistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

20kiloa ylimääräistä

Vieras
Tekis mieli hakea tuohon Jutan ohjelmaan, mutta onko se noloa? Vaikuttaako tuo jotenkin mun työhöni (olen kaupan kassa) jos osallistun laihdutusohjelmaan?

[QUOTE="aapee";28277992]haluaisin tuon 20 kiloa pois. Olen omatoimisesti yrittänyt laiduttaa, mutta motivaatio ei ilmeisesti ole ollut tarpeeksi hyvä, sillä mitään muutosta ei ole tapahtunut.

Jos olisin laihdutusohjelmassa ja en pudottaisi siltikään painoa, se olisi niin noloa että se jo itsessään motivoisi laihduttamaan.[/QUOTE]

Tässähän sulle on jo perusteita, eli go for it!

Eikös se ole niin, että positiivista tsemppiä vaan saisit kanssaihmisiltä ja mieti mahdollista lopputulemaa. Ei niistä mitään jakseta puhua, jotka ei onnistu. Toisaalta ne jotka onnistuvat painonpudotuksessa julkisesti, saavat vain ihailua osakseen. Onhan se nähty. Muistatko ketään ns.epäonnistunutta? Entä onnistujat? :)

Tarttee tunnustaa etten ekaa kautta katsonut tosta Jutan puolen vuoden dieeteistä. Hakemuskaavakkeessa kysytään onko lähipiirini valmis osallistumaan kuvauksiin.

Eli kuvataanko siinä paljonkin sukulaisia ja kavereita? Ne ei meinaa oikeen lämpenisi varmaan ajatukselle..

Kannattaa opetella elämään niin ettei mieti muiden mielipiteitä :) Ja noita kaikenmaailman tosi-tv-ohjelmia on niin hurjasti nyt että tuskinpa kaikkia niihin osallistuneita yleisesti muistetaan myöhemmin. Ellei sitten ole tehnyt jotain todella erikoista tai tunge väkisin Seiskaan elämäänsä myyden.

[QUOTE="aapee";28278055]Sen verran vielä häiritsen tolla asialla kun tuossa pyydetään kokovartalokuvaa, niin otano kuvan alusvaattesillaan vai vaatteet päällä?[/QUOTE]
Voisko tohon käydä jotain siltä väliltä? Kuva kesältä toppi ja shortsit tms päällä?

En mä ainakaan naura niille painonpudotusohjelmiin osallistuneille tai ajattele heistä mitään negatiivista. Minusta on ihailtavaa ja rohkeaa, jos saa pudotettua painoa ja uskaltaa ja pystyy lähtemään siihen treeniin ja vieläpä kameroiden edessä. Tsemppiä sulle!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
[QUOTE="aapee";28278130]Musta ei ole ollenkaan mitään kokovartalokuvia. Kai otan jonkun topin ja alkkareitten kanssa. Harmittaa vaan kun joudun nyt laittamaan vähän tukkaa ja vaihtamaan pyjaman siistimpiin vaatteisiin. :)[/QUOTE]

Ei niissä "ennen"-kuvissa tarvi upeana olla! :)

Kuvan ottamisessa kannattaa varmaan pitää mielessä se, että se voi päätyä vaikka ohjelmaan tai niiden nettisivuille, joten kannattaa ottaa kivaa taustaa vasten. Ja mietin, olisiko kivempi olla bikineissä/uimapuvussa mielummin kuin alusvaatteissa?

Kuvan ottamisessa kannattaa varmaan pitää mielessä se, että se voi päätyä vaikka ohjelmaan tai niiden nettisivuille, joten kannattaa ottaa kivaa taustaa vasten. Ja mietin, olisiko kivempi olla bikineissä/uimapuvussa mielummin kuin alusvaatteissa?

Kuva otettu ja hakemus lähetetty. Tutuille en kerro koko asiasta mitään. Kerron vasta jos valitaan.

Tuo ennen kuva ei todellakaan ole imarteleva, ilmekin on kettuuntunen oloinen, naama ilman meikkiä ja tukka pesemättä. :)

Tuskin siinä kuvassa tarvii alusvaatteissa olla, sitähän tosiaan voidaan ehkä käyttää jossain netissä tai ohjelmassa. Jotkut suht tiukat vaatteet että näkee selvästi varrtalon muodot kuitenkin.

[QUOTE="joko";28278377]Kuvan ottamisessa kannattaa varmaan pitää mielessä se, että se voi päätyä vaikka ohjelmaan tai niiden nettisivuille, joten kannattaa ottaa kivaa taustaa vasten. Ja mietin, olisiko kivempi olla bikineissä/uimapuvussa mielummin kuin alusvaatteissa?[/QUOTE]

Onneksi otin valkeaa taustaa vasten. Venytin topin pikkareiden yli ja otin sellaisen kuvan. Mut jos mut valitaan ohjelmaan, vaadin uutta ennen kuvaa :)

Joo no eiköhän ne kuitenkin ota siellä ne kuvat jos pääset ohjelmaan :) Siinähän tosiaan tulis vaikka minkälaista epäselvää jne. kuvaa jos käytettäis hakijoiden omia fotoja mutta hetken minäkin mietin että JOS kuva menisi jonnekin muulla kuin valitsijoiden nähtäväksi. Mutta tuskinpa. Toivotaan että pääset ohjelmaan ja jos et niin onnistut muuten tavoitteessasi!

[QUOTE="vieras";28278301]En mä ainakaan naura niille painonpudotusohjelmiin osallistuneille tai ajattele heistä mitään negatiivista. Minusta on ihailtavaa ja rohkeaa, jos saa pudotettua painoa ja uskaltaa ja pystyy lähtemään siihen treeniin ja vieläpä kameroiden edessä. Tsemppiä sulle![/QUOTE]

Näin ajattelen minäkin :)

Minäkin olen ajatellut hakea ohjelmaan, mutta olen töissä eräässä tunnetussa kahvilaketjussa, jossa 95% tuotteista on lihottavia herkkuja. Pelkään että työtäni makeiden leivonnaisten keskellä korostetaan liikaa, sillä omat kiloni olin jo kerryttänyt ennen kahvilaan töihin menoa ja olen enemmän hampuriasten ja suolaisen perään. Firmamme tuotteet ovat helposti tunnistettavissa, joten pelkään työpaikkani puolesta.

Mutta jos en olisi tuolla töissä, hakisin ohjelmaan.

[QUOTE="Minna";28278739]Minäkin olen ajatellut hakea ohjelmaan, mutta olen töissä eräässä tunnetussa kahvilaketjussa, jossa 95% tuotteista on lihottavia herkkuja. Pelkään että työtäni makeiden leivonnaisten keskellä korostetaan liikaa, sillä omat kiloni olin jo kerryttänyt ennen kahvilaan töihin menoa ja olen enemmän hampuriasten ja suolaisen perään. Firmamme tuotteet ovat helposti tunnistettavissa, joten pelkään työpaikkani puolesta.

Mutta jos en olisi tuolla töissä, hakisin ohjelmaan.[/QUOTE]

Kysy työnantajalta lupa ja hae.

Kyllä kokovartalokuva on kokovartalokuva ihan vaatteet päälläkin. Miten ihmeessä luulit, että ne haluaa vähäpukeisen otoksen? Tarkoitushan vain on, ettei osallistujaehdokas lähetä pelkkää kasvokuvaa.

Yhteistyössä