Voi ei, onko teistä noloa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras84

Vieras
Mun kaverini on raskaana. Kun raskaus tuli ihan virallisesti julki (itse tiesin asiasta jo aiemmin), eräs minun hyvä ystäväni alkoi pitää yhteyttä tuohon kaveriin (heidän miehensä ovat kavereita). Eli siis aiemmin ei ole ollut oikeastaan missään tekemisissä.

Nyt tämä mun ystäväni on lakannut pitämästä muhun yhteyttä, jatkuvasti pyörii tuon raskaana olevan luona kylässä, "siipeilee", touhottaa tulevasta lapsesta, hehkuttaa ja arvuuttelee että "keistäköhän tulee sen vauvan kummeja?!" jne.

Eli siis mitä ilmeisemmin pyrkii ennen kaikkea kummiksi.
Mun mielestä tuo on todella noloa. Tunnen myötähäpeää. :ashamed:
Voihan olla, että mä olen tosi outo... Mutta mullekin aina painottanut, että hänestä pitää tulla sit kummi, jos joskus tulen raskaaksi. Ja koska en ole raskaana, on "unohtanut" mut ja "hyökännyt" tuon lähipiirin ainoan raskaana olevan naisen "kimppuun", vaikka ei siis aiemmin ole tekemisissä ollut.

Niin ja siis se ei haittaa, vaik on mut unohtanut. :D Pointti on vaan tuo ihme pyrkyröinti. :o

Niin siis miehensä kaveruutta tuohon raskaana olevan mieheen pitänyt "tekosyynä" päästä heidän piireihinsä pyörimään. (Tai ehkä mä olen vainoharhainen pölvästi kun ylipäätään mietiskelen muiden asioita, jotenkin vaan huvittaa.)

Tunnen tapauksen jossa kummi valittiin sillä perusteella et yks tuttava oli jääny pois tuttavapiiristä ja ku oli talonrakennus tiedossa ja vieraantunut tuttava raksamies niin... arvaatte varmaan kenestä tuli kummu ja väänsi hiki päässä raksalla :)

Yhteistyössä