No mut syötäviähän nekin on Ja vanhat alta pois niin saa sitten uusia taas.mä en juuri valkkaa vaan otan pakastimesta sen palan kun käteen sattuu osumaan
nyt ei käynyt paras tuuri mutta joskushan ne b-luokan palatkin on syötävä
No mut syötäviähän nekin on Ja vanhat alta pois niin saa sitten uusia taas.mä en juuri valkkaa vaan otan pakastimesta sen palan kun käteen sattuu osumaan
nyt ei käynyt paras tuuri mutta joskushan ne b-luokan palatkin on syötävä
juurikin näinNo mut syötäviähän nekin on Ja vanhat alta pois niin saa sitten uusia taas.
Mukavan kuuloinen pääsiäinen teillä ollut itellä ihan rauhallista,pe töissä ja eilen treffailin kaveria ja sit illalla kävin "naapuri" kaupungissa katselemassa iltaelämää,en tosin tsihistellyt kun yksin autolla liikenteessä.Tänään ulkoillut,kävin porukoilla siellä oli muitakin perheenjäseniä ja sit kävin vielä lenkillä ja se vasta omituinen reissu oli. Nyt tässä pikkuhiljaa pitäs valmistautua yöpuulle kun huomenna töihin.Hei vain hei kaikille!
Kirahvin pääsisäinen on menny ihan mukavissa merkeissä. Perjantaina mentiin mummolaan pp.n kanssa, lauantaina kävi mun isovanhemmat syömässä siellä ja illasta lähdin sitten kavereitten kanssa viihteelle
Tänään kävin kaverilta ostamassa töllön, ihailtiin siellä vähän lehmiä ja hevosia pp.n kanssa. Mun autoni saapui haltuuni, ja tein niin tajuttoman hyviä soijapihvejä (mp.lle porsaan ulkofilepihvi), peruna- ja bataattitikkuja, se kermaista pippurikastiketta. Vedin niin jättimäisen annoksen että näytän vähintään rv20
Mitäs tänne?
Mukavaa ollu kyllä joo En malta odottaa et saan kaverilta kuvia pp:stä ja lehmistä. Enkä saanutkaan sitä putkitöllöä mikä mulle luvattiin, kun sen oli kuulemma joku ilman lupaa hävittäny kierrätykseen, niin myi sitten vanhan 32" taulutelkkarinsa.Mukavan kuuloinen pääsiäinen teillä ollut itellä ihan rauhallista,pe töissä ja eilen treffailin kaveria ja sit illalla kävin "naapuri" kaupungissa katselemassa iltaelämää,en tosin tsihistellyt kun yksin autolla liikenteessä.Tänään ulkoillut,kävin porukoilla siellä oli muitakin perheenjäseniä ja sit kävin vielä lenkillä ja se vasta omituinen reissu oli. Nyt tässä pikkuhiljaa pitäs valmistautua yöpuulle kun huomenna töihin.
Varmaan tuli ihania kuvia ja tosiaan,hyvä mäihä kävi sulla telkkarin kanssa. Mun pitäs kans saada ostettuu uus töllö kun en vieläkään ole saanut aikaseksi,meni teevee rahat toiseen ostokseen joten nyt saa vähän taas jemmata eka.Mukavaa ollu kyllä joo En malta odottaa et saan kaverilta kuvia pp:stä ja lehmistä. Enkä saanutkaan sitä putkitöllöä mikä mulle luvattiin, kun sen oli kuulemma joku ilman lupaa hävittäny kierrätykseen, niin myi sitten vanhan 32" taulutelkkarinsa.
Hyvä säkä mulle
joulukuussa viimeksi käynytLähdit jo töihin mutta.
Kiva kun kiva ilta sinullakin välillä, tai siis et viihteellä vähän kävit Millo oot viimeks käynyt?
olisit ottanut rekkarin talteenTerveisiä lenkiltä
Olipa lenkki,mua seurattiin....ilmesty vähän väliä millon mistäkin nurkalta(oli autolla). Viimetteks meni ohi,kävi kääntymässä kulmalla ja ajo ohi ja moikkas. Tadaa,no sillä oli arskat päässä niin en tunnistanut (kun autokin eri) mutta joko se oli yksi tyyppi jonka tunnen tai sitten joku muu...Voi kääk,nyt mua vaivaa ihan suunnattomasti oliko se se tuttu vai joku muu.Ja jos se oli se tuttu niin miks ihmeessä se noin tekee(taas) ja jos oli joku muu niin...Mitä ihmettä:O Luulen et se ehkä oli se tuttu mut miksi se edes ajais kyseisellä autolla kun ei ollut ihan mikä tahansa. Eli nyt tarvii kyseisiä autoja kai ruveta vahtaa et jos se ajaa jotakin niistä.Pikkusen olen kyllä pettynyt jos oli se tuttu...Ois niin kiva kun joku muu ois hoksinut mut silleen hyvällä tavalla
No juu,pitihän tää nyt raportoida niinkun se ketään kiinnostais mutta tää ketjukin niin pirun hiljanen :kieh:
:hug:PÖÖ :wave:
onko kenelläkään ollut ikävä :saint:
mä sitten sinkkuunnuin tänään, mies muutti pois...
fiilis on ihan hyvä tästä kaikesta
ja TSIH
tsihauteltua tuli kyllä perjantaina ja eilen kaupungilla :xmas:
mulle ei onneksi tule kankkustaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28273234:No, ajattele positiivisesti, huomenna ei sulla ole kankkusta :stick:
Ei siinä sellasia tajunnut:ashamed: ja toisaalta se oli erään firman auto joita kulkee enempikin joten tuskin se olis mitään hyödyttänyt kun ei niistä saa kun firman tiedot,ei niitä kuka autoo ajaa. Ja tää mies(tuttu) ei tietääkseni kyl ole kyseisessä firmassa...ja eräs toinen mies on joskus katellut ja se on samanlaisella ajanut että enpä nyt tiedä kuka sitten oikeen oli,näytti siltä tutulta tavallaan mut sit taas toisaalta ei se voinu olla se. Mutta ei auta kun kyttäillä kyseisii autoja josko joku näyttäs tutulta.olisit ottanut rekkarin talteen
ehkä kauhea sanoa mutta taitaa olla noin :ashamed:Famille onnittelut ja/tai pahoittelut, kumpi sitten tilanteeseen paremmin käykään..
Taijan sanoa nyt hyvät yöt ja kauniit unet kaikille!! Aamulla on sitten oltava pirteenä kun lapset herää, mies lähtee aamuvuoroon..
juu, ei se sitten olisi paljoa auttanutEi siinä sellasia tajunnut:ashamed: ja toisaalta se oli erään firman auto joita kulkee enempikin joten tuskin se olis mitään hyödyttänyt kun ei niistä saa kun firman tiedot,ei niitä kuka autoo ajaa. Ja tää mies(tuttu) ei tietääkseni kyl ole kyseisessä firmassa...ja eräs toinen mies on joskus katellut ja se on samanlaisella ajanut että enpä nyt tiedä kuka sitten oikeen oli,näytti siltä tutulta tavallaan mut sit taas toisaalta ei se voinu olla se. Mutta ei auta kun kyttäillä kyseisii autoja josko joku näyttäs tutulta.
joo tai sit joku hullu muuten vaa seuraa:O Mua on nimittäin joskus seurattu ja se näytti eka ihan hyvältä mut sit päätty kyyneliin(ylläri pylläri) joten vähän olen varauksella tälläsiin tapauksiin.juu, ei se sitten olisi paljoa auttanut
jos sulla on salainen ihailija
totta, noista seurailijoista ei aina tiedä : /joo tai sit joku hullu muuten vaa seuraa:O Mua on nimittäin joskus seurattu ja se näytti eka ihan hyvältä mut sit päätty kyyneliin(ylläri pylläri) joten vähän olen varauksella tälläsiin tapauksiin.
Viettämässä vielä pyhiä mutta ehkä se nyt sallitaan kaikille,ei oo itekään sitten roikkunut täällä niin paljoo.missäs kaikki TAAS on :kieh:
ei ollut montaa sivua kahlattavana tässä ketjussa
no,parempi niin
varmaan näinViettämässä vielä pyhiä mutta ehkä se nyt sallitaan kaikille,ei oo itekään sitten roikkunut täällä niin paljoo.