Sain äsken erittäin tiukkasävyisen puhelun joltain naiselta...:-D

Auts, tuli 25 vuoden takaiset muistot mieleen! Me saatiin silloin numeroksi terveyskeskuksen entinen numero. Tosin ei tiedetty sitä silloin. Sain puheluja yöllä, illalla, päivällä, usea soittaja jopa suuttui mulle, kun ei ollutkaan tk:n numero enää. Vaihdettiin aika nopsaan numeroa silloin!
Mulla oli joku Rovaniemen matkahuollon vanha numero..... :headwall:

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Mulla on ollut puhelinnumero jossa keskellä 57, seksityöläisella sama numero muutoin, mutta 75 keskellä. Että niitä miessoittajia riitti, eivätkä uskoneet sanaa...

"vieras"
Mulle on soittanut Helsingin sosiaalitoimisto (asun kaukana Helsingistä), helsinkiläinen mummu soitteli myös kun yritti lapsenlapselleen, olen saanut raportteja tekstiviestinä Suviseuroista ja viimeksi ilmoitettiin, että tilaamani painotuotteet ovat valmiit. Näitä riittää.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Minkähänlaisen studion se nainen näki mielessään? :D

Mun miehelle tuli kerran oudosta numerosta puhelu ja naisääni kysyi karhealla äänellä: "Tehdäänkö?!". Mies oli että "anteeksi mitä, mitäkö tehdään?", johon karhea naisääni edelleen, että "Tehdäänkö?!!!". Mies ei vieläkään ymmärtänyt ja sitten se nainen katkaisi puhelun. :D en tiedä mitä kyseinen nainen olisi halunnut tehdä, mutta voi että me ollaan sitä naurettu. Välillä mies sanoo mulle möreällä äänellä: "Tehdäänkö?!" :D
:LOL:

"vieras"
Mä kerran laitoin vahingossa väärään numeroon viestin, että joo, voitas treffata ja ehdotin iltaa. Ja tää vastaanottaja laitto et ei tunne mua, mutta voitas silti treffata. Selvensin sit asian, et onkin väärä henkilö, mut tää laitto ainakin vielä pari viestiä ja vonkas. Eihä se edes tienny minkänäkönen/ikänen olen tms. Pelottavaa porukkaa, tai sit tooosi epätoivosta.

[QUOTE="vieras";28272675]Mutta sit toisaalta jos ei selittäis mitään, se tyyppi olis ajatellu että aha, yrittää vielä pakoilla tätä asiaa! :D[/QUOTE] Niinpä. Ja päätellen siitä että nainen kävi hyvin vaisuksi puhelun loppuvaiheessa, hän tajusi arvioineensa tilanteen väärin, ja häntä hävetti.

Sääliksi käy tuon naisen kumppania. Kyse on aika selkeästi sairaalloisesta mustasukkaisuudesta, niin hurjistuneelta nainen kuulosti. Itsellänikin on kokemusta sairaalloisen mustasukkaisesta kumppanista, ja sellaisen kanssa eläminen on todella piinaavaa. Hän kävi säännöllisesti läpi kännykkäni muka salaa- usein kun tulin esim. vessasta, kännykkä pyöri ympyrää pöydällä, koska se oli kiireellä siihen laitettu. Lisäksi hän kävi säännöllisesti tarkistamassa olenko minä töissä kun minulla oli iltavuoro- soitti työpaikkani pihalta että olen täällä, sattumalta ajoin ohi, tule moikkaamaan. Erotessamme myönsi että tuo oli nimenomaan tarkistamista. Lisäksi hän koitti määrätä pukeutumisestani, niin ettei vahingossakaan vilahda nilkkaakaan, ja koitti kieltää minua meikkaamasta muualla kuin kotona. Hän yritti puuttua jopa tv-ohjelmiin joita saisin katsoa ja joita en- esim. Kotikatu oli sallittu, Sinkkuelämää-sarja ei.

Tuli tuon naisen äänensävystä mieleen se sama fiilis mikä oli eksäni äänessä kun hän tenttasi minua milloin mistäkin. :xmas:

kfkfkf
Mun pojalle soitti joskus joku jostain oikeustoimistosta tms.. Vastasin ja kerroin ettei täällä asu sen nimistä, varmisteli vielä useaan otteeseen että oletko nyt AIVAN varma ettei asu. Lopuksi kerroin että tää on lapsen puhelin, sitten lopetti puhelun.

Tapasitteko te kuitenkin studiolla vaikka viesti meni väärään numeroon?
Ihmettelin kun ei tyyppi vastannut viestiini mitään, ja soitin hänelle (oikeaan numeroon) jossa sovimme kellonajasta- joka oli tosiaan tuo klo 12. :D

Siksikin aloin kertoa mistä on kyse, kun nainen aloitti puhelun suunnilleen näin että " sinulta on tullut tähän numeroon viesti jossa sanotaan näin, miksi lähetit tuon viestin tähän numeroon?". En heti tajunnut että kyse on väärästä numerosta, ajattelin että basistin vaimo (tiedän että on naimisissa) oli tutkinut miehensä kännykän saapuneet viestit, ja tullut mustasukkaiseksi. Siksi kerroin että meidän piti tämän ***** *******: n sopia kellonaika koska tulen studiolle seuraavana päivänä, ja että olen taustalaulajana hänen bändissään. :)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Ihmettelin kun ei tyyppi vastannut viestiini mitään, ja soitin hänelle (oikeaan numeroon) jossa sovimme kellonajasta- joka oli tosiaan tuo klo 12. :D

Siksikin aloin kertoa mistä on kyse, kun nainen aloitti puhelun suunnilleen näin että " sinulta on tullut tähän numeroon viesti jossa sanotaan näin, miksi lähetit tuon viestin tähän numeroon?". En heti tajunnut että kyse on väärästä numerosta, ajattelin että basistin vaimo (tiedän että on naimisissa) oli tutkinut miehensä kännykän saapuneet viestit, ja tullut mustasukkaiseksi. Siksi kerroin että meidän piti tämän ***** *******: n sopia kellonaika koska tulen studiolle seuraavana päivänä, ja että olen taustalaulajana hänen bändissään. :)
Kyllä basistien vaimoilla on kestämistä! Taustalaulajat ne vaan lähettelee viestejä. :D Mahtaa olla raskasta elämää muusikoiden vaimoilla. Eip saa olla mustasukkaista tyyppiä.

[QUOTE="vieras";28272945]Kyllä basistien vaimoilla on kestämistä! Taustalaulajat ne vaan lähettelee viestejä. :D Mahtaa olla raskasta elämää muusikoiden vaimoilla. Eip saa olla mustasukkaista tyyppiä.[/QUOTE] No yleesäkään muusikoiden ei kannata ottaa itselleen mustasukkaisia kumppaneita. Itse laulan kahdessa eri bändissä ja lisäksi on yksi studioprojekti- kaikki muusikot, yhteensä 9 kpl-ovat miehiä, ja 99% heistä naimisissa. Ei siitä tulisi mitään jos oma tai muiden kumppanit olisivat mustasukkaisia. Uskon että muusikoilla kaatuu suhteet heti kättelyssä jos toinen osapuoli osoittautuu mustasukkaiseksi, yksinkertaisesti siksi että siinä hommassa on vaan luottamuksen pelattava.

Onneksi mulla ja miehelläni pelaa.:heart: Ja tällä basistillakin vaimonsa kanssa- kyseessähän siis olikin väärä nro eikä se basistin vaimo kuten aluksi luulin.

"Neiti X"
Itse sain kerran oudosta numerosta puhelun, jossa joku nuorehko kundi kysyi olenko "etunimi X paikkakunnalta Y?". Myönsin olevani, jonka jälkeen sain kuulla selostusta kuinka kivaa meillä oli ollut yhdessä joissain kemuissa. Minä aikani kuunneltuani ja lisätietoja kyseltyäni totesin sitten että joo ihan kiva että oli mukavaa mutta valitettavasti nyt taisi tulla puhelu ihan väärälle X:lle, koska valitettavasti minä olin ollut kys. ajankohtana töissä, siviilisäätyni ei ole sinkku eikä mieheni luultavasti olisi ilahtunut osallistumisestani moisiin kekkereihin. Kundi ei ensin meinannut millään uskoa, sitten meni ihan hämilleen ja lopulta pyyteli kovasti anteeksi väärää numeroa. Eipä siinä mitään, hyvät päivänjatkot ja onnea oikean X:n etsintään - meitä kun on aika monta tällä paikkakunnalla joilla on sama etunimi :)

Muuta selitystä puhelulle en keksinyt kuin että tyyppi oli tavannut bileissä samalta paikkakunnalta olevan etunimikaiman vaihtamatta sen tarkempia yhteystietoja ja jälkikäteen alkanut peräänkuuluttaa jostakin/jotenkin kys. naista ja joku siinä yhteydessä on keksinyt minut.

btw
No yleesäkään muusikoiden ei kannata ottaa itselleen mustasukkaisia kumppaneita. Itse laulan kahdessa eri bändissä ja lisäksi on yksi studioprojekti- kaikki muusikot, yhteensä 9 kpl-ovat miehiä, ja 99% heistä naimisissa. Ei siitä tulisi mitään jos oma tai muiden kumppanit olisivat mustasukkaisia. Uskon että muusikoilla kaatuu suhteet heti kättelyssä jos toinen osapuoli osoittautuu mustasukkaiseksi, yksinkertaisesti siksi että siinä hommassa on vaan luottamuksen pelattava.

Onneksi mulla ja miehelläni pelaa.:heart: Ja tällä basistillakin vaimonsa kanssa- kyseessähän siis olikin väärä nro eikä se basistin vaimo kuten aluksi luulin.
Sun miehellä kuten noiden muusikoiden vaimoillakin on oltava itsetunto ja luottamus kohdillaan, muuten tuollainen kuvio olisi fiasko. Jos palstaa on uskominen niin tuo ei pitäisi olla edes mahdollista. :D

rumpalin muija
Sun miehellä kuten noiden muusikoiden vaimoillakin on oltava itsetunto ja luottamus kohdillaan, muuten tuollainen kuvio olisi fiasko. Jos palstaa on uskominen niin tuo ei pitäisi olla edes mahdollista. :D
Nii.. tai sitten vaan asenne että tuo on duuni siinä missä joku muukin ja että jos toinen haluaa pettää niin ei se minulla tule vahdittua. Ei siis jaksa tuhlata elämää miettimällä turhaa paskaa.

Samalla tavallahan minä voisin pettää omassa työssäni tai harrastuksessani, eikä se tulisi miehellä vahdittua

Nii.. tai sitten vaan asenne että tuo on duuni siinä missä joku muukin ja että jos toinen haluaa pettää niin ei se minulla tule vahdittua. Ei siis jaksa tuhlata elämää miettimällä turhaa paskaa.

Samalla tavallahan minä voisin pettää omassa työssäni tai harrastuksessani, eikä se tulisi miehellä vahdittua
Nimenomaan!! Sinulla on hyvä asenne ja selvästi terve itsetunto, kuten minun miehellänikin.

Yhteistyössä