Hei,
voisin pitkästä aikaa liittyä johonkin pinoon.
Olen 29 vuotias ja mies 2 vuotta vanhempi. Meillä on kaksi koiraa, teemme molemmat vuorotyötä, mies 3 vuorotyötä ja mä 2-3 vuorotyötä.
SORI TULI PITKÄ TEKSTI
Mä harrasta koirien kanssa aktiivisesti ja olen kahdessa yhdistyksessä aktiivisesti mukana. Toisessa itseasiassa sihteerinä. Lisäksi käyn kuntosalilla ja pelaan lentopalloa.
Meillä on ollut lapselle lupa tulla jo 5 vuotta vissiin.
Ei olla käyty missään tutkimuksissa, mutta mulla on ylipainoa ja epäsäännöllinen työ tekee omat vaikeutensa. Joinakin viikkoina ei nähdä miehen kanssa lähes ollenkaan hereillä. Nyt ilmeisesti viimeisen kuukauden aikana lähtenyt 5 kg puhtaasti pelkkää rasvaa.
Mies ei ole vielä valmis lähtemään tutkimuksiin.
Itse yritän syksyllä mahdollisesti päästä päivätöihin. Ei pelkästään vauvakuumeen takia vaan myöskin, että pääsisin kursseille ja koulutuksiin joihin haluan. Ne on pääasiassa iltaisin/viikonloppuisin ja mun työ on ilta/viikonloppupainotteista.
Meillä oli ensimmäiset 1,5 vuotta ihan yritystä, mutta nyt ollaan menty rennommalla asenteella nykyään. En jaksa enää stressata.
Mulla meni itse asiassa liian stressaavaksi yritys. Mä en enää voi lähteä kovin kyttäys linjalle se vie liikaa intoa pois makuuhuoneen puolelle.
Itse asiassa nyt on ollut tosi outo kierto, en oikein tiedä onko nyt menossa menkat vai ei. On ihan ihmeen vähäistä vuotoa.
Meneillään joko kp 35/28-35 tai sitten kp 3/28-35
Maha ollut sekaisin jne. Mutta katsellaan ihan rauhassa.
Kyllä mä olen kuumeillut jo kauan ennen yritystä, tiennyt jo kauan mitä aikanaan haluan. Auto kun vaihdettiin 3,5 vuotta sitten - ostettiin farmari, ettei sitten heti tarvitse vaihtaa autoa, jos tärppääkin. No jos meillä nyt tärppää, niin saakin miettiä minne meillä autossa laitetaan vaunut, koska koirien häkki vie koko takaluukun.
Tässä nyt jotain taustoja.. Mä luulen, että me lähdetään koirien kanssa hakemaan miestä ja lähdetään pidemmälle lenkille.
Saa kysellä..
Mukavaa pääsiäistä kaikille!
Itse olen ison osan töissä..