Esikoista kuumeilevien :))

miss_piggy
Terolutiton päivä nro 7: Ei menkkoja, pientä ruskeaa tuhruttelua on ollut, mutta ei ole muuttunut kuukautisvuodoksi missään vaiheessa.

Alkoholista, ite käytän tosi vähän, noin 1 krt/2kk.... Ja tupakkaa en käytä ollenkaan.
 
-KITTY-: Itse poltan kyllä muutaman tupakan päivässä ja juonkin silloin tällöin (ehkä kerran kuussa?) lasillisen punkkua tai pari sidukkaa.

Tupakoin ennen edellistä raskautta, mutta päätös lopettamisesta oli hyvin helppo kun testiin pärähti plussa silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Eli viikkoja oli silloin kasassa se 4+0. kkm:n jälkeen ajatukset oli todella sekaisin ja niin skitsolta kun se ehkä kuulostaakin, niin pari päivää tyhjennyksen alkamisesta hain kaupasta röökiaskin. Tupakka maistui aivan kamalalta ja oksensin sitten samaan rahaan sen takia kaiken muun hyvän lisäksi. Kuitenkin alkoi jotenkin uudestaan ja nyt poltan vähän vähemmän kuin ennen ekaa raskautta, eli max. 5 tupakkaa päivässä.

Jotenkin tupakointi oli sellainen tapa konkretisoida itselleen sitä asiaa, etten enää ole raskaana, tupakointi kun on mulle niin ehdoton no-no silloin kun odottaa. Nyt taas poltan ja toivon että kohta on taas lopetettava. Jotenkin en voi elää tässä yritysvaiheessa siten, kuin olisin jo raskaana. Tuntuu ajatuksena entistäkin raskaammalta kun seuraavaan kertaan voi hyvinkin mennä kohtalaisen kauan...
 
-KITTY- en ottanut testeostä, kuvia, kun jotenkin jännittää niitä kännykällä kuvailla, kun ne tallentuu ties minne. Tänään kuintenkin testissä päiväpissasta ihan selkeä viiva joskin vielä vaaleanpunainen. Digin teen joskus ensi viikolla varmaan, kun on menkatkin virallisesti myöhässä.

Mie en tupakoi ja alkoholia juon nykyään tosi tosi harvoin. Saunasiiderin oon juonu sillon tällon ja juhlimassa oon käyn harvoin. Nyt oon huomannyt vältteleväni kyllä kumpaakin, vaikei sitä oikeestaan tarvis vältellä ennen ku on oikeesti olussa testissä. En silti haluu riskeerata.
 
Kaislanen: kiitos stempeistä! Luin sen sun kommentin puhelimesta, enkä puhelimella jaksanut silloin kommentoida, joten on jäänyt kertomatta, että lukenut olen.

KAIKILLE stemppiä. Täällä menkat todellakin tulleet, maha kipeä ja mieli apea. Mies kysyi, että mennäänkö tänään lenkille, mutta ei innosta nyt. Mennään illalla leikkimään koirien kanssa yhdelle kentälle.

JUOMISESTA, itse en ole koskaan pahemmin juonut. Aina joskus 1-2 krt/vuodessa saatan jouda kuoharia tai siideriä, muuten ei kiinnosta. Jos ostan sellaisen jääkaappiin niin siellä se saattaa olla helposti parikin kuukautta, jos mies ei sitä juo.
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 2.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

mary866.........................?.................?
-KITTY-, 21v...............17/28............YK12
Kaislanen, 27v.............31/29-34........YK7,YA9/12
Paloma84, 28v.............10/28-35.........YK2,YA2/13
Hilda-Maaria, 27v.........23/21-33........YK1,YA3/13
Fujin...........................26/28............?
pirpana2013, 23v...........7/28....... .....YK1,YA3/13
miss_piggy, 32v..............?................YK9,YA2/12
Asklepios, 23v................32/28................YA8/12
Mijau, 23v...................24/?..............YK1,YA3/13
Kiharapää, 29v............9/28-35..............?




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Kiharapää :wave: Teillä onkin yritystä takana jo kauan, toivottavasti onnistuisitte yrityksessä pian.

Jotenkin tosi rasittavaa olla töissä, ei yhtään huvita. Olisin ihan hyvin voinut jäädä pidemmäksikin aikaa kotiin, varmaan jonkinlainen kevätväsymys iskenyt :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikki vauvakuumeiset! :) Täällä ovis oli eilen ja tänäänkin sain jonkumoisen viivan testiin .. luulin aina että mun ovis on kp 14 :D noh, nyt sekin asia on selvillä =)
peittoja on heiluteltu ihan riittävästi mieskin oli eilen ihan ihmeissään että mikä mulla on :D en viitsi hänelle puhua ovulaatioista ja "hei beibe mä ovuloin nyt ;) ) ei kovin seksikästä.. toivotaan siis että tämä riittäisi!!
Flunssa on iskenyt taas jälleen.. :'(

Ulos on tullut taas ihana sää. Kyllä se kesä sieltä tulee :heart:

Mites kaislanen saatiinko me jo ensimmäinen plussaaja pinoon?? :rolleyes:

Mukavaa päivää kaikki !

_kitty
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Kiitos Mijaulle listan päivityksestä :)

Mulla on nyt tosi hiljainen vaihe tässä seuraavan kuukauden, kun tiedän, että ei ole mitään odotettavaa vauvan suhteen. Mielenkiintoista nähdä, että minkäpituseksi se kierto taas muodostuu.. Nyt mulla oli ovis kp 21.. Toivottavasti ei ala menkat vasta parin viikon päästä, kuten yleensä oviksen jälkeen monilla alkaa. En malttais odottaa vauvan yrityksiä niin kauan :)

Mutta onko Kaislanen plussannut nyt kunnolla?
 
miss_piggy
Hilda-Maaria: Olin raskaana vielä helmikuussa, plussasin tammikuussa... Helmikuun 22 päivä oli nt-ultra ja sielä selvisi, että sikiö oli kuollut joskus rv 8. Jouduin sitten tekemään kotona lääkkeellisen tyhjennyksen 24.2, joka meni ihan ok tilanteeseen nähden. 18.3 oli yksityinen gyne, ja ultrassa kohtu oli puhdas, limis kuitenkin ohut..25.3 mulla oli seurantaverikoe jossa r-hormoniarvo oli vielä 30, eli ei ollut nollaan laskenut vieläkään...Eli tuo kuukautisten puuttuminen nyt johtuu ilmeisesti tuosta keskeytyneestä keskenmenosta, kerran terolutitkaan ei käynnistäny kiertoa, viime vuonna söin 6kk teroja, ja menkat tuli aina kellon tarkkuudella.
 
Hei naiset. Täällä eilen tehty vahvistunut testi mutta ei vielä mikään vahva viiva kuitenkaan, mutta tänään en ole tehnyt. Huomenna tod näk teen uuden tai torstaina. Mutta viiva kyllä on jo niin selkeä, että plussasta on kyse, mutta onko sitten kemiallinen vai ihan tosi kysessä jää vielä nähtäväks. Mulla oli joulu-tammikuun vaihteessa kemiallinen ja menkat alko kp 37 niin olen kyllä erittäin varovaisin mielin yhä.

Oiretta kyllä löytyy jo roimasti: rinnat on todella kipeet, mahaa vihloo ihan jatkuvasti, öklöttävä olo pitkin päivää ja ihan karmee väsymys. Vessassa saa myös ravata ihan koko ajan.

miss_piggy loistavaa, että sait puhelinajan näin nopeaan. Kerro meillekin sitten mitä tuumasi.

-KITTY-:lle paljon peukkuja että oviksen hyödyntäminen tuottaisi hedelmää :)!
 
Varovaiset onnittelut Kaislanen, toivotaan että olisi tosi kyseessä tällä kertaa :heart:
miss_piggy: toivottavasti syy menkkojen myöhästymiselle selviäisi pian että pääsisitte uudestaan aloittamaan yritystä. Paistaa se päivä vielä risukasaankin :heart:

Täällä jännitellään milloin menkat alkavat (tai siis jättävät alkamatta :D). Nyt jo kp25 ja tiedän että alle 30 pvän kierto mulla oli ennen laastareiden käyttöä, tarkkaa lukumäärää en vaan muista... Eilen jo kattelin netistä raskaustestejä tilausmielessä mutta ajattelin että ehkä parempi olla ostamatta niitä varastoon. Käyn sitten ensi viikolla apteekissa jos vaan niin pitkälle päästään. Onpas jännää ! :popcorn:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 3.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............40/?...........YK9,YA2/12
Asklepios, 23v................33/28..........YA8/12
Kaislanen, 27v.............32/29-34........YK7,YA9/12
Fujin...........................27/28............?
Mijau, 23v...................25/?..............YK1,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........24/21-33........YK1,YA3/13
-KITTY-, 21v...............18/28............YK12
Paloma84, 28v.............11/28-35........YK2,YA2/13
Kiharapää, 29v............10/28-35...........?
pirpana2013, 23v...........8/28....... ....YK1,YA3/13
mary866.........................?.................?



KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
miss_piggy
No lääkäri soitti ja oli vaan sitä mieltä että ei muutaku pitää vaan ootella niitä kuukautisia, mulla on lapsettomuuslääkärille se aika 30.4, niin sanoi että siellä se asia viimeistään selviää, ja r-testejä vaan tehdä välillä jos tuntuu että menkkoja ei näy..
Sitten totesi että mullahan on se pco, mutta ku en tiedä onko mulla sitä enää, se yksityinen gyne ei ultran yhteydessä puhunut ainakaan asiasta mitään, totesi vaan että munarakkulat on pieniä...No ootellan sitten.
Aamuyöllä kävin vessassa ja tein r-testin, ja jätin sen sinne ja menin takas nukkumaan...Herätessä siinä oli kaks viivaa, siis roskishaamu, mutta en usko sen kyllä tarkottavan yhtään mitään...
 
Mä en ole ihan varma noista yrityskierroistakaan, mutta olisikohan tää kuitenkin YK1? Edellinen kun todettiin kuolleeksi np-ultrassa eikä nyt tätä ennen ole yritetty mitään.. Eli yritys startannut vasta tän kuun alussa.

Miss_Piggy: Tsemppiä! Kyllä ne menkat sieltä vielä tulee tai ehkä roskishaamu muuttuu ihan oikeaksi haamuksi tai plussaksi asap! Jos en oo muuta viime aikoina todennut, niin sen, että ihmisen kroppa on ihmeellinen ja yllätyksiä täynnä...
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mua alkoi nyt ainakin jännittää tuo Miss Piggyn roskishaamu!! Siis en tietty halua mitään turhaa toivoa tai odotusta luoda kurjien kokemusten jälkeen, mutta niin kun Fujin sanoi, niin ikinähän ei voi tiettää mitä se kroppa tekee. Toivotaan parasta - edes sitä, että ne menkat alkais ja kierrot lähtis toimimaan kunnolla, että pääsette yrittää.

Mulla on niin hiljaista täällä... yritän olla miettimättä koko vauva-asiaa, koska siihen on aikaa, että voi taas yrittää. Tilasin eilen netistä Pregchekin ovulaatiotestejä. Vaikka ne Perhosetkin näytti plussaa, niin luotan enemmän noihin toisiin, kun niitä on kehuttu. Ehkä jos raskaus ei tästä ala muutaman kuukauden sisällä, niin siirryn halpoihin takaisin. Tilasin noita Pregchekejä kolme pakettia, koska en halua luoda itselleni turhaa optimismiä asian vuoksi :) Jos sit tärppää, niin voin vaikka myydä ne jollekin tällä palstalla halpaan hintaan!
 
miss_piggy
Minä oon tilannu englannista jo ajat sitte tyyliin 50 kpl ovistestejä ja just eilen tilasin 50 kpl r-testejä, r-testit maksoi postareiden kanssa vain 6€ joten oli pakko tilata :D Ebaysta siis.
 
Mä olen jopa muistanut käydä lukemassa teidän juttuja..
Itsellä ei sen enempää sanottavaa. Menkat on onneksi melkein ohi..
Kohta saa taas itseensä virtaa. Menkkojen aikaan en oikein jaksa innostua aina liikunnasta, mutta tällä kertaa meni vain pari päivää tätä ikävää oloa.

Nämä menkat oli sen verran hassut, etten osaa sanoa varmaksi kierron ekaa päivää.
 
Heippa ja onnea kovasti Kaislanen jospa saataisiin sinut ensimmäiseksi plussaajaksi tästä ketjusta :)

Itse en ole kirjoitellut mutta olen tekstejä käynyt lueskelemassa. Täällä ollaan vielä kuun alkupuolella, joten ei tässä kovin jännää aikaa ole.

Jotkut kyseli juonnista ja tupakoinnista. Itse juon kyllä "huoletta" ja elän nuoruutta niin kauan kun plussa testiin pärähtää. Aiemmin jo lopetin tupakoinnin ja tupakoin yleensä juodessani, joskus yhden tupakan muutenkin jos mieli tekee. Monesti menee parikin viikkoa ilman yhtään savuketta kun ei tule juotua. Enkä oikeastaan olisi edes kauhuissani vaikka se ei tämän vuoden aikanakaan tulisi, vaikka pitkään olen vauvasta jo haaveillut. Kuitenkin on niin paljon muutakin jännää ja keksimistä elämässä.. :saint:

Siis mua on väsyttänyt aivan sikana, onneks ukko käytti koiratkin aamulla ulkona ja huolehtinut niistä oikein hyvin nyt vaik mun ovatkin mut mä olen se meistä joka käy töis joten sille jää paljo muita hommia.. Nukuin eilenkin 14h yöunet, ja nyt painelen taas unille niin jaksaa huomenna taas lähtee töihi. Kylläpä se onneks tilipäivänä hymyilyttää kun kk:n tunnit painelee lähemmäs 200h !! :whistle: =)

Kaiken lisäks työpaikka on ruennut kyrsiin ja oikeestaan muutto olis mielessä kun keksis jotain jännää :) Ukkokii sano et eikun vaan mennään, kuhan edes toine sais sielt töitä ku vaik se sais nii on mulle ainakin pätkätöitä aina jossain.. Se kun olis varmaa et sillä on töitä niin eikun menoks. Olishan siinä jo jännää ja uutta ja kivaa, vaikkakin ystävät jäis mut autollahan pääsee, niin sinne ku tännekki. :heart:
 
Eilen tein selvästi tummentuneen testin ja tänään sama homma. Lauantaina teen digin, kun alkaa kp:t olemaan nyt kivasti sit jo. Voi elämä kun jännittää.

Jännät ne paikat alkaa olemaan kyllä Mijaullakin pidän kovasti peukkusia. Muillekin zemppiä oviksen bongaamiseen ja jännittelyihin.

Täällä kyllä tissit vaan kipeemmät ja väsyttää. Tänään maistoin raudan suussa. Alan todella olemaan varovaisen toiveikas ja ihan liian innokas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau ja Paloma84

Yhteistyössä