Nainen kertoi että minulta on tullut viime keskiviikkona viesti jossa sanotaan "käykö studiolla klo 12?" Kysyin mikä hänen numeronsa on, hän kertoi sen. Kerroin että minä olen laittanut viestin väärään numeroon, minun tarkoittamani nro poikkesi yhdellä nrolla siitä nrosta johon viesti oli mennyt, eli inhimillinen erehdys. Pahoittelin asiaa. Mutta ei, nainen jatkoi vain tiukkasävyistä inttämistä että miksi olen lähettänyt sellaisen viestin tähän numeroon? Selitin uudelleen rauhallisesti, mutta inttäminen vain jatkui. Lopulta kyllästyin, ja sanoin että "Minulta lähti viesti vahingossa väärään numeroon, olen siitä pahoillani, tämä asia on nyt minusta loppuun käsitelty, hyvää päivänjatkoa, Kiitos hei! " Sitten lopetin puhelun.
Olisikohan joku nainen tutkinu salaa miehensä puhelinta ja löytänyt viestini, ja epäillyt että mies pettää? Muuten en tuota osaa selittää, ei kukaan voi olla oikeasti noin yksinkertainen ettei tajua käsitettä "väärä numero".
Katsoin Fonecta Finderistä että oliko tuo väärä nro mahdollisesti miehen nimellä, mutta siitä nrosta ei löytynyt tietoja, eli salainen nro tai Pre Paid-liittymä. Olen kuitenkin melko varma että mistään muusta kuin naisen mustasukkaisuuskohtauksesta ei voi olla kyse, tai sitten tämä hlö ei ole varustettu ihan normaalilla järjelllä. Mutta, pahimmassa tapauksessa on jollain miehellä tänään kotona tiukka paikka.
Olisikohan joku nainen tutkinu salaa miehensä puhelinta ja löytänyt viestini, ja epäillyt että mies pettää? Muuten en tuota osaa selittää, ei kukaan voi olla oikeasti noin yksinkertainen ettei tajua käsitettä "väärä numero".
Katsoin Fonecta Finderistä että oliko tuo väärä nro mahdollisesti miehen nimellä, mutta siitä nrosta ei löytynyt tietoja, eli salainen nro tai Pre Paid-liittymä. Olen kuitenkin melko varma että mistään muusta kuin naisen mustasukkaisuuskohtauksesta ei voi olla kyse, tai sitten tämä hlö ei ole varustettu ihan normaalilla järjelllä. Mutta, pahimmassa tapauksessa on jollain miehellä tänään kotona tiukka paikka.
Viimeksi muokattu: