Ei Tukholmaa lasketa, meidänkin on ollut siellä.Meidän kuopus 5v. on ollut vain 3 kertaa Tukholmassa ja sehän on melkein osa Suomea, eikö...
Musta vähän tuntuu et suurin osa niistä jotka EI käy ulkomailla ei kyl oikeesti käy missään muuallakaan. Jos ei lasketa jotain kesän pakollisia huvipuistoreissuja. Sit taas ne mun tutuista jotka käy ulkomailla (ja minä itsekin), reissaa paljon myös kotimaassa.miten niin missään?!?!? eikai se ettei käy ulkomailla tarkoita sitä etteikö kävisi missään
ite en oo käyny ruotsi, viroa, norjaa ja venäjää kauempana. kun ei mua oikeesti kiinnosta nuo hellepaikat ja turistirysät. haaveissa on kanada, islanti, grölanti ja alaska joihin mennään kunhan keretään.Musta vähän tuntuu et suurin osa niistä jotka EI käy ulkomailla ei kyl oikeesti käy missään muuallakaan. Jos ei lasketa jotain kesän pakollisia huvipuistoreissuja. Sit taas ne mun tutuista jotka käy ulkomailla (ja minä itsekin), reissaa paljon myös kotimaassa.
Ja siis ihan oikeasti, ajatteleeko joku aikuien, joka ei ole koskaan käynyt missään muussa maassa, ettei hän olisi jäänyt paitsi mistään?