Saanko minä miehenä pettää?

• Viestiketjun aloittaja Mennyt mies
  • Ensimmäinen viesti
O...
Ehkä jompi kumpi kokee olonsa fyysisesti epämukavaksi. Jos on lihonut 20 kiloa, voi tuntua, ettei toinen enää halua. Tai jos toinen on lihonut 50 kiloa, ei ehkä ole toisen silmissä enää seksikäs...

"vieras"
Ehkä sun vaimo vaan vihaa sua ja sitä inhottaa sun kosketus? Näin ainakin kävi meillä. En koskaan kehdannut vaan miehelleni sanoa että hän on etova. Joka kerta kun jouduin antamaan painostukselle periksi ja olemaan hetken patjana niin inho ja kuvotus vaan kasvoi. Seuraavalla kerralla vihasin edellistä kertaa enemmän. Tavallaan sillä että ei ollut seksiä yritin estää vihan kasvamista. Enkä halunnut erota juuri samoista syistä kun sinäkään. Ei siitä kuitenkaan mitään enää lopulta tullut vaan otin ja erosin. Kummasti vaan uuden kumppanin kanssa seksi ja koskettaminen kiinnostaa vaikka aseksuaalina itseänikin pidin.

no just niin
Et tietenkään saa pettää!!! Sen minkä kaikkivaltias Jumala on avioliiton pyhässä vihkimisessä teidät yhteen liittänyt, ei ole miehen yksipuolisesti erotettavissa.
Paskapuhetta. Vaimohan tässä tilanteessa on erottamassa. Ja oman liittoni kohdalla voin sanoa että ei ole Kaikkivaltiasta Jumalaa näkynyt, ei myöskään puutarhatonttuja tai viisaita insinöörejä ja mitäs muita satuhahmoja onkaan..itse tää pitää hoitaa.

AP:lle kertoisin oman tarinani eli kun ei kotona seksiä tullut, puoliso meni täysin lukkoon jos edes ohimennen kosketin eikä suostunut puhumaan aiheesta mitään muuta kuin "no erotaan sitten", kävin ja käyn edelleen vieraissa. Pelkkää seksiä, sen tietää myös partneri. Kotona en ole sen enempää asiasta puhunut, en halua varta vasten aiheuttaa pahaa mieltä kehumalla saamisistani. En tiedä aavistaako puoliso jotain vai onko vain helpottunut että saa olla rauhassa. Meillä kireä tilanne on helpottunut tällä, nyt ollaan käyty jopa kahdestaan reissussa ja mukavaa on ollut kun puoliso ei koko ajan ole paskajäykkänä pelkäämässä alanko ahdistella hotellihuoneessa.

"Venla"
Meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta ja peitto heiluu 0-2 kertaa kuussa. Tuo 2 kertaa riittäisi minulle varsin hyvin, mutta tuntuu että emme saa ikinä mahdollisuutta sänkyhommiin. Lapset eivät mene aikaisin nukkumaan, vanhempi nukahtaa yleensä meidän väliin samaan aikaan kuin mekin. Ja itse en ole väsyneenä enää kovin innoissani petipuuhista. Mies ei juurikaan tee aloitetta, mutta suostuu kyllä aina kun meillä on mahdollisuus. Käymme kerran vuodessa noin viiden päivän reissulla kaksin ja silloin voi olla toimintaa 2-3 kertaa reissun aikana mikä on aivan ruhtinaallista.
Minusta ap:n tilanne on kohtuuton. Minä naisena antaisin sinun kyllä käydä tyydyttämässä tarpeesi muualla jos en itse suostuisi puuhiin. Itse en vaan voi ymmärtää niitä naisia, joita ei seksi kiinnosta. Eivätkö he ole saaneet tutustua itseensä ja seksualisuuteensa vapaasti? Oletko vaimosi ainut seksikumppani ikinä? Minulla on ollut vilkas menneisyys ja seksi on tosi tärkeää. En ymmärrä miksi jotkut naiset eivät anna... minä suostun kyllä aina (jos ei ole naisten vaivat tai liika väsymys). Ja teen aloitteen aina kun vaan tässä perhe-elämässä on mahdollisuus puuhiin. Taidan haluta useammin kuin mieheni, mutta onneksi hänkin kuitenkin haluaa aina kun mahdollista. Nyt pääsiäisenä meinaan jonakin päivänä istuttaa lapset television eteen katsomaan jotain lasten leffaa ja otan mieheni yläkerran makkarissa. Laitan tuolin oven eteen, että lapset eivät yllätä meitä. Eivätkä kyllä ole yllättäneetkään. Mutta tsemppiä sinulle Mennyt Mies, minun mielestä vaimosi ei ymmärrä sinua, koska teillä ei ole samat kokemukset seksistä. Vähän sama kuin jonkun karkinhimon kanssa. Sellainen ei ymmärrä, jotai ei kiinnosta. Tee oma ratkaisusi, elämme vaan kerran. Tosin minua mietityttää, että miksi naistasi ei seksi kiinnosta. Onko nämä Madonna-vaimot sitten kuitenkaan parhaita valintoja vaimoiksi?? Me hieman villimmät olemme kyllä maineemme veroisia :) Neitsyitäkö kaikkien naisten pitäisi olla ennen naimisiin menoa tai kuitenkin vain vähän kokeneita???

Onko vaimolla mielenterveydellisesti kaikki ok? Tulee ekana mieleen mahdollinen masennus joka vie halut ja tekee seksistä pakkopullaa. Tai muuten joku hormonitasapaino heittänyt.

Pettämistä en hyväksy, vaan teidän olisi nostettava kissa pöydälle ja puhua suhteestanne ja tulevaisuudestanne, mitä siltä odotatte, haluatte ja olette valmis tekemään sen eteen.

"vieras"
Paskapuhetta. Vaimohan tässä tilanteessa on erottamassa. Ja oman liittoni kohdalla voin sanoa että ei ole Kaikkivaltiasta Jumalaa näkynyt, ei myöskään puutarhatonttuja tai viisaita insinöörejä ja mitäs muita satuhahmoja onkaan..itse tää pitää hoitaa.

AP:lle kertoisin oman tarinani eli kun ei kotona seksiä tullut, puoliso meni täysin lukkoon jos edes ohimennen kosketin eikä suostunut puhumaan aiheesta mitään muuta kuin "no erotaan sitten", kävin ja käyn edelleen vieraissa. Pelkkää seksiä, sen tietää myös partneri. Kotona en ole sen enempää asiasta puhunut, en halua varta vasten aiheuttaa pahaa mieltä kehumalla saamisistani. En tiedä aavistaako puoliso jotain vai onko vain helpottunut että saa olla rauhassa. Meillä kireä tilanne on helpottunut tällä, nyt ollaan käyty jopa kahdestaan reissussa ja mukavaa on ollut kun puoliso ei koko ajan ole paskajäykkänä pelkäämässä alanko ahdistella hotellihuoneessa.
Ihan sama, mitä toinen tekee, mutta pettämistä en minäkään hyväksy. Jos ei kantti kestä nostaa kissaa pöydälle ja kertoa vaimolle, että joko suhde loppuu tai jatkuu avoimena suhteena, niin vois sanoa että idiootti mikä idiootti.

Wanha Waemo
Kovasti täällä toitotetaan puhumisen autuaaksi tekevään voimaan. Eiköhän tää pariskunta ole puhunut kun on apuakin haettu. Ei tossa enää puheet auta. Ainostaan vaimolle sanottu totuus: "Se on joko tai..."

no just niin
[QUOTE="vieras";28263753]Ihan sama, mitä toinen tekee, mutta pettämistä en minäkään hyväksy. Jos ei kantti kestä nostaa kissaa pöydälle ja kertoa vaimolle, että joko suhde loppuu tai jatkuu avoimena suhteena, niin vois sanoa että idiootti mikä idiootti.[/QUOTE]

Onko se pettämistä jos kerran kotona ei kertakaikkiaan saa tarpeitaan tyydytettyä? Jos kotona ei tule vettä, eikös ap kävisi jossain muualla juomassa? Se, että toinen ei enää halua seksiä ei oikeuta häntä pakottamaan toistakin hylkäämään omaa seksuaalisuuttaan ja omia tarpeitaan. Jos olisin itse samassa tilanteessa kuin ap:n vaimo, olisin luultavasti vain tyytyväinen että minun ei tarvitse enää pelätä peiton heiluttelua enkä haluaisi sen tarkemmin edes tietää hakkaako mies hanskaan vai käykö vieraissa. Ihme moralisointia "ei saa pettää". Kuluuko se kulli siitä?

En ota kantaa siihen saako mennyt mies pettää vai ei, mutta ymmärrän naisen haluttomuuden seksiin. Terapeuteilla ei kannata ravata. Tosiasia on, että hormonaaliset asiat vaikuttavat siihen haluaako nainen vai ei. Jos menneen miehen vaimolla on hormoonitasapaino x-tasolla, seksiä ei yksinkertaisesti tee mieli.

"Nainen"
Yksi suurin ja usein ainoa syy siihen miksi nainen ei halua seksiä on se, että mies ei osaa tyydyttää naista. Vuosien saatossa sitä ja jaksaa toivoa, että mies ottaisi naisenkin huomioon eikä vaan kävisi kassien tyhjennyksellä. Valitettavasti näin usein on.

Toinen syy on naisen hormonitoiminta, joka vaatii lääkärissä käyntiä ehdottomasti!

Ei ole luonnollista elää ilman seksiä ja jos toinen mies ei ole valmis antamaan parempaa seksiä naiselle, olkoon ilman, mutta seksillä ei saisi muuten pelata. Jos ei halua hakea apua niin toisen seksuaalisuutta ei sa kieltää / ohittaa. Koskee miestä ja naista.

Meillä mies on se joka "pihtaa"

"ahaa"
[QUOTE="Nainen";28263849]Yksi suurin ja usein ainoa syy siihen miksi nainen ei halua seksiä on se, että mies ei osaa tyydyttää naista. Vuosien saatossa sitä ja jaksaa toivoa, että mies ottaisi naisenkin huomioon eikä vaan kävisi kassien tyhjennyksellä. Valitettavasti näin usein on.

Toinen syy on naisen hormonitoiminta, joka vaatii lääkärissä käyntiä ehdottomasti!

Ei ole luonnollista elää ilman seksiä ja jos toinen mies ei ole valmis antamaan parempaa seksiä naiselle, olkoon ilman, mutta seksillä ei saisi muuten pelata. Jos ei halua hakea apua niin toisen seksuaalisuutta ei sa kieltää / ohittaa. Koskee miestä ja naista.

Meillä mies on se joka "pihtaa"[/QUOTE]

Eli teillä sinä et osaa tyydyttää puolisoasi?

Mistä näitä kommentteja tulee? Ekaksi gynelle ja hormoniverikokeet.

pikkuisia neuvoja
Ei näytä kunnioittavan. Minusta eroaminen pelkän seksin takia on aika radikaali ratkaisu. Meillä on kuitenkin kaksi alakouluikäistä lasta, omakotitalo, mökki, pari auto ja kaiken kaikkiaan taloudellisesti ja perhe-elämällisesti hyvä tilanne. Ainoa mikä mättää on seksi!
Olisiko jossain teille apua? Jos puhuminen aiheuttaa riidan, voisitko kirjoittaa vaimollesi kirjeen? Kertoisit miten haluat hänen kanssaan olla ja elää, ja jotenkin yrität ymmärtää hänen seksittömyytensä, mutta kertoisit miten se loukaa sinua. Kertoisit miten sinä kaipaat läheisyyttä ja seksiä. Älä syyllistä mutta kerro omat kaipuusi ja torjutuksi tulemisen tunteesi. Sitten kysy häneltä, miten tilanne voisi muuttua paremmaksi. Tuota ehdotan, ennemmin kuin pettämistä. Kirjoita siis vaimoasi kunnioitta mutta rehellinen kirje. Siitä ei ekan lauseen jälkeen tule riitaa.
Jos mikään ei auta, suosittelen mielummin eroa kun pettämistä ( jos vaimo ei anna siihen lupaa).

"vieras"
[QUOTE="vieras";28263878]Millä vaimosi perustelee sen, ettet saa hakea seksiä avioliiton ulkopuolelta?[/QUOTE]

Ap on uhkaillut pettämisellä sen sijaan että olisi nätisti pyytänyt lupaa ottaa vakituisen rakastajattaren. Saisi varmasti luvan jos pyytäisi nätisti.

huh, oisin menny jo :D siis jos ei ole muutakaan hellyytätä ja läheisyyttä ja seksiä ei ole 1-2krt vuosi ees voi laskea siihen. oisin menny jo. seksi on tärkeä osa suhetta, sen muun hellyyen ja läheisyyn kans. loistava tapa olla toisen lähellä, nauttia.

en jäis miehen kans joka ei haluais seksiä. en minkään takia. siinä vaiheessa varmaan on kuollu jo muutki tunteet ja kunnioitus.

"Mimmuska"
Tämä taas on niin täysin miesnäkökulmasta kirjoitettu, että pistää oikein vihaksi. Minä tiedän kokemuksesta, että seksiä ei tee mihen kanssa joka ei ota vaimoa millään lailla huomioon. Itse lopetin seksin avioliitossa, koska minun mielestäni mihen velvollisuus on huolehtia partenirnsa tyydyttämisestä, eikä hypätä vain päälle ja pari kertaa röhkäistä ja ruveta nukkumaan.

Väitän ettei tämäkään äijä kerro koko totuutta. Joko ukko on täysin onneton pedissä tai muuten todella epäsiisti tai muutoin kuvottava. Tällaisen kanssa minäkään en harrastaisi, vaan mihen tulee huolehtia niin omasta habituksesta kuin taidoista.

"ahaa"
[QUOTE="Mimmuska";28263950]Tämä taas on niin täysin miesnäkökulmasta kirjoitettu, että pistää oikein vihaksi. Minä tiedän kokemuksesta, että seksiä ei tee mihen kanssa joka ei ota vaimoa millään lailla huomioon. Itse lopetin seksin avioliitossa, koska minun mielestäni mihen velvollisuus on huolehtia partenirnsa tyydyttämisestä, eikä hypätä vain päälle ja pari kertaa röhkäistä ja ruveta nukkumaan.

Väitän ettei tämäkään äijä kerro koko totuutta. Joko ukko on täysin onneton pedissä tai muuten todella epäsiisti tai muutoin kuvottava. Tällaisen kanssa minäkään en harrastaisi, vaan mihen tulee huolehtia niin omasta habituksesta kuin taidoista.[/QUOTE]

Minusta taas ap kirjoittaa vaimosta ja suhteesta aika kauniisti, kun ajattelee miten monta vuotta tilanne on jatkunut.
Toki parisuhde on kahden kauppa ja miehenkin pitää tehdä osansa. Parisuhteeseen yleensä kuitenkin kuuluu myös fyysinen läheisyys eikä toinen voi sitä yksipuolisella sopimuksella tyystin lopettaa ja olettaa toisen alistuvan siihen loppuiäksi.

Yhteistyössä