Sulla sentään on tuloillaan.:snotty:Ei voi kun muna ei ole tullut vielä.
Katson täs samalla 70s showta.
Sulla sentään on tuloillaan.:snotty:Ei voi kun muna ei ole tullut vielä.
Katson täs samalla 70s showta.
Nih :hug:Sulla sentään on tuloillaan.:snotty:
Ethän sä mikään härski ole,ihan sivellinen ja kiltti:saint: niin varmaan joopois se minusta että keksisin härskinkuulosia sanontoja
matkin vain muita
Toki :kiss:...uskaltaako sua halipusitellakaan, kun ollaan niin hampaitten kanssa jo tuloillansa ....:hug: :kiss:
Mitäs murulle?
Wuhuu! mäkin haluun treffeille!Mulla on treffit ens viikolla naisen kanssa. Joka pyörii tässä ketjussa. :xmas:
Wuhuu! mäkin haluun treffeille!
No juu,mulle ei toimis tollanen juttu mutta jollekin voi sopia Jos osais olla ihan tunteeton niin ehkä sitten mut tällänen tunneihminen niin...ei ees kannata yrittää tai aloittaa tollasta,päättyis vaan kyyneliin.Nih :hug:
Mut me vaan tapaillaan. En mä eksää takas ota.
Niin no sitä oikeaa odotellessa..No juu,mulle ei toimis tollanen juttu mutta jollekin voi sopia Jos osais olla ihan tunteeton niin ehkä sitten mut tällänen tunneihminen niin...ei ees kannata yrittää tai aloittaa tollasta,päättyis vaan kyyneliin.
Ei pysty ja kykene,on vähän matkaa ja töitäkin prkl! ehkä joskus...jossain...jonkun kanssa...mistä näitä elämän polkuja tietää
Tervetuloa pk-seudulle.
hyvä se on olla joku hoito, surkeaa kuijottaa puutteessaNiin no sitä oikeaa odotellessa..
Tai sitten mä käväsen joku kerta siellä.Ei pysty ja kykene,on vähän matkaa ja töitäkin prkl! ehkä joskus...jossain...jonkun kanssa...mistä näitä elämän polkuja tietää
eikai sitä silti puuttees tarvii olla vaikka ei oliskaan fuck budyy? äly hoi!hyvä se on olla joku hoito, surkeaa kuijottaa puutteessa
Tai sitten mä käväsen joku kerta siellä.
no on mun mielestä fuck buddy parempi ratkasu kuin irtonumerot baaristaeikai sitä silti puuttees tarvii olla vaikka ei oliskaan fuck budyy? äly hoi!
On varmaan juu mut onko se sitten hyvä jos toiselle tulee tunteet mukaan kun taas toinen haluaa vaan sekstailla? Kuten sanoin jollekkin sopii jollekin ei ,jokanen tyylillään. Ja meinaatko että niitä irtonumeroita oltais joka viikko tai edes kuukausi hakemassa? sekin riippuu paljon ihmisestä.no on mun mielestä fuck buddy parempi ratkasu kuin irtonumerot baarista
Samaa mieltä. Kivempi jonkun tutun kanssa.no on mun mielestä fuck buddy parempi ratkasu kuin irtonumerot baarista
empä uskalla luulla mitään, senkun täällä vain aprikoinOn varmaan juu mut onko se sitten hyvä jos toiselle tulee tunteet mukaan kun taas toinen haluaa vaan sekstailla? Kuten sanoin jollekkin sopii jollekin ei ,jokanen tyylillään. Ja meinaatko että niitä irtonumeroita oltais joka viikko tai edes kuukausi hakemassa? sekin riippuu paljon ihmisestä.
Minust on mukavaa saada joka viikko.On varmaan juu mut onko se sitten hyvä jos toiselle tulee tunteet mukaan kun taas toinen haluaa vaan sekstailla? Kuten sanoin jollekkin sopii jollekin ei ,jokanen tyylillään. Ja meinaatko että niitä irtonumeroita oltais joka viikko tai edes kuukausi hakemassa? sekin riippuu paljon ihmisestä.
on kyllä hirveetä jos joutuis olemaan yli viikon ilmanMinust on mukavaa saada joka viikko.
Niin no tuo on paha jos toisella on tunteet pelissä.
No niin,älä sitte sano mitään. Ärsyttää suuresti kun kuvitellaan et sinkut harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa ja ovat jotenkin huonomaineisimpia ja vinoon katsottuja PRKL! :kieh:empä uskalla luulla mitään, senkun täällä vain aprikoin
omaa kokemusta ei oo kun olen ollut koko aikuisiäkäni ukkomies
no yritän pitää mölyt mahassa, sori että änkesin teän keskusteluunNo niin,älä sitte sano mitään. Ärsyttää suuresti kun kuvitellaan et sinkut harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa ja ovat jotenkin huonomaineisimpia ja vinoon katsottuja PRKL! :kieh:
niin onon kyllä hirveetä jos joutuis olemaan yli viikon ilman
Älä ny, ei hää silleen tarkoittanut. :hug:No niin,älä sitte sano mitään. Ärsyttää suuresti kun kuvitellaan et sinkut harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa ja ovat jotenkin huonomaineisimpia ja vinoon katsottuja PRKL! :kieh: