The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heippa :hug: pitkästa aikaa!
mitäs kiiruita sul ollu? mites mirri voi ? Mää osaa sanoo mitään tosta ramaattisuudesta..
Meidän mummi alkoi yrittäjäks ja olen vähän jeesaillu häntä omien duunien lisäks.

Mirri voi pulleesti, ollaan varmaan syötetty sitä liikaa. Kaikesta syödyistä lihoista huolimatta söi meidän vaivalla istuttamat raeruohot, heitteli mullat lattialle ja pelas pingoa multakokkareilla koko yön. Näytti aamusella siltä että olis ihan pitäny oikeen imuroida, prkl:D

Meidän mummi alkoi yrittäjäks ja olen vähän jeesaillu häntä omien duunien lisäks.

Mirri voi pulleesti, ollaan varmaan syötetty sitä liikaa. Kaikesta syödyistä lihoista huolimatta söi meidän vaivalla istuttamat raeruohot, heitteli mullat lattialle ja pelas pingoa multakokkareilla koko yön. Näytti aamusella siltä että olis ihan pitäny oikeen imuroida, prkl:D
Vai alkanut mummi yrittäjäksi,saaks kysyy mummin ikää? aika hienoa!
Ja mirrikin ruvennut oikeen epeliks :D Ihana :)

Vai alkanut mummi yrittäjäksi,saaks kysyy mummin ikää? aika hienoa!
Ja mirrikin ruvennut oikeen epeliks :D Ihana :)
Emmää muista minkä ikänen meidän mummi (miehen äiti) on:ashamed Yli 50 kuitenkin:D

Juu, loisto katti on! Se osaa kaikenlaisia temppujakin jo. Esim noutaa lelua kuten koira:D Muutenkin ahminut vaikutteita meidän koiralta. Mm nuuskii äänekkäästi:LOL: Nuorin lapsi opetti mirrille miten ovet avataan, joten nyt on helpompi kulkea, ei jää nalkkiin jos joku lemppaa oven kiinni:)

Jos jollekin pistää silmään myynnissä olevia moderneja siamilaisia tai itämaisia lyhytkarvoja niin en pane pahakseni jos pieksette yksäriä=)

kaikkea sitä keksitäänkin :D

ja tsih

huomenna tsihauttelen vähän enemmän, tosin ei parane paljoa tsihautella kun la on työpäivä :D
No hitto, otetaas sille sitten:D En ookkaan aikoihin tsihhautellu:O
Kyllä tää palsta on kelpo paikka, heti ajaudun paarikaapille:D

Laitetaas musaa sit kans! Eikö muuten ookki ehana toi voffin inga mitä häh. Mun mielestä osaa ihan jo laulaa:O
Sit tää Nina Kähönen tai Kähkönen vai mikä se oli, se on kans tosi hyvä, vaikka toi Marahin Vision of love menikin vähän mönkään.

Keitäs famipala fanittaa?

ihana mirri :D

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No hitto, otetaas sille sitten:D En ookkaan aikoihin tsihhautellu:O
Kyllä tää palsta on kelpo paikka, heti ajaudun paarikaapille
:D

Laitetaas musaa sit kans! Eikö muuten ookki ehana toi voffin inga mitä häh. Mun mielestä osaa ihan jo laulaa:O
Sit tää Nina Kähönen tai Kähkönen vai mikä se oli, se on kans tosi hyvä, vaikka toi Marahin Vision of love menikin vähän mönkään.

Keitäs famipala fanittaa?
:D

ai voffista vai?
täytyy sanoa että ei ole niin kauheasti tullut seurattua että osaisin sanoa :ashamed:

ja kaikkiko täältä meni nukkuun jo :O

tai ei nyt ihan kaikki mutta jotkut :)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä