Heippa :hug: pitkästa aikaa!Helöyh murmelit:kiss:
Onpas ollunna kiirusta, prkl! Nyt sentään lomalla, huoh!
Onks tääl tapahtunu mtn tramaattista?
Heeeei muru :kiss:Helöyh murmelit:kiss:
Onpas ollunna kiirusta, prkl! Nyt sentään lomalla, huoh!
Onks tääl tapahtunu mtn tramaattista?
Öitä Ihgu :kiss:Nyt äkkii peiton alle lämpimään, suihkun jälkeen tulee vilu! Öitä siis kaikille!:wave:
Meidän mummi alkoi yrittäjäks ja olen vähän jeesaillu häntä omien duunien lisäks.Heippa :hug: pitkästa aikaa!
mitäs kiiruita sul ollu? mites mirri voi ? Mää osaa sanoo mitään tosta ramaattisuudesta..
No toi on jo ramaattista:O Mitens...ootkos sää käyny "lehvoja kattelemassa"Heeeei muru :kiss:
Met aloimma famin kanssa sinkuiksi. Ei kait sen ramaattisempaa
:kiss: Jos olisin sinä niin leikkisin munkeillaniMulla on tylsääääääääh!!!!
Ai häv äbsöluutli nou aidiö wat aar juu tolking abautNo toi on jo ramaattista:O Mitens...ootkos sää käyny "lehvoja kattelemassa"
Vai alkanut mummi yrittäjäksi,saaks kysyy mummin ikää? aika hienoa!Meidän mummi alkoi yrittäjäks ja olen vähän jeesaillu häntä omien duunien lisäks.
Mirri voi pulleesti, ollaan varmaan syötetty sitä liikaa. Kaikesta syödyistä lihoista huolimatta söi meidän vaivalla istuttamat raeruohot, heitteli mullat lattialle ja pelas pingoa multakokkareilla koko yön. Näytti aamusella siltä että olis ihan pitäny oikeen imuroida, prkl
Emmää muista minkä ikänen meidän mummi (miehen äiti) on:ashamed Yli 50 kuitenkinVai alkanut mummi yrittäjäksi,saaks kysyy mummin ikää? aika hienoa!
Ja mirrikin ruvennut oikeen epeliks Ihana
Me katellaan jo toista. *lesoo*Voihan mirri.. Munkin tekis mieli ottaa sellainen kunhan toi kissanvihaajakaveri muuttaa pois
Mutta saas nähdä..
Kyllä määki vielä joskus semmosen katinroikaleen vielä otan!Me katellaan jo toista. *lesoo*
kaikkea sitä keksitäänkinO_O
No jopas jotakin.
mulle käy tuokinhyvä se on olla joku hoito, surkeaa kuijottaa puutteessa
No hitto, otetaas sille sitten En ookkaan aikoihin tsihhautellu:Okaikkea sitä keksitäänkin
ja tsih
huomenna tsihauttelen vähän enemmän, tosin ei parane paljoa tsihautella kun la on työpäivä
kaikkeen tottuuon kyllä hirveetä jos joutuis olemaan yli viikon ilman
Kyllä se sinne sulaa aika nopeastikaikkeen tottuu
paitsi ei jääpuikkoon pepussa
ihana mirriMeidän mummi alkoi yrittäjäks ja olen vähän jeesaillu häntä omien duunien lisäks.
Mirri voi pulleesti, ollaan varmaan syötetty sitä liikaa. Kaikesta syödyistä lihoista huolimatta söi meidän vaivalla istuttamat raeruohot, heitteli mullat lattialle ja pelas pingoa multakokkareilla koko yön. Näytti aamusella siltä että olis ihan pitäny oikeen imuroida, prkl
No hitto, otetaas sille sitten En ookkaan aikoihin tsihhautellu:O
Kyllä tää palsta on kelpo paikka, heti ajaudun paarikaapille
Laitetaas musaa sit kans! Eikö muuten ookki ehana toi voffin inga mitä häh. Mun mielestä osaa ihan jo laulaa:O
Sit tää Nina Kähönen tai Kähkönen vai mikä se oli, se on kans tosi hyvä, vaikka toi Marahin Vision of love menikin vähän mönkään.
Keitäs famipala fanittaa?
tavallaan on, tavallaan eiNo toi on jo ramaattista:O