Elä yritä herkkuMuutama gramma liian vähän mutta aika lähelle osu tuo kilomäärä :ashamed:
Elä yritä herkkuMuutama gramma liian vähän mutta aika lähelle osu tuo kilomäärä :ashamed:
Juuri näin Myyttiset 715517 auttaa myös siihen.Voisko loma enää ihanammin alkaa?
Ja aatella vaikka raskaana ni ei mitään muotoa löydy, mutta läskiä senkin eestä...Muodoton makkarapötkö
Ja höpö höpö :kiss:...hieno mekko hienossa varressa...sua sitten pukee raskausToimi se sittenki, kiva läski :ashamed:
Hääh, ei ne oo mua koskaan paljo missään auttanuJuuri näin Myyttiset 715517 auttaa myös siihen.
Juuuuu juuHääh, ei ne oo mua koskaan paljo missään auttanu
Heti se on karkaamassa, ois just ollu sivistävää musiikkia tarjolla.Ai nyt vois käydä ostaan jotai herkkuja. Hmmm mitähän löydän. :wave:
mä näin kirahvimatonMun on ehkä pakko saada sellainen kirahvikuvioinen sisustustarra ikkunaan.
joka juhlapyhänäkö on kinkkuaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28257081:Meinaattekos työ ryystää pääsiäisenä punaviiniä ahmiessanne lampaanlihaa ja mämmiä
Mä tyydyn kinkkuun, olueen ja kirkkaisiin
siitäkö se on kiinni?mä olen nyt sitten virallisesti vanha...mulla on vitivalkoinen tupsu ilmestynyt niskaan...
mukavaa lomaaTzönk.
Olipa hyvää kalapihviä leivitettynä. LOMAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Noni, eli huomenna lähetään kahville?mukavaa lomaa
mulla huomenna vapaa ja perjantaina, lauantaina töihin ja sitten su ja ma vapaata
ajeluitakin voi olla monenlaisia :saint:Mun täytyy tunnustaa et olen vähän autotyttöjä(vaikken autoista silleen mitään ymmärräkkää) ja nyt kun painelee vaik töistä kotiin niin asfaltti ja aurinko lisää pikkusen sitä vauhtia,oikeen odotan jo kesä nopeusrajoja. Tosin vielä parempi olis kun sais ite vaan istuu kyydissä ja nauttia vauhdinhurmasta mutta näillä mentävä. Oikeen polttelee sormissa et pääsis kesäajeluille
no mitäs sittenEn tykkää punaviinistä!
En laita lammasta!
En tykkää mämmistä :x
En halua kinkkua!
Kalija on pahhaa!
Kirkkaista tulee huono olo!
katselin kolmosen päivän säätä ja se liisa rintaniemi (mikä nyt lienee nykyään olevan, en muista) näytti odottavan toista lastaJa aatella vaikka raskaana ni ei mitään muotoa löydy, mutta läskiä senkin eestä...
minen oikein noista nelipyöristä ällyä mutta kakspyöräset on aika lähellä sydäntä :heart:ajeluitakin voi olla monenlaisia :saint:
Juu,kyl mä vielä vähän himmailen etten ihan kaasu pohjassa mene. ja olenkin pääsiäisen töissä niin ei tarvitse lähteä ajelemaan minnekkään,on pikkusen pitempi vapaa hiukan myöhemmin,talviloma part 2...huh, meinas kiirettä tulla ihan, kun menin ja unohdin, että esikoinen pitää hakea harrastuksestaan poiskin :snotty:...niin lähdin sitten sen verta sukkelasti tuolla pertillä liikenteeseen, että ekassa risteyksessä sitten oltiin a little bit sideways :ashamed: ...se onkin sitten jäässä, tienpinnat, nääs...
..täällä oli IV puhunut laukuista ...melkein meni tarkastukseksi että kumpaa sukupuolta sitten olinkaan :O ..sillä jos pitäs mitata tuota estrogeenitasoa kääntäensuoraankieronlaisesti verrattuna laukkujen omistukseen, niin.....mulle kävis huonosti:ashamed:...mulla on yks käsveska ja yks semmonen hyvin reissussa rähjääntynyt nahkareppu ...niillä mennään...
Ja tinkuliini - vauhdin hurmaa aina pitää olla ...Mutta mikäli olet nyt pääsiäisen aikaan liikenteessä - ja joo, aina muulloinkin - niin malttia, malttia (paraskin puhumaan :snotty...Mutta totta on, että tää aika vuodesta on kyllä semmoinen hankala, mitä tulee oikeaoppiseen ajovauhtiin ....
Majurille - punkusta tykkään kyllä ja kovasti, mutta koska mulla on nyt toi migi niin herkillään, niin pittää välttää mokoma sitä. Sen sijaan meinaan huomenna kyllä hankkia valkkaria ja kuoharia ...ja lammasta meillä ei syödä, kalaa sitäkin enemmän ...ja mämmiä meinaan kans hankkia, vaikkei siitä meillä muut tykkääkään kuin mä...mutta syövät sitä kyllä, kun mä sitä tuunaan heijän suunmakuisemmaksi