The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Mää kävin just kans moodlessa heilumassa ja kattelemassa kursseja :D
Joo mulla jäi turhan pitkään tuohon katseluun, meinas sitten vähän kiirettä pukata. Millonkahan sitä oppii alottaan ajoissa kotitehtävien teon, ei vissiin koskaan :LOL:

Meille muuten sanottiin erikseen yliopistolla että luentotauosta huolimatta pääsiäisen seutu ei ole lomaa vaan "itsenäisen opiskelun viikko" :rolleyes: juu juu :D

Ahh, ja jälleen kerran on tehtävä palautettu ajoissa! Ja Moodle-kansio ois ollu auki vielä yli 2min, eli ihan reilulla varalla vielä :snotty:
Jeah, Myttis :D - eihän sulla ollut tuossa hätäpäivääkään, kun aikaakin jäi vaikka kuinka...:hug: :flower: :kiss:

..mä en ole henk.koht. ikinä ymmärtänyt sitä asiaa, että pitää palauttaa niin karmean aikaisin joku oppimistehtävä :snotty:...että ei niinku ymmärretä alkuunkaan käyttää koko tekoaikaa hyödyksi...sitäpaitti siinä viimehetken paniik..järjestäytyneessä ja hallitussa viimeistelytyössähän sitä vasta oppiikin...:xmas: :D

• Tykkää
Reactions: Mythago
Joo mulla jäi turhan pitkään tuohon katseluun, meinas sitten vähän kiirettä pukata. Millonkahan sitä oppii alottaan ajoissa kotitehtävien teon, ei vissiin koskaan :LOL:

Meille muuten sanottiin erikseen yliopistolla että luentotauosta huolimatta pääsiäisen seutu ei ole lomaa vaan "itsenäisen opiskelun viikko" :rolleyes: juu juu :D
Tuota ne selittää jokaisen kissanristiäisen ja loman kohdalla :D Luulisi että akateemiset ihmiset, eritoten opettajat tajuaisi että ei se opiskelu jankuttamalla etene :D Joko motivaatio löytyy tai ei löydy, ihan yksilöllistä.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Hällöy!

Tuo arska on vaan niin :heart:...pikkasenko kevätyttää/kesätyttää :p! Ja kaasujalkaa saa hillitä :ashamed:, kun tuota paljasta asfalttiakin ruppee olemaan esillä enempi kuin laki sallii...

Hirmuisasti onnea atm:lle tuplatätiyden johdosta :heart: :flower:!
Mun täytyy tunnustaa et olen vähän autotyttöjä(vaikken autoista silleen mitään ymmärräkkää:D) ja nyt kun painelee vaik töistä kotiin niin asfaltti ja aurinko lisää pikkusen sitä vauhtia,oikeen odotan jo kesä nopeusrajoja. Tosin vielä parempi olis kun sais ite vaan istuu kyydissä ja nauttia vauhdinhurmasta mutta näillä mentävä. Oikeen polttelee sormissa et pääsis kesäajeluille:)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jeah, Myttis :D - eihän sulla ollut tuossa hätäpäivääkään, kun aikaakin jäi vaikka kuinka...:hug: :flower: :kiss:

..mä en ole henk.koht. ikinä ymmärtänyt sitä asiaa, että pitää palauttaa niin karmean aikaisin joku oppimistehtävä :snotty:...että ei niinku ymmärretä alkuunkaan käyttää koko tekoaikaa hyödyksi...sitäpaitti siinä viimehetken paniik..järjestäytyneessä ja hallitussa viimeistelytyössähän sitä vasta oppiikin...:xmas: :D
En oo tainnu muuta oppia ku sen että pulssi voi nousta yllättävän korkealle ihan vaan istuessa :LOL:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä