Meidän duunissa on varsinainen kiertopalkinto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eivoiollatotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eivoiollatotta

Vieras
Ei huh huh... oon tämmösessä keskisuuressa yrityksessä töissä, yhteensä täällä on yli sata ihmistä palkkalistoilla. Tässä toimistolla sitten jotain 20. Miehiä ja naisia suunnilleen yhtä paljon. No täällä on sitten yksi nainen, joka on kyllä aikamoinen kiertopalkinto... Olin jo unohtanut hänen menneisyytensä, mutta sitten selvisi että taas on tullut yksi tapaus lisää... Siis ei hemmetti soikoon, miten voi nainen olla noin tyhmä. Ja varattuja miehiä lähinnä... Mitähän ne keskenään aattelee...

Tässä firmassa on ainakin 6 miestä, jotka on tota akkaa höylänneet. Ja sitten on vielä kaksi jokka ovat lähteneet. Toinen lähti, koska vaimo sai tietää ja pakotti ukon pois. Eli noilla oli oikein suhde... Ei jumalauta, miten voi olla. Osaatteko sanoa, että mikä saa naisen käyttäytymään noin.

[QUOTE="vieras";28255049]Aika helppoja miehiä, kun yksi nainen pystyy pyörittämään koko jengiä ja höyläämään niitä kaikkia halutessaan.[/QUOTE]

Ootko koskaan miettinyt, että miksi maailmassa on miljoonia naisprostituoituja, mutta todella vähän miesprostituoituja. Ja puolet noista miehistäkin on homoille suunnattuja. Oli tasa-arvoa tai ei, mutta kyllä se menee niin, että kaunis nainen (tai keskivertokin) saa kenet vaan - ainakin seksin suhteen. Kun taas ne miehet, jotka saavat seksiä keneltä vaan, on tosi vähissä. Eli turha valkoista on väittää mustaksi vihjailemalla, että tässä asiassa asia olisi ihan tasan.

Ootko koskaan miettinyt, että miksi maailmassa on miljoonia naisprostituoituja, mutta todella vähän miesprostituoituja. Ja puolet noista miehistäkin on homoille suunnattuja. Oli tasa-arvoa tai ei, mutta kyllä se menee niin, että kaunis nainen (tai keskivertokin) saa kenet vaan - ainakin seksin suhteen. Kun taas ne miehet, jotka saavat seksiä keneltä vaan, on tosi vähissä. Eli turha valkoista on väittää mustaksi vihjailemalla, että tässä asiassa asia olisi ihan tasan.

Mitä sitten? Helppoja lumppuja nuo miehet silti on.

Siis oikeesti... en tiedä jotenkin naurattaa vaan. Toi jolle se nyt viimeksi jalkansa levitti sanoi, jotain että "tosi kiva tyttö"... Sekin kertoo jo paljon kun 30v naista tytötellään tolleen. No on kai se niin kiva kun pillua lohkee yhdelle jos toiselle. Varmaan saunaillassa ukot nauraa ja sitten hekottelee kun joku ei oo päässy sitä panemaan. Tosin varmaan kuka vaan pääsee kunhan on valmis pettämään.

Siis pelottavan heikkoja jotkut miehet. Joskus tuntuu että puolet ukoista on semmosia, että ei tartte kun tavallisen näkösen naisen, vähän meikkiä, keimailua ja pikkasen provot kledjut niin ukkoa pystyy viemään 100-0. Ja eihän siin mitään, mutta kun varattuja ukkoja kaikki.

Onko se ollut edes aktiivinen vai ystävällisesti antanut vaan?

No onhan se aika horomaista touhua täällä duunissa. Tietty esim. pukeutuminen pysyy jossain järjestyksessä täällä duunissa koska on kumminkin semmonen sanaton normi... Tosin kyllä sekin vähän rajoilla menee. Oli kai tän edellisen tapauksen baarissa nähnyt ja siitä olivat sitten lähteneet hommiin... Noin ne kai aika usein menee. Tosin kaipa tää akka iskee sieltä baarista joka tapauksessa porukkaa, mutta duunikaverit on etusijalla jos sattuu niitä olemaan.

Olis kyl kiva kuulla miesten näkemyksiä.

[QUOTE="ap";28255094]Siis oikeesti... en tiedä jotenkin naurattaa vaan. Toi jolle se nyt viimeksi jalkansa levitti sanoi, jotain että "tosi kiva tyttö"... Sekin kertoo jo paljon kun 30v naista tytötellään tolleen. No on kai se niin kiva kun pillua lohkee yhdelle jos toiselle. Varmaan saunaillassa ukot nauraa ja sitten hekottelee kun joku ei oo päässy sitä panemaan. Tosin varmaan kuka vaan pääsee kunhan on valmis pettämään.

Siis pelottavan heikkoja jotkut miehet. Joskus tuntuu että puolet ukoista on semmosia, että ei tartte kun tavallisen näkösen naisen, vähän meikkiä, keimailua ja pikkasen provot kledjut niin ukkoa pystyy viemään 100-0. Ja eihän siin mitään, mutta kun varattuja ukkoja kaikki.[/QUOTE]

Ja sinä olet istunut siellä saunailloissa jatkuvalla syötöllä, etkä silti kelpaa. Mikä sinussa on vikana?

[QUOTE="Mamma italiana";28255110]tosi mukavia ja aikuisa miehià kun asialla kehuskelee[/QUOTE]

Hetkinen. Onko tää ap ollut siellä miesten kanssa saunassa ja kuullu näitä juttuja? Kuullostaa epäilyttävältä...

No mut miten se on tän "kiertopalkinnon" ongelma? Jos hän on sinkku niin saa tehdä ihan mitä lystää. Ei se 3. pyörä ole vastuussa toisten suhteista.

No onhan se noinkin, mutta oikeesti kyllähän tämmöisiä naisia on. Miksi he ovat sellaisia ja miten se homma menee tohon. Täällä on varmaan kanssa joku jolla on kokemusta. Kenties ei kukaan vastaava itse näe asiaa samalla tavalla?

Mulla on usein ollut sutinaa duunipaikoissa, en kiellä. Mutta pidemmälle en ole koskaan mennyt varattujen kanssa. Yritystä on kyllä ollut varatuillakin.

[QUOTE="...";28255125]Jep jep, et sitten noita miehiä kritisoi millään lailla? Näinhän se menee. Sana "kiertopalkinto" on muuten aika vastenmielinen.[/QUOTE]

Todellakin kritisoin noita miehiäkin. Tää viimenen tapauskin varsinainen vätys... ei vittu olishan se viime viikolla pitänyt jo arvata kun se kaffepöydässä jorisi että "kiva tyttö". Joopa joo... Kiva tyttö - se antaa pillua. Ei jumalauta. Satunpa vielä tuntemaan tämän kyseisen vätyksen vaimon suht. hyvin. Sinällään on kyllä niin typerä akka, että ei kauheesti harmita siinä mielessä. Mutta moraalisesti kyllä.

[QUOTE="ap";28255149]Todellakin kritisoin noita miehiäkin. Tää viimenen tapauskin varsinainen vätys... ei vittu olishan se viime viikolla pitänyt jo arvata kun se kaffepöydässä jorisi että "kiva tyttö". Joopa joo... Kiva tyttö - se antaa pillua. Ei jumalauta. Satunpa vielä tuntemaan tämän kyseisen vätyksen vaimon suht. hyvin. Sinällään on kyllä niin typerä akka, että ei kauheesti harmita siinä mielessä. Mutta moraalisesti kyllä.[/QUOTE]

Olet kyllä melkoinen juoruämmä.

[QUOTE="vieras";28255145]Minusta kyllä työpaikan juorikello on myös aika vastenmielinen tapaus.[/QUOTE]

Emmä ole mikään juorukello. Siksi kirjotanki anonyymisti johki foorumille. Emmä näistä jauha, mut sille en voi mitään. Kellekkään en oo vielä duunissa sanonut tästä asiasta vaikka varmistus asiaan tulikin tänä aamuna. Epäilyksiä mulla oli jo viime viikolla, että jotain tulee tapahtumaan. Tosin kyseisestä naikkosesta kun on kyse, niin voi tapahtuu kenen miehen kanssa vaan.

Mun mielestä on kivaa jos pääsee panemaan seksikästä naista. On kivaa, että on semmosia naisia. Ja etenkin vielä kivempi on jos saa ilmatteksi. Ei olis pahitteeksi. Olis kyllä kiva että meilläkin olis tommonen tyttö täällä töissä. Mut ei oo. On vaan vanhoja harppuja.

[QUOTE="Ccc";28255162]Potkut antaisin sulle jos voisin. Ilmeisesti ei työn teko maistu kun on aikaa kytätä muiden tekemisiä.[/QUOTE]

Voi jumalauta, mä olen todella hyvä työntekijä eikä mulle annettais ikinä potkuja. Nytkin oon safkiksella ja silti teen puolittain duunijuttuja. Tänään aion vielä kirjottaa useemmalle asiakkaalle sähköpostia, mutta tarttee odotella vielä muutaman yksityiskohdan varmistumista.

Toista se on tän kiertopalkinnon kanssa. Korkkareilla samoilee ympäri toimistoa pyllistelemässä ja kiusaamassa miehiä. Mitään ei oikeen tee paitsi että menee toisen äijän luota toisen äijän luo ja sanoo että " se sano että sitä ja tätä". Ja sitten vkl baariin ja mahdollisesti jakaa sitten persettä jollekkin äijälle. Mieluiten oman firman tapaukselle, mut jos ei niitä oo niin sitten ihan kelle vaan. Mieluiten varatulle.

Yhteistyössä