P
Paksalaatikko
Vieras
Oon samantyyppisistä jutuista kuullu toimistoissa työskenteleviltä kavereiltakin. Muutenkin mahtuu toimistotöihin vissiin kaikennäköistä kolmiodraamaa sun muuta, mietin vaan että viitsinkö taloushallintoa lähteä opiskelemaan ollenkaan kun en arvoiltani sovi joukkoonno hei, kukin tyylillään mutta en voisi kunnioittaa moisia työkavereita (koskee tuota naista ja niitä miehiä)..
No ei sitä meininkiä yhtään sen enempää ole taloushallinnossa kuin muuallakaan. Taloushallinnossa sitä paitsi on pääosin naisia. Riskaabelimpiä ovat semmoset alat joissa on 50-50-meininki. Ja erilaisia tapauksia on aina. Oikeesti minä olen ollut monessa työpaikassa ja aina aluksi on näyttänyt kauhean "asialliselta", mutta parissa vuodessa selviää vaikka mitä. Mutta onhan työpaikoissakin eroja. Ei tuommoisia kiertopalkintoja joka paikassa ole, mutta yllätävän monessa kyllä on. Sanoisin että vastaavia naisia on ainakin joka toisessa paikassa (ja jossain kenties useempikin).
Ja samalla tavalla voisi sanoa, että joka toisessa paikassa iso osa miehistä on noin löyhiä moraaliltaan. Se voi olla niinkin, että kun 1-2 lankeaa niin sitten se alkaa muistakin tuntua oikeutetulta. Vaikka hyvin tajuaa ettei se sitä ole.