Meidän duunissa on varsinainen kiertopalkinto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eivoiollatotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä toi ajattelutapa että "nainen vaan antaa ja on kiertopalkinto" on ärsyttävä. Ihan yhtälailla se nainen haluaa ja ottaa mitä haluaa. Mieshän se on tyhmä ja syyllinen jos pettää (ja jää kiinni), ei se sen naisen vika ole. Valitettavasti vieläkin on niin että jos mies paneskelee kaikkia työpaikan naisia, hänen selkäänsä taputetaan mutta jos nainen toimii samoin, hänet leimataan lutkaksi.

Mun mielestä on kivaa jos pääsee panemaan seksikästä naista. On kivaa, että on semmosia naisia. Ja etenkin vielä kivempi on jos saa ilmatteksi. Ei olis pahitteeksi. Olis kyllä kiva että meilläkin olis tommonen tyttö täällä töissä. Mut ei oo. On vaan vanhoja harppuja.

Ethän vain ole postilla töissä? :D Siellä kuulemma on toimiston puolella töissä vain vanhoja harppuja.

[QUOTE="vieras";28255232]Sua vaan vituttaa kun et saa munnoo :D[/QUOTE]

Suattaapi olla! Ap siellä kiehuu kateusliemissään :D Näin sen on oltava, ihan turha muuta väittää, ei me uskota!

[QUOTE="ap";28255263]5 vuotta ollut täällä. Ja siis yhteensä 8 miestä. Ja enhän mä tiedä vaikka olis enempi, mutta nuo tiedän lähes varmoiksi.[/QUOTE]

Kysy siltä rasialta kuinka moni on pannut. Kerro ettet sä oo saannut keltään munnoo koko aikana ja sua harmittaa. Jos antas sulle jonkun vinkin.

Mun mielestä toi ajattelutapa että "nainen vaan antaa ja on kiertopalkinto" on ärsyttävä. Ihan yhtälailla se nainen haluaa ja ottaa mitä haluaa. Mieshän se on tyhmä ja syyllinen jos pettää (ja jää kiinni), ei se sen naisen vika ole. Valitettavasti vieläkin on niin että jos mies paneskelee kaikkia työpaikan naisia, hänen selkäänsä taputetaan mutta jos nainen toimii samoin, hänet leimataan lutkaksi.

Tässä on kanssa se ero, että jos on tämmöinen kiertopalkinto-nainen, niin harva mies huolii häntä vaimoksi. Sitäpaitti varattujahan nää sen kohteet vaikutti olevan. Mutta eiköhän tää jonkun ukon itelleen saa, ongelma on vaan se, että taitaa havitella niitä ykköskorin miehiä, jotka on jo menneet. Niihin ei sitten oo saumoja ja sitten ottaa kakkos-kolmoskorista. Mutta aika usein tämmöinen nainen jatkaa juoksujaan...

Sitten taas tämmöset panomiehet. No sen tyypin ukot kyllä yleensä iskee naisia liukuhihnalta ja tahti harvemmin hidastuu jos vaimo tulee kuvioon. Tämmöstä touhua kyllä periaatetasolla halveksutaan, mutta käytännössä ei. Miehet pohjimmiltaan ihailee tommosta tyyppiä ja sitten taas naiset näyttää jo sillä antamisella miten suhtautuvat.

[QUOTE="vieras";28255289]Kysy siltä rasialta kuinka moni on pannut. Kerro ettet sä oo saannut keltään munnoo koko aikana ja sua harmittaa. Jos antas sulle jonkun vinkin.[/QUOTE]

Tietysti minä olen harrastanut seksiä oman mieheni kanssa. Ja en todellakaan muiden kanssa haluaisikaan. Enkä ainakaan varattujen miesten kanssa. Ja kaikkein vähiten sen viimeisimmän vätyksen kanssa. Tyypillä on kaiken lisäksi pieni eikä sekään tahdo pysyä pystyssä.

[QUOTE="ap";28255263]5 vuotta ollut täällä. Ja siis yhteensä 8 miestä. Ja enhän mä tiedä vaikka olis enempi, mutta nuo tiedän lähes varmoiksi.[/QUOTE]

No onpas se ollut lutka. Keskimäärin 7,5 kk välein kehdannut panna eri miestä, sinkkuihminen. Härreguud, mihin on tämä maailma menossa?
:laugh:

• Tykkää
Reactions: moekoe
[QUOTE="vieras";28255322]Ap taitaa olla sinkku, yli 30v ja "hieman" katkera :)[/QUOTE]

Onhan toi naurettavaa, mutta kylhän tommosia naisia on ja kyllähän tollasesta touhusta on vaan huonoja tuloksia. Miehet pitää huorana, "tykkää kyllä - kiitos, kiva kun annoit pillua". Naiset vihaa sua. Se vaan on niin.

No onpas se ollut lutka. Keskimäärin 7,5 kk välein kehdannut panna eri miestä, sinkkuihminen. Härreguud, mihin on tämä maailma menossa?
:laugh:

Tässä on kyseessä meidän duunista hommatut panot. Kyllä niitä muita sitten piisaa. Ja emmä sitä sanokkaan etteikö sinkulla sais olla seksiä vaikka kuinka monen kanssa. Mutta ihan oikeesti tommonen vaikuttaa työpaikalla vähän eri tavalla. Ei saa syödä kuormasta jne. Kyllä sitä nyt tyhmempikin tajuaa, että jossain se raja menee.

[QUOTE="ap";28255317]Tietysti minä olen harrastanut seksiä oman mieheni kanssa. Ja en todellakaan muiden kanssa haluaisikaan. Enkä ainakaan varattujen miesten kanssa. Ja kaikkein vähiten sen viimeisimmän vätyksen kanssa. Tyypillä on kaiken lisäksi pieni eikä sekään tahdo pysyä pystyssä.[/QUOTE]

Olisit heti kertonut että on sun miestä pannut!Mutta onneksi sillä oli pieni, tosin jos se kuluu käytössä niin mitä sulle sit jää? Tai ehkä sun pitäs antaa siell ukolles niin ei se höyläis muita sillä säälittävällä katkaravulla...

Miel oli duunissa tommonen muija. Saakeli kaikille se anto paitsi mulle. Vitutti oikein. Helkatin hehkee hempukka. Takapuoli ihan priimaa, sexy ja syntinen naama, suihinottajan suu ja isot kiinteet rinnat. Kaikille muille antoi ja jannut oli ihan liekeissä. Oli siis hotter than hell... Monessa paikassa yritin, mut aina meni joku vikaan. Pari kertaa oli lähellä mut tais huora vaan kiusata. Vituttaa naiset jokka antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa. Jos Jumala on suonut seksikkyydellä niin ei saa miehiä kiusata. Joko antaa tai sitten ei kiusaakkaan.

Oon samantyyppisistä jutuista kuullu toimistoissa työskenteleviltä kavereiltakin. Muutenkin mahtuu toimistotöihin vissiin kaikennäköistä kolmiodraamaa sun muuta, mietin vaan että viitsinkö taloushallintoa lähteä opiskelemaan ollenkaan kun en arvoiltani sovi joukkoon :D no hei, kukin tyylillään mutta en voisi kunnioittaa moisia työkavereita (koskee tuota naista ja niitä miehiä)..

yök mikä työpaikka. minusta tuollainen tieto syö työilmapiiriä, varsinkin naisten. jos on kyse varatuista miehistä niin edessä voi olla inhottavia tilanteitakin, jos vaikka pikkujoulut on avec tai työpaikalla piipahtaa vaimo. en voi tajuta sitä että tuota voitaisiin perustella tyyliin aikuiset ihmiset aikuisissa puuhissaan. kyllä se aika väärä tie on jos kollegojen kanssa alkaa vehtaamaan ellei sitten ihan romanssista ole kyse, tosin sekään ei taida kovin hieno tilanne olla.

[QUOTE="ap";28255317]Tietysti minä olen harrastanut seksiä oman mieheni kanssa. Ja en todellakaan muiden kanssa haluaisikaan. Enkä ainakaan varattujen miesten kanssa. Ja kaikkein vähiten sen viimeisimmän vätyksen kanssa. Tyypillä on kaiken lisäksi pieni eikä sekään tahdo pysyä pystyssä.[/QUOTE]

Hoo! Miten ihmeessä tiedät sulle vieraan ukon vehkeen koon ja toimintavarmuuden noin hyvin, jollet itsekin ole kopaissut?

Toisen käden tietoihin tuskin kannattaa tuon luonteisissa asioissa luottaa.

Yhteistyössä