No voi kurja,ne kivut ei kovin kivoja ole,toivottavasti hieronta helpotti.Pitihän se pojun pohkeita hieroa yöllä kun ressukalla kasvukipuja jaloissa : /
Muistan vaan omista kivuista sillon joskus kun yöt meni ihan pipariks.
No voi kurja,ne kivut ei kovin kivoja ole,toivottavasti hieronta helpotti.Pitihän se pojun pohkeita hieroa yöllä kun ressukalla kasvukipuja jaloissa : /
:hug: harjotus tekee mestarinno niinhän mä yritän tehdä, tykkään seisoskella
kun vaan osais
Joo semmonen on just liikaa jos liian syvältä luotaaMie en kommentoi noihin juttuihin, ei oo niin paljoa kokemusta että voisin mitään syväluotaavaa analyysiä antaa.
Mutta, meillä iltahommelit menossa taas..:wave: Iltapalaa, pesua ja nukkumaan..
Viime yönä mä nukuin huonosti selkäkivun takia. Ku sais rentouttavaa hierontaa. Selkä jumissa.
no kyl mä jotain jo osaan mutta en määräänsä enempää enää jaksa reenata:hug: harjotus tekee mestarin
*hieroo selkää ja peppua rentouttavasti*Viime yönä mä nukuin huonosti selkäkivun takia. Ku sais rentouttavaa hierontaa. Selkä jumissa.
uuh..*hieroo selkää ja peppua rentouttavasti*
toistaitoisella hierojalla tuppaa noi kädet välillä eksymään minne sattuu...uuh..
Tunnetaan myös levottomat kädet oireyhtymänätoistaitoisella hierojalla tuppaa noi kädet välillä eksymään minne sattuu...
Onkstää sillai samanlainen kuin levottomat jalat että vaivaa useimmiten öisin?Tunnetaan myös levottomat kädet oireyhtymänä
katoppa vaan, tällekkö oli oikein diagnoosikinTunnetaan myös levottomat kädet oireyhtymänä
kuulostaa samansukuiselta taudiltaOnkstää sillai samanlainen kuin levottomat keskijalat että vaivaa useimmiten öisin?
levoton letkis
ai kauhee:ashamed:
Mulla on aika levottomat kädet.toistaitoisella hierojalla tuppaa noi kädet välillä eksymään minne sattuu...
Niinhän se taitaa olla..Joo semmonen on just liikaa jos liian syvältä luotaa
Jos on kädet märkänä aamulla, niin on levottomat kädet ja peitto lattialla, niin levottomat jalat?Onkstää sillai samanlainen kuin levottomat jalat että vaivaa useimmiten öisin?
Yleensä menee sitten enemmän tuohon pepun hieromiseksi..*hieroo selkää ja peppua rentouttavasti*
En ossaa sanua kun mulla on vaan tuota jalkojen vaivaa yleensä : /Jos on kädet märkänä aamulla, niin on levottomat kädet ja peitto lattialla, niin levottomat jalat?
katoppa vaan, sehän alat päästä meistä jyvälle :heart:Te miehet olette kyllä...onko teille hieronta vaan esileikkiä aktille? Okei,joskus lipsahtaa varmasti sillekin osastolle mutta onko se aina siellä taka-ajatuksena?
Kunhan mietin.
mulla ei kopise mitkään kengät, sen takia varmaan mun perään ei katsotakaan :ashamed: :'(Pitää saappaiden kopista, ei muuten miehet huomaa katsoa perään
käy vaihdattaanNii just No,ei se nyt ole koko syy. Ois nyt ollut ees vaikka jotku nilkkurit eikä just noi mun lempparit