Voi mur-mur..meilä on joskus käynnyt vähän samoin...mutta se kramppi on ollut lapsi joka on tullut huoneeseen, kun just ollaan peiton alla muhinoita mukamas nopeasti ja salaa...ei sitä kukaan edes huomaa, mitä puuhattas, kun sillee nylkyti nylkyti meininkiä ollut, mies takana tyyliin, mutta harmittanut sitten, että siinä meni mahikset
Joo, e nyt tiedä tuosta haamusta vai onko vain viivan paikka....hämärässä se viiva on selkeempi, kirkkaassa tuskin näkyy...no, kiertopäivätkin vasta jotain 22-23...jooh, kai mä vaan toivon enempi ja saan taas aikaseksi haamun vaikka olohuoneen seinälle jos haluan. Oviksen aikaan kuitenkin jylkytettiin, eli päivää ennen ovista, hyvissä ajoin, sillee illalla ja seuraavana aamuna näytti ovista. oireita oli tuossa viis päivää sitten, rintaa särki niin paljon, että olin varma, että rintasyöpä vähintään. Oviksesta alkoi hormonit hyrrätä, mutta sitten loppui. Nyt on sitten tullut uniin mitä hurjempia seksiunia ja ne on merkannut raskautta ja tyttöä oon odottanut, eli tytöstä mulla noi hormonit on jyllnnyt kauheesti, on ollut hirveitä himoja jne..poikaa jos oon ottanut, ei ole ollut oikeastaan yhtään mitään.
Vauvakuume on kyllä kauhia. työrintamalla on just sellanen meno päällä, että haluisin jäädä kotiin 3vuodeksi ja sit aloittaa pph....nyt teen 2 vuorotyötä ja ei sovi oikein elämän tyyliin kun on pieniä lapsia. On tässä hyviäkin puolia paljon, mutta sitten taas tuo kotiin jääminen ois se kaikkein isoin plussa
Eikä se onnistu nyt, ellei tule se plussa, koska pph en voi vielä kuitenkaan ruveta, korkeintaan just 3 vuoden päästä. Tänä keväänä täytän 43v....ikä ei sinänsä vielä kauhea...kieltämättä otti kupoliin se eerikan tappaja äitipuoli joka oli 48v saadessaan lapsen, viidennen siellä vankilassa, että tuolaislle sitten se raskaus on mahdollista
....oikein vihaksi pistää, mutta täytyy vaan olla vihaamatta, koska niinhän se yleensä menee, että ne jotka ei lasta saa, niille se kuuluisi todellakin ja jotkut jotka ei lapsia halua, niille niitä sitten satelee....onko se sitten niin, että kun kovasti toivoo, toivoo liikaa ja se estää sen raskauden, onhan siinä perää......Voi voi, mutta minä toivon, toivon niin hartaasti että raskaudun ja tän palstan muut mammat myös
Huomenna ostan tuon rs testin ja keskiviikko aamuna testaan, jos on pelkkä haamu, unohdan koko homman, mutta jos se nyt vilkuttaa vähän väriä, niin tuunhan mä tänne siitä hehkuttamaan