Mikähän se on kun naisten pitää olla ilkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ladylike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

ladylike

Vieras
Kun nainen on kaunis, hyväkroppainen ja tykkää flirttailla niin muiden naisten mielestä sellainen on uhka itselle. Sitä pitää kaikin puolin haukkua ja väheksyä. Ja varsinkin jos saa huomiota miehiltä helposti niin selkeästihän tuo nainen on sitten huora mikä huora. Jos on suotu syntymälahjana hyvät geenit ja saa sillä huomiota elämässä niin ei se tarkoita, että ilman muuta vie muilta naisilta niiden miehet. Ei hyvänen aika yhtään sen enempää kiinnosta asia kuin muitakaan naisia. Ja jos nyt näyttää hyvältä pikkuisemmissa vaatteissa niin pitääkö puleutua vaan säkkiin siksi, että joku joka koittaa makkaroitaan piilotella ei tule surulliseksi.

tarviiko varattujen miesten kanssa flirttailla? muuten fine mulle

No jos tapaa jonkun tuntemattoman ja jää juttelemaan niin harvemmin tulee ensimmäiseksi kysyttyä oletko varattu kun oikeasti asia ei edes kiinnosta. En meinaan itsekään ole etsimässä varattuja enkä vapaita kun seurustelen. Miksi siis pitää kokea uhkaa, vaikka mulla on jo asiat selvillä. Myös ne muut kyseessä olevat on naimisissa tai parisuhteissa. Taitaa muilla olla ruoho vihreämpää jossain muualla ja harmittaa kun ei omat flirtit onnistu.

Itse en edes koe olevani kovinkaan kaunis, mutta on se kyllä tullut huomattua että joitain vain v*tuttaa ihan sikanaa yleensäkin minun olemassaolo.

Olen pienestä kylästä, jossa olen aina ollut sellainen ns. näkymätön lapsi. Tuli aika shokkina tuo muiden naisten viha, ihan tuntemattomien siis. Ensin se oli todella ahdistavaa ja yritin piiloutua muiden katseilta.
Nykyään minusta se on vain huvittavaa että jotkut ovat niin pirun kateellisia ja/tai huonosti voivia että on pakko olla ilkeä ja pistää täysin tuulesta temmattuja juoruja liikkeelle. Onneksi omat tutut eivät usko niihin p*skapuheisiin, vaan nauravat niille vain.

Aina sen tietää että on tuollaisten säälittävien akkojen yläpuolella, sekä henkisesti että ehkä sitten myös ulkonäöllisesti, HAH :D

Ja seurustelen itsekin, eikä kävisi mielessäkään pettäminen tai edes flirttailu. Mutta jotenkin aina olen pärjännyt miesten porukassa paremmin kuin naisten kanssa, ja viihdyn siis miesporukassa. Ja se vasta häiritseekin noita kanoja. Mutta häiritköön.

Itse en edes koe olevani kovinkaan kaunis, mutta on se kyllä tullut huomattua että joitain vain v*tuttaa ihan sikanaa yleensäkin minun olemassaolo.

Olen pienestä kylästä, jossa olen aina ollut sellainen ns. näkymätön lapsi. Tuli aika shokkina tuo muiden naisten viha, ihan tuntemattomien siis. Ensin se oli todella ahdistavaa ja yritin piiloutua muiden katseilta.
Nykyään minusta se on vain huvittavaa että jotkut ovat niin pirun kateellisia ja/tai huonosti voivia että on pakko olla ilkeä ja pistää täysin tuulesta temmattuja juoruja liikkeelle. Onneksi omat tutut eivät usko niihin p*skapuheisiin, vaan nauravat niille vain.

Aina sen tietää että on tuollaisten säälittävien akkojen yläpuolella, sekä henkisesti että ehkä sitten myös ulkonäöllisesti, HAH :D

Ja seurustelen itsekin, eikä kävisi mielessäkään pettäminen tai edes flirttailu. Mutta jotenkin aina olen pärjännyt miesten porukassa paremmin kuin naisten kanssa, ja viihdyn siis miesporukassa. Ja se vasta häiritseekin noita kanoja. Mutta häiritköön.

Mullakin on niin, että viihdyn tosi hyvin miesten kanssa. Flirtillä en tarkoita mitään seksinvihjailua vaan siis arkipäiväistä pientä huumoria. En yleensä ole aloitteentekijä, mutta vastaan jos joku minulle flirttailee. Harmitonta minusta eikä oma miehenikään koskaan ole asiasta valittanut, hän pitää sitä yhtenä hyvänä ominaisuutenani, että olen iloinen ja huomiota herättävä nainen. Tässä taannoin sain taas kuulla niin tympeän lauseen toiselta naiselta kun tuttu miespuolinen hiukan flirttaili kanssani. Hyvin tympeällä äänensävyllä minulle sanottiin, että turha luulla, tuo mies ei ikinä jätä perhettään. Kuka sitä nyt haluaisi?? Jos muutaman sanan vaihtaa, pitääkö heti mennä paneskelemaan ja rikkoa jonkun perheonni???? Käsittämätöntä! Mutta asiassa otti päähän varmaan se, että kyseinen mies tuli juttelemaan minulle eikä tälle tympeälle kommentoijalle!

Monissa nisäkäslajeissa tavataan samaa. Urokset tulevat yleensä toimeen muitta mutkitta, pieni kahakka voi tulla silloin tällöin, mutta ne on lyhyitä eikä niistä kanneta kaunaa. Naaraat ovat taas lähes aina täysiä kusipäitä toisilleen, tappelut eivät pääty vaan jäädään kyräilemään.

Monissa nisäkäslajeissa tavataan samaa. Urokset tulevat yleensä toimeen muitta mutkitta, pieni kahakka voi tulla silloin tällöin, mutta ne on lyhyitä eikä niistä kanneta kaunaa. Naaraat ovat taas lähes aina täysiä kusipäitä toisilleen, tappelut eivät pääty vaan jäädään kyräilemään.

Vaikka kanat söisivät toisilta päitä niin ei se ole puolustus ihmisen ja naisen käytökseen :)

Hmm. Kaunan kantaminen ja kyräily lienevät lähinnä kädellisten ja erityisesti ihmisen käyttäytymisen piirteitä, ei nyt äkkiseltään tule ainakaan kovin monia muita vastaavalla tavalla käyttäytyviä nisäkäslajeja mieleen... En nyt lähtisi kyllä kuvaamaan ainakaan ihmisuroita keskenään hyvin toimeentuleviksi, koko ihmiskunnan historian ajan nimenomaan miehet ovat olleet toisiaan kohtaan erittäin väkivaltaisia.

Löytyyhän nisäkkäiden joukosta useampikin esimerkki erittäin toimivista ja rauhanomaisista naarasyhteisöistä kuten norsulauma, leijonanaaraiden yhteisö ja monet kädelliset :)

Hmm. Kaunan kantaminen ja kyräily lienevät lähinnä kädellisten ja erityisesti ihmisen käyttäytymisen piirteitä, ei nyt äkkiseltään tule ainakaan kovin monia muita vastaavalla tavalla käyttäytyviä nisäkäslajeja mieleen... En nyt lähtisi kyllä kuvaamaan ainakaan ihmisuroita keskenään hyvin toimeentuleviksi, koko ihmiskunnan historian ajan nimenomaan miehet ovat olleet toisiaan kohtaan erittäin väkivaltaisia.

Löytyyhän nisäkkäiden joukosta useampikin esimerkki erittäin toimivista ja rauhanomaisista naarasyhteisöistä kuten norsulauma, leijonanaaraiden yhteisö ja monet kädelliset :)

Leijonanaaraathan (ja myös karhunaaraat) käyttäytyvät myös niin, että parittelevat lauman kaikkien urosten kanssa jolloin urokset eivät pysty tietämään kenen jälkeläisiä pikkupennut ovat eivätkä näin siis tapa pentuja (koska tappaisivat muiden urosten jälkeläiset, että saisivat naaraan itselleen) Näinkö muka käyttäytyvät ihmisetkin?

Aivan, nainen on naiselle susi. Ei mikään ihme, että miehet johtavat maailmaa, kun naiset keskittyvät nokkimaan toisiaan.

Leijonanaaraathan (ja myös karhunaaraat) käyttäytyvät myös niin, että parittelevat lauman kaikkien urosten kanssa jolloin urokset eivät pysty tietämään kenen jälkeläisiä pikkupennut ovat eivätkä näin siis tapa pentuja (koska tappaisivat muiden urosten jälkeläiset, että saisivat naaraan itselleen) Näinkö muka käyttäytyvät ihmisetkin?

Öm. En vissiin näin väittänyt? O_o
Tarkoitus oli antaa esimerkkejä hyvin toimivista naarasvaltaisista tai lähestulkoon kokonaan naaraista koostuvista yhteisöistä. Väitän, että kovin yleisesti viljelty käsitys naisista yhteistyökyvyttömänä ja vihamielisenä toisiaan nokkivana kanalaumana on myytti. Pojat ja miehet kiusaavat ja syrjivät yhtä lailla ja jos mieheen kohdistuu väkivaltaa, se tulee erittäin usein toisen miehen taholta. Kaikesta tästä huolimatta miehet nauttivat "reilun jätkäporukan" mainetta.
Väitän naisten toimivan paljon luultua paremmin yhdessä. Emme vain näe tätä, koska meille on uskoteltu, että olemme katalia selkäänpuukottajia : /

Öm. En vissiin näin väittänyt? O_o
Tarkoitus oli antaa esimerkkejä hyvin toimivista naarasvaltaisista tai lähestulkoon kokonaan naaraista koostuvista yhteisöistä. Väitän, että kovin yleisesti viljelty käsitys naisista yhteistyökyvyttömänä ja vihamielisenä toisiaan nokkivana kanalaumana on myytti. Pojat ja miehet kiusaavat ja syrjivät yhtä lailla ja jos mieheen kohdistuu väkivaltaa, se tulee erittäin usein toisen miehen taholta. Kaikesta tästä huolimatta miehet nauttivat "reilun jätkäporukan" mainetta.
Väitän naisten toimivan paljon luultua paremmin yhdessä. Emme vain näe tätä, koska meille on uskoteltu, että olemme katalia selkäänpuukottajia : /

Eikun olin lähinnä kanssasi samaa mieltä, minusta kommenttisi oli hyvä. Tuli varmaan vaan ajatuksenvirta epäselvään kirjoitusasuun.

naisissakin on monenlaisia. ei kaikki ole kateellisia, ei kaikilla ole edes mielenkiintoa seurata toisten olemusta, jotain saattaa kiinnostaa paljon enemmàn mità muiden ihmisen pààkopassa on, ei se ettà onko muilla minihame vai tuulipuku ja sattuiko ihminen puhumaan miehen vai naisen kanssa.

riippuu ihmisestà itsestàànkin ja omasta harhaluuloisuusasteesta. kummallista ettà minà nàen mukavia ja symppiksià naisia ympàrillàni. olenkohan sitten vaan ruma ja tyhmà vai mità ? ;) :D

[QUOTE="Mamma italiana";28246496]naisissakin on monenlaisia. ei kaikki ole kateellisia, ei kaikilla ole edes mielenkiintoa seurata toisten olemusta, jotain saattaa kiinnostaa paljon enemmàn mità muiden ihmisen pààkopassa on, ei se ettà onko muilla minihame vai tuulipuku ja sattuiko ihminen puhumaan miehen vai naisen kanssa.

riippuu ihmisestà itsestàànkin ja omasta harhaluuloisuusasteesta. kummallista ettà minà nàen mukavia ja symppiksià naisia ympàrillàni. olenkohan sitten vaan ruma ja tyhmà vai mità ? ;) :D[/QUOTE]

Sama juttu, lähestulkoon aina sitä on kanssasisarten kanssa tullut hyvin toimeen :) En ole oikeastaan koskaan kokenut vihamielisyyttä toisten naisten taholta. On voinut kaikessa rauhassa lähteä seksikkäissä vaatteissa ihmisten ilmoille nätiltä näyttäen ja jos vieraat naiset ovat kommentoineet, ovat esim. kehaisseet tukkaa tai kysyneet mistä mekko on ostettu :)

Miehet joskus tuntuvat viihtyvän seurassani. Olen välitön, huumorintajuinen enkä lainkaan ... bimbo. Tämä joskus ärsyttää niitä naisia, joilla on huono itsetunto itsellään. Mutta onneksi enää vain hyvin harvoin, aika on mennyt eteenpäin ja ollaan kasvettu (melkein) kaikki ohi niistä ajoista, kun joillekin kaikesta piti tehdä kissatappelu.

Tuosta ilkeilystä. Pakko myöntää, että nuorempana olin yhdelle blondille aika ilkeä, kun tuli hiuksiaan mieheni eteen liehuttelemaan. Olin siis läsnä ja blondi tiesi mieheni olevan varattu. Eipä tullut toiste. ;)

Nykyään naurattaa enemmänkin nuorten tyttöjen flirttiyritykset. ;) Ja naurattaa kyllä jälkikäteen omakin käytös nuoruudessa. Mutta mikä on omaa, niin siitä pidetään kiinni. ;)

tuota noin, haluaisin lisàtà aikaisempaan kommenttiini tàmàn ap:n viimeisen lauseen joka paljastaa yrityksestà huolimatta paljon:"....että joku joka koittaa makkaroitaan piilotella ei tule surulliseksi" . mità se teistà kertoo ap:sta itsestààn? varsinainen symppis ja miss mukavuusko ? tottakai. tàmmòstà psykologista leikkià ja huonoa (ei kovin hyvin ilmaistua) pikkuvalehtelua se aina on :D

Haluaisin vielä lisätä että ei tietenkään KAIKKI naiset ole tuollaisia, on minulla naispuolisiakin ystäviä.

Jotenkin vain tuntuu että usein naisten kanssa pitää mielistellä ja olla jotenkin epäaito "Ompa sinulla hieno mekko! Ihanat hiukset! Mistä ostit tuon laukun, tosi hieno!" jne. Itseäni ei tuollainen kiinnosta lainkaan, ja ehkä se pidemmän päälle alkaa joitain kyrsimään? Ja aika usein olen ihan eri mieltä asioista ja ns. naisten keskustelunaiheet ovat yleensä tooodella tylsiä ja turhia.

Varmasti niitä juoruilevia ja oikeasti ilkeitä kateellisia naisia on vähän, he vain saavat aikaiseksi hirveän haloon aivan turhasta. Suurin osa tuntemattomista naisista (ja miehistä) on varmaan aika evvk minua kohtaan, ja se on oikein hyvä. Tykkään olla mieluummin syrjässä ja huomaamaton :)

kauniit hyväkroppaiset naiset, jotka flirttailee. Varsinkaan, jos ne flirttaa mulle ???? ..en pistä pahakseni edes heteronaisia, jotka testaa viehätysvoimaansa muhun. Tietää ainaski olevansa freesin näköinen ????

Yhteistyössä