Mikähän ihmisiä aina ikäerosuhteissa potuttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenis"

Vieras
Eilen tuli keskusteltua taas siitä kuinka 30-vuotias ja 17-vuotias oli mennyt parisuhteeseen. Onhan heillä tuota ikäeroa, mutta mitä sitten? Tuossakaan tyttö ei ole ollut enää kuin vuoden päässä täysi-ikäisyydestä kun seurustelu on alkanut ja hyvin menee tänäkin päivänä jos lapsi on tai olisi tulossa..... Minusta on tärkeintä se, että on onnellinen. Se kolmekymppinen mies voi kohdella paljon paremmin kuin parikymppinen. Parikymppinen exä voi olla vaikka entinen naistenhakkaaja, josta tämä ap:kin on saanut sitten osansa, mutta kolmekymppinen mies pitää taas tätä nuorta naista kuin kukkaa kämmenellä. Ei kaikki ap:n ikäiset enää mitään tyttösiä välttämättä ole, jotkut voi olla jo hyvin naisellisia ulkonäöltään kuin käytöstavoiltaan. Siinä syy, miksi joku 30v mieskin saattaa tälläistä pakkausta katsella. Onko se sitten kateellisuutta vai huolta meiltä vanhemmilta naisilta kun jotkut ei tahdo oikein hyvällä katsoa tuollaisia parisuhteita? Minä veikkaan että molempia, mutta antaa kuitenkin jokaisen tehdä virheensä. Kateellinenkaan on turha olla, naisten pitäisi vetää yhtä köyttä iästä riippumatta ja vaikka olisi 45v jo ikää, niin pitäisi pystyä menemään peilin eteen ja sanomaan että minä olen upea nainen, silloin ei tarvitse kadehtia kun on sinut itsensä kanssa. Sen verran haluan kuitenkin niille tyttösille sanoa, jotka ovat parisuhteessa paljon vanhemman miehen kanssa tai toisinpäin, että tuomitsijoita tulee olemaan aina asiassa kuin asiassa, ei ole asiaa josta kaikki olisivat yhtä mieltä.. sen kanssa on vain opittava elämään ja nämä ikäero suhteet ovat vain yksi asia niiden muiden joukossa. Niitä joille asia on myös ok ja teidän onni tärkein, niin muistakaa että hyväksyjiä myös löytyy! Älkää siis turhaan pahoittako mieltänne. :)

Jaa-a, minua ei ole jaksanut juurikaan kiinnostaa, jos molemmat osapuolet ovat kuitenkin täysi-ikäisiä. Ei jaksa hetkauttaa vaikka pariskunnan ikäero mitataisiin vuosikymmenissä, kunhan se nuorempi osapuoli on tosiaan selkeästi aikuinen. 13-vuotiaan tytön ja 25-vuotiaan miehen suhdetta taas en jaksa ymmärtää saati hyväksyä.

Jaa-a, minua ei ole jaksanut juurikaan kiinnostaa, jos molemmat osapuolet ovat kuitenkin täysi-ikäisiä. Ei jaksa hetkauttaa vaikka pariskunnan ikäero mitataisiin vuosikymmenissä, kunhan se nuorempi osapuoli on tosiaan selkeästi aikuinen. 13-vuotiaan tytön ja 25-vuotiaan miehen suhdetta taas en jaksa ymmärtää saati hyväksyä.

En minäkään hyväksyisi sellaista, mutta tässä toinenkin osapuoli oli jo lähes täysi-ikäinen. Eiköhän hänellä ole jo sillon aika tehdä omia päätöksiään omaa elämäänsä kohtaan niin kuin haluaa.

Yhteistyössä