The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
asiasta seittemänteen, ootko päässy kokkeileen näitä ihan uusinta huutoa olevia lumikelkkoja

mä sain aamulla koittaa velipojan 800 switchbackia, voi ristus että semmosella on hieno painaa
2012 vuoden pelillä olen viimeksi ajellut, en ole näitä uusia päässyt kokeilemaan. Kyllähän tekniikka kehittyy ja kelkat paranee vuosi vuodelta. Kovin muuten ottavat tuosta polariksen 800cc koneeta hepoja ulos.
Jotenkin tuo PRO-R:n alusta takapukin osalta osuu silmään, mutta ilmeisesti on toimiva tuo jousutus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
2012 vuoden pelillä olen viimeksi ajellut, en ole näitä uusia päässyt kokeilemaan. Kyllähän tekniikka kehittyy ja kelkat paranee vuosi vuodelta. Kovin muuten ottavat tuosta polariksen 800cc koneeta hepoja ulos.
Jotenkin tuo PRO-R:n alusta takapukin osalta osuu silmään, mutta ilmeisesti on toimiva tuo jousutus.
on aivan huippu toi pollen uus telajoustokeksintö

sikäli kun mä noista jotain tajuisin

kahvikirahvi
Vo tuota meiän äitiä :heart:

Katottiin yhdessä sen suosikkisarjaa "Hiljainen todistaja", ja toinen melkein ääneen hihkui kun pähkäili et kuka on roisto :D
Mää katoin tänää GoT.ia ja olin monessa kohdassa silleen että "eiii, hyiii, kamalaa, älä tee sitä!" Ja kuningas joffreyn ollessa kuvassa rupesin ääneen kiroomaan että vitun sisäsiittonen ja sairas kusipää yms :D Oon myös tunteikas myötäeläjä.

Mää katoin tänää GoT.ia ja olin monessa kohdassa silleen että "eiii, hyiii, kamalaa, älä tee sitä!" Ja kuningas joffreyn ollessa kuvassa rupesin ääneen kiroomaan että vitun sisäsiittonen ja sairas kusipää yms :D Oon myös tunteikas myötäeläjä.
Joo ja sit se Sansa Stark, kun se on niin hyväuskonen pikku pölijä! Ei kestä |O

• Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä