The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi kiitos kaikille :) :hug:

Enkä oo saanu mitään kummallisia haittavaikutuksia/oireitakaa noista lääkkeistä. Nyt mietin, että ku mulla on menny näin hyvin, niin hakisko sen toisen paketin, vai koittaisko vaan olla kokonaan ilman noita lääkkeitä sit ku loppuu tuo alotuspaketti..

kahvikirahvi
No sitten,onnea ja tervetuloa sinkkujen kerhoon:) ilmeisesti asia on ollut ilmassa jo jonkin aikaa,tuntuu että olet aika sinut asian kanssa tai sitten luen rivien välistä aivan väärin.
Onhan tätä odotettu jonkun aikaa, pari viikkoa sitten sovittiin asiasta. Sillä mulla onkin kiireitä ollu ja palstailu jääny vähemmälle kun on pitäny tehä hankintoja ja selvitellä asioita. Mutta tänään ratkesi mun viimeisen käytännön ongelmat, ja oon niin helpottunut!

Ja ruutikselle iso kiitos, se on kans auttanut mua :heart:

Onhan tätä odotettu jonkun aikaa, pari viikkoa sitten sovittiin asiasta. Sillä mulla onkin kiireitä ollu ja palstailu jääny vähemmälle kun on pitäny tehä hankintoja ja selvitellä asioita. Mutta tänään ratkesi mun viimeisen käytännön ongelmat, ja oon niin helpottunut!

Ja ruutikselle iso kiitos, se on kans auttanut mua :heart:
Hyvä kuitenkin että oot saanut asioita järjestettyä ja pohjan uudelle alulle,siitä on hyvä jatkaa. :hug:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä