että oma painikaveri löytynyt :heart: Onnea!Jep ja onnitteluja otetaan täälläkin vastaan.
Tässä on viikko vierähtänyt lähes sylitysten ja painamalla tasaiseen tahtiin...
=)
että oma painikaveri löytynyt :heart: Onnea!Jep ja onnitteluja otetaan täälläkin vastaan.
Tässä on viikko vierähtänyt lähes sylitysten ja painamalla tasaiseen tahtiin...
=)
aijaa,mä jo ehin onnittellaMoottorisahan ja klapikoneen kanssa. =)
Minkäpä muunkaan...
Onnea! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28243075:Muaki saa onnitella, oon ollu 2 viikkoa ja 3 päivää ilman tupakkaa
nyt ku täl onnittelu linjal lähettii....
Onnea :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28243075:Muaki saa onnitella, oon ollu 2 viikkoa ja 3 päivää ilman tupakkaa
No minäpä onnittelen...Hyvä atm ja onnea tupakoimattomuudesta:flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28243075:Muaki saa onnitella, oon ollu 2 viikkoa ja 3 päivää ilman tupakkaa
Onhan tätä odotettu jonkun aikaa, pari viikkoa sitten sovittiin asiasta. Sillä mulla onkin kiireitä ollu ja palstailu jääny vähemmälle kun on pitäny tehä hankintoja ja selvitellä asioita. Mutta tänään ratkesi mun viimeisen käytännön ongelmat, ja oon niin helpottunut!No sitten,onnea ja tervetuloa sinkkujen kerhoon ilmeisesti asia on ollut ilmassa jo jonkin aikaa,tuntuu että olet aika sinut asian kanssa tai sitten luen rivien välistä aivan väärin.
Hyvä kuitenkin että oot saanut asioita järjestettyä ja pohjan uudelle alulle,siitä on hyvä jatkaa. :hug:Onhan tätä odotettu jonkun aikaa, pari viikkoa sitten sovittiin asiasta. Sillä mulla onkin kiireitä ollu ja palstailu jääny vähemmälle kun on pitäny tehä hankintoja ja selvitellä asioita. Mutta tänään ratkesi mun viimeisen käytännön ongelmat, ja oon niin helpottunut!
Ja ruutikselle iso kiitos, se on kans auttanut mua :heart:
Hahaa,sut on nähty!:vampire:
Mä söin jopa pari pizzan palaa, ei enää nii paha olo. Ehkä tää tästäHahaa,sut on nähty!
mites TBn vointi joko helpotaa?
Hei mut toihan on jo hyvä et pystyy syömään pikkusen kerrallaan. Kyl se siitäMä söin jopa pari pizzan palaa, ei enää nii paha olo. Ehkä tää tästä
aikoja, oon tehny jo iltaruuankin ja ruokkinut tenavatJoko ruutis pääs turvallisesti kotiin?
Ai No mitäs sapuskaa teit...joku vois ruokkii minutki kun on vähän vähällä tää päivä menny,pikkusen kinkkukiusausta maistelin tos päivällä. Aplari mehuu menny senki edestä.aikoja, oon tehny jo iltaruuankin ja ruokkinut tenavat
keittää kissautin makkarakeitonAi No mitäs sapuskaa teit...joku vois ruokkii minutki kun on vähän vähällä tää päivä menny,pikkusen kinkkukiusausta maistelin tos päivällä. Aplari mehuu menny senki edestä.
Millonkohan viimeks on itse tehnyt mitään keittoa.keittää kissautin makkarakeiton
Joo varmaankin...mä joudun valvomaan kun poika tais onnistua vyökokeessa murtamaan kylkiluunsa. Pitää seurata nyt ja lähteä päivystykseen jos tuo särkylääke ei nyt ala pian auttamaan.Ai kauhee kun mun pää repsahti ,pikkusen tuntu ilkeeltä. Pitäsköhän sitä muka lähtee jo nukkumaan.