:hug:Arvon mistress Sirahvi on siirtynyt sinkkuihmisen kastiin.
:hug:Arvon mistress Sirahvi on siirtynyt sinkkuihmisen kastiin.
eiköhän:jaksuhali:
jospa se siitä lähtis lutviintumaan
uskaltaakoJos haluatte itseänne hauskuuttaa niin menkää youtubeen ja kirjoittakaa hakukenttään: do the harlem shake painakaa entteriä ja odotelkaa hetkinen.
Mistäs sitä itsekin saisi itselleen tuollaisen ratsutytön? ;-)mä kans heilun lähes päivittäin tolla vehkeellä.
Jellydildot kai ovat suosituimpia? Oletko ajatellut, haluatko klittakiihottimella vai ilman? Mennäänkö yhdesäs ostoksille ;-)mutta mä en kyllä yhtään tiiä etes, että mimmosen vehkeen sitä sitten hommais tai että mikä ois oikeesti hyvä (saa sijoitukselleen vastinetta)...
Karkkipussin söin, se oli semmonen pikkupussi. Juustonaksut on suolasia niin niitä ei voi paljoa kerralla syödä.. Että niitä jäi reilusti vaikka oli pikku apulainen kaverina syömässäSöitkö pussillisen molempia
Ollaan samixii!:hug:
niin ollaanOllaan samixii!
Ei tuo mikään paha ole, ääniä vain pienemmälle jos lapset nukkuu.uskaltaako
asiasta seittemänteen, ootko päässy kokkeileen näitä ihan uusinta huutoa olevia lumikelkkojaEi tuo mikään paha ole, ääniä vain pienemmälle jos lapset nukkuu.
Nyt. Kuolen.mä sain aamulla koittaa velipojan 800kg akkaa, voi ristus että semmosta on hieno painaa
:stick: senkin ronttiNyt. Kuolen.
Nauruun.
2012 vuoden pelillä olen viimeksi ajellut, en ole näitä uusia päässyt kokeilemaan. Kyllähän tekniikka kehittyy ja kelkat paranee vuosi vuodelta. Kovin muuten ottavat tuosta polariksen 800cc koneeta hepoja ulos.asiasta seittemänteen, ootko päässy kokkeileen näitä ihan uusinta huutoa olevia lumikelkkoja
mä sain aamulla koittaa velipojan 800 switchbackia, voi ristus että semmosella on hieno painaa
on aivan huippu toi pollen uus telajoustokeksintö2012 vuoden pelillä olen viimeksi ajellut, en ole näitä uusia päässyt kokeilemaan. Kyllähän tekniikka kehittyy ja kelkat paranee vuosi vuodelta. Kovin muuten ottavat tuosta polariksen 800cc koneeta hepoja ulos.
Jotenkin tuo PRO-R:n alusta takapukin osalta osuu silmään, mutta ilmeisesti on toimiva tuo jousutus.
maistoin mutta en oikein tykännyt, ne perinteiset parempia (sininen pussi)mullakin on vielä se polly rockspussi avaamatta
pitäiskö nyt maistaa
Mielenkiintoiselta tuo kyllä näyttää.on aivan huippu toi pollen uus telajoustokeksintö
sikäli kun mä noista jotain tajuisin
Mielenkiintoiselta tuo kyllä näyttää.
Mää katoin tänää GoT.ia ja olin monessa kohdassa silleen että "eiii, hyiii, kamalaa, älä tee sitä!" Ja kuningas joffreyn ollessa kuvassa rupesin ääneen kiroomaan että vitun sisäsiittonen ja sairas kusipää yms Oon myös tunteikas myötäeläjä.Vo tuota meiän äitiä :heart:
Katottiin yhdessä sen suosikkisarjaa "Hiljainen todistaja", ja toinen melkein ääneen hihkui kun pähkäili et kuka on roisto
Viikko vielä ja alkaa uusin kausiMää katoin tänää GoT.ia ja olin monessa kohdassa silleen että "eiii, hyiii, kamalaa, älä tee sitä!" Ja kuningas joffreyn ollessa kuvassa rupesin ääneen kiroomaan että vitun sisäsiittonen ja sairas kusipää yms Oon myös tunteikas myötäeläjä.
Joo ja sit se Sansa Stark, kun se on niin hyväuskonen pikku pölijä! Ei kestä |OMää katoin tänää GoT.ia ja olin monessa kohdassa silleen että "eiii, hyiii, kamalaa, älä tee sitä!" Ja kuningas joffreyn ollessa kuvassa rupesin ääneen kiroomaan että vitun sisäsiittonen ja sairas kusipää yms Oon myös tunteikas myötäeläjä.
Ihan on kuin normi teini "minä tiedän parhaiten" ja perse eellä puuhunJoo ja sit se Sansa Stark, kun se on niin hyväuskonen pikku pölijä! Ei kestä |O
Ihan ku mää siisIhan on kuin normi teini "minä tiedän parhaiten" ja perse eellä puuhun