:flower: Pientä kateuden kipinää ei voi välttää...Jep ja onnitteluja otetaan täälläkin vastaan.
Tässä on viikko vierähtänyt lähes sylitysten ja painamalla tasaiseen tahtiin...
=)
:flower: Pientä kateuden kipinää ei voi välttää...Jep ja onnitteluja otetaan täälläkin vastaan.
Tässä on viikko vierähtänyt lähes sylitysten ja painamalla tasaiseen tahtiin...
=)
Ja mää ehdin olla kade Mut jos mää oon kateellinen sille sahalle kun pertti sitä vaan halailee :snotty:aijaa,mä jo ehin onnittella
:kiss:Aaaaaaaaaaaaaaaaaaand back again!
En kyllä pystynyt yhtä tyylikkääseen sisääntuloon kuin Metis :|
Se oli kyllä aika näyttävä, ettei suorastaan paljastava.Aaaaaaaaaaaaaaaaaaand back again!
En kyllä pystynyt yhtä tyylikkääseen sisääntuloon kuin Metis :|
Jos ei lähde niin panen ne rullaamaan!Se oli kyllä aika näyttävä, ettei suorastaan paljastava.
Näin sirahvi sun uutisenki, toivottavasti kaikki lähtee rullaamaan hyvin uudessa elämässä :hug:
Oikee asenne :xmas:Jos ei lähde niin panen ne rullaamaan!
Voi poloista pientä puoliskoa Mää tunnen muuten useampiakin joille sattunut tuo just sama onnettomuus, mun isosiskolla on elämänikäinen arpi alahuulessa kun hampaat meni läpi...Nonni, pp on periny isänsä tapaturma-alttiuden. Hyppäs sohvalta naama edellä pöydänkulmaan, ja kulma uppos huuleen. Huuli turvonnu ja veri vaan lensi :|
Se toipui tapaturmasta nopeammin kun me vanhemmat. Olispa itelläki vastoinkäymisistä toipuminen sitä luokkaa et menee minuutti ja murheet on unhoitettu
Ei muuta kuin unia sinneNyt olis legot pesty ja muutenkin valmis petiin.Jos nyt hetkisen vielä tässä.
Söitkö pussillisen molempiaMmmmmm, juustonaksuja ja aarrearkku Terveellinen ja ravitseva iltapala.
mä natustan viimekevväisiä kuivialihoja...Mmmmmm, juustonaksuja ja aarrearkku Terveellinen ja ravitseva iltapala.
Parempaa herkkua ei voisi ollakkaan.mä natustan viimekevväisiä kuivialihoja...
no itkuhan siellä vähän tuli mutta muuten meni ihan ok:hug:...voimia ja jaksamista sinulle anoppilan reissullesi. Ei sinun tarvitse ratkaisujanne selitellä, yhdessätuumin kun sen olette tehneet ja sen ratkaisun hyväksi nähneet... Kuuntele vain sujuvasti, koville se varmasti ottaa anopillasikin - ei nuo erot ole mitään helppoja ratkaisuja lähipiirillekään.
Mukavaa päivää sinullekin !
:jaksuhali:no itkuhan siellä vähän tuli mutta muuten meni ihan ok
tietysti surullisia ovat mutta tuntuivat kuitenkin ymmärtävän päätöksen
eri asia ymmärsivätkö oikeesti
ja mulla on ollut aina ihana anoppi ja appi :heart:
sitä mäkinMulla on upea peppu, se vain on kasvanut tuohon eteen
katsotaan nyt innostunko mä edes käyttään tuotaMeil on kans tommonen stepperi, kuulostaa samalta kuin mitä Fami kirjotteli. Siin on ne astinosat ja sit semmoinen käsiosa
Crosstraineria oon miekin miettinyt mut semmonen vaatii isomman tilan ku mitä meil on..
Sit kun vaan sais itteensä niskasta kii sen verran että tulis vähän säännöllisemmin tuollakin stepperillä hitkuteltua..vois jotain auttaakin.Ehkä..:snotty: