The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa! Lennetty taas ees taas, yritetty vääntää kirjanpitoa sun muuta mukavaa.
Just vein kaverin kotiin ja nyt lenkille...
Sen jälkeen pitäis viritellä tuo öljysysteemi taas - toivotaan, että huomenna soisi tulla säiliöauto ja toisi lisää. Palataan pian murut :wave:

kahvikirahvi
Nonni, pp on periny isänsä tapaturma-alttiuden. Hyppäs sohvalta naama edellä pöydänkulmaan, ja kulma uppos huuleen. Huuli turvonnu ja veri vaan lensi :|

Se toipui tapaturmasta nopeammin kun me vanhemmat. Olispa itelläki vastoinkäymisistä toipuminen sitä luokkaa et menee minuutti ja murheet on unhoitettu :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Nonni, pp on periny isänsä tapaturma-alttiuden. Hyppäs sohvalta naama edellä pöydänkulmaan, ja kulma uppos huuleen. Huuli turvonnu ja veri vaan lensi :|

Se toipui tapaturmasta nopeammin kun me vanhemmat. Olispa itelläki vastoinkäymisistä toipuminen sitä luokkaa et menee minuutti ja murheet on unhoitettu :D
Voi poloista pientä puoliskoa :( Mää tunnen muuten useampiakin joille sattunut tuo just sama onnettomuus, mun isosiskolla on elämänikäinen arpi alahuulessa kun hampaat meni läpi...

Aries 78
Jos haluatte itseänne hauskuuttaa niin menkää youtubeen ja kirjoittakaa hakukenttään: do the harlem shake painakaa entteriä ja odotelkaa hetkinen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:hug:...voimia ja jaksamista sinulle anoppilan reissullesi. Ei sinun tarvitse ratkaisujanne selitellä, yhdessätuumin kun sen olette tehneet ja sen ratkaisun hyväksi nähneet... Kuuntele vain sujuvasti, koville se varmasti ottaa anopillasikin - ei nuo erot ole mitään helppoja ratkaisuja lähipiirillekään.

Mukavaa päivää sinullekin :)!
no itkuhan siellä vähän tuli mutta muuten meni ihan ok
tietysti surullisia ovat mutta tuntuivat kuitenkin ymmärtävän päätöksen
eri asia ymmärsivätkö oikeesti :D

ja mulla on ollut aina ihana anoppi ja appi :heart:

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Meil on kans tommonen stepperi, kuulostaa samalta kuin mitä Fami kirjotteli. Siin on ne astinosat ja sit semmoinen käsiosa :)
Crosstraineria oon miekin miettinyt mut semmonen vaatii isomman tilan ku mitä meil on..
Sit kun vaan sais itteensä niskasta kii sen verran että tulis vähän säännöllisemmin tuollakin stepperillä hitkuteltua..vois jotain auttaakin.Ehkä..:snotty:
katsotaan nyt innostunko mä edes käyttään tuota :D
mutta ei ollut suuri sijoitus :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä