Kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28241595]Tiesitkö, että Kiinasta tuleva aito hius on ruumiiden parturoinnista?[/QUOTE]

Hius kuin hius? Mistä sitä tietää mistä ne muidenkaan maiden hiukset on, elävältä tai kuolleelta.

[QUOTE="Anne";28243311]Hius kuin hius? Mistä sitä tietää mistä ne muidenkaan maiden hiukset on, elävältä tai kuolleelta.[/QUOTE]

aivan näin.
Kuollut se hius on joka tapauksessa,oli alunperin sitten elävän taikka jo kuolleen henkilön päässä ollut.

11860754.jpg

Jätkä veti herneet nenään ku yritin ottaa sukulaisia varten kuvia 2kk täyttämisen kunniaks.

Niin, teillähän oli se ikävä tapahtuma tossa taannoin :( Kurjaa, että siitä jäi pelko päälle, mut pääasia että kaikilla on henki tallella eikä mitään fyysisesti vakavaa sattunut :hug:

Joo, onneksi niin. Ollaan kyllä juteltu siitä, että voisin hakeutua jonnekkin josta saisin apua. Yksin kun kuljen niin jos ison koiran nään niin menen toiselle puolen katua jos olen koirien kanssa niin menen aivan paniikkiin.

Joo, onneksi niin. Ollaan kyllä juteltu siitä, että voisin hakeutua jonnekkin josta saisin apua. Yksin kun kuljen niin jos ison koiran nään niin menen toiselle puolen katua jos olen koirien kanssa niin menen aivan paniikkiin.

Kyllähän sitä kannattaa harjotella ison koiran kohtaamista ja sen kanssa olemista, jos vaan itsestä siltä tuntuu. Pakottamallahan ei mitään kannata tehdä, se paniikki vain lisääntyy siinä tilanteessa. Kun niitä kilttejä ja mukaviakin isoja koiria on olemassa myöskin, niin tilanne ei onneksi ihan niin toivoton ole kuin voisi luulla. Kyllä se varmasti siitä helpottaa, ajan kanssa, ja oikeiden ihmisten/koirien :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kyllähän sitä kannattaa harjotella ison koiran kohtaamista ja sen kanssa olemista, jos vaan itsestä siltä tuntuu. Pakottamallahan ei mitään kannata tehdä, se paniikki vain lisääntyy siinä tilanteessa. Kun niitä kilttejä ja mukaviakin isoja koiria on olemassa myöskin, niin tilanne ei onneksi ihan niin toivoton ole kuin voisi luulla. Kyllä se varmasti siitä helpottaa, ajan kanssa, ja oikeiden ihmisten/koirien :)

On todellakin. Mun miehen siskolla on aivan ihana collien ja saksanpaimenkoiran risteytys. Mutta mä en voi enää edes koskea siihen vaikka olen sen kanssa riehunut minkä kerkesin. Mutta jos nyt keskitytään kuviin vain :D Koitetaan unohtaa taas tämäkin hommeli...

Yhteistyössä