The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
unohtanut ihan ostaa ja maistaa :(
pitäisköhän myöhemmin käydä vielä lähikaupassa ja katsoa onko siellä :xmas:
yhden tai kaksi tsihiäkin voisi ostaa :D
jääkaapissa vain pari kaljaa :x

yksin kun iltaa vietän, tai no on lapset kotona, mies ei
saiskos olla,siideriä vai leguana lonkkua tai kenties valkkaria tai kuohuviiniä tai salmaria tai kenties kurko piraijaa? kaikkia löytyy ja en tiedä miksi:D No eikai kun viinit ja kuohari ja salmari tuli joululahjaksi ja en mä niitä ole yksin saanut juotua. Siiderit ja lonkut on ollu kaapissa aikansa et pitäs kai neki juoda joskus pois.

saiskos olla,siideriä vai leguana lonkkua tai kenties valkkaria tai kuohuviiniä tai salmaria tai kenties kurko piraijaa? kaikkia löytyy ja en tiedä miksi:D No eikai kun viinit ja kuohari ja salmari tuli joululahjaksi ja en mä niitä ole yksin saanut juotua. Siiderit ja lonkut on ollu kaapissa aikansa et pitäs kai neki juoda joskus pois.
mä voisin uhrautua tyhjäämään ton kuoharin

ei muuten mutta kun se ei säily kovin kauaa

piraijaa ei taida olla lähikaupassa :(
mutta tätä on http://3.bp.blogspot.com/-dclI8vLd5EU/T3hA8mPdbxI/AAAAAAAAArA/-56yiuydhOA/s1600/IMG_1221.JPG

ehkä ostan jonkun lonkun, jopas rimmasi :D ja jonkun siiderin

mullakin on jotain TOSI vanhoja valkkareita kaapissa :D
en ole oppinut juomaan tai punkkuakaan

salmaripaukku voi mennä joskus jossain välissä :)

piraijaa ei taida olla lähikaupassa :(
mutta tätä on http://3.bp.blogspot.com/-dclI8vLd5EU/T3hA8mPdbxI/AAAAAAAAArA/-56yiuydhOA/s1600/IMG_1221.JPG

ehkä ostan jonkun lonkun, jopas rimmasi :D ja jonkun siiderin

mullakin on jotain TOSI vanhoja valkkareita kaapissa :D
en ole oppinut juomaan tai punkkuakaan

salmaripaukku voi mennä joskus jossain välissä :)
ei ne pysy hyvänä kauaa kotioloissa, vetele naamaan ennenkin rosentit haihtuu

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä