ja tää tarkoittaa suomeksi mitä?ei kannata laittaa lehmää jos tahtoo lasin maitoa
ja tää tarkoittaa suomeksi mitä?ei kannata laittaa lehmää jos tahtoo lasin maitoa
arvaaja tää tarkoittaa suomeksi mitä?
nou hätä :kiss:En mä pahalla tarkottanut,heitin vaan. Anteeks :hug:
samaa mäkin mietin :ashamed:ja tää tarkoittaa suomeksi mitä?
en mä tiiä...kerro äläkä kiusaaarvaa
ai niin, oletkin tainnut mainitajoo mut peba on näkökentässä koko ajan
totta
sitäpaitsi mä oon buttman
hähno voi ristus teidän kanssa, siis ei kannata alkaa parisuhteeseen jos haluaa vaan petikaverin
saiskos olla,siideriä vai leguana lonkkua tai kenties valkkaria tai kuohuviiniä tai salmaria tai kenties kurko piraijaa? kaikkia löytyy ja en tiedä miksi No eikai kun viinit ja kuohari ja salmari tuli joululahjaksi ja en mä niitä ole yksin saanut juotua. Siiderit ja lonkut on ollu kaapissa aikansa et pitäs kai neki juoda joskus pois.unohtanut ihan ostaa ja maistaa
pitäisköhän myöhemmin käydä vielä lähikaupassa ja katsoa onko siellä :xmas:
yhden tai kaksi tsihiäkin voisi ostaa
jääkaapissa vain pari kaljaa :x
yksin kun iltaa vietän, tai no on lapset kotona, mies ei
ai jaa, no kannattaisko katella vähän laajenmmalle kuin vaan hyvännäköisiä vartijoitahäh
:stick: mä kyllä haluan muutakin kuin petikaverin :'( :O :kieh:
mä voisin uhrautua tyhjäämään ton kuoharinsaiskos olla,siideriä vai leguana lonkkua tai kenties valkkaria tai kuohuviiniä tai salmaria tai kenties kurko piraijaa? kaikkia löytyy ja en tiedä miksi No eikai kun viinit ja kuohari ja salmari tuli joululahjaksi ja en mä niitä ole yksin saanut juotua. Siiderit ja lonkut on ollu kaapissa aikansa et pitäs kai neki juoda joskus pois.
voihan vitsi, en sitä nyt ihan noinkaan tarkoittanut, nyt puhuttiin vain silmänilostaai jaa, no kannattaisko katella vähän laajenmmalle kuin vaan hyvännäköisiä vartijoita
arvasin :kiss:voihan vitsi, en sitä nyt ihan noinkaan tarkoittanut, nyt puhuttiin vain silmänilosta
mutta kai sitä nyt mainita saa jos sellaisia näkee
ei mulle se komeus ole todellakaan kaikki kaikessa ruutis hani !!
Mitä ihmiset ajattelee kun yksineläjälle lykkäävät kauheen isoja pottuja juotavaksi,mä saa tota ikinä juotua:kieh: kai se on otettava sänkyyn mukaan jottei suu kuivu kun keskusteleemä voisin uhrautua tyhjäämään ton kuoharin
ei muuten mutta kun se ei säily kovin kauaa
meinaatko tarjota lasillisen aina laakin väilssäMitä ihmiset ajattelee kun yksineläjälle lykkäävät kauheen isoja pottuja juotavaksi,mä saa tota ikinä juotua:kieh: kai se on otettava sänkyyn mukaan jottei suu kuivu kun keskustelee
piraijaa ei taida olla lähikaupassasaiskos olla,siideriä vai leguana lonkkua tai kenties valkkaria tai kuohuviiniä tai salmaria tai kenties kurko piraijaa? kaikkia löytyy ja en tiedä miksi No eikai kun viinit ja kuohari ja salmari tuli joululahjaksi ja en mä niitä ole yksin saanut juotua. Siiderit ja lonkut on ollu kaapissa aikansa et pitäs kai neki juoda joskus pois.
hyvä :kiss:arvasin :kiss:
mä vaan kiusasin :heart:
ei ne pysy hyvänä kauaa kotioloissa, vetele naamaan ennenkin rosentit haihtuupiraijaa ei taida olla lähikaupassa
mutta tätä on http://3.bp.blogspot.com/-dclI8vLd5EU/T3hA8mPdbxI/AAAAAAAAArA/-56yiuydhOA/s1600/IMG_1221.JPG
ehkä ostan jonkun lonkun, jopas rimmasi ja jonkun siiderin
mullakin on jotain TOSI vanhoja valkkareita kaapissa
en ole oppinut juomaan tai punkkuakaan
salmaripaukku voi mennä joskus jossain välissä
ei se kerro :'(en mä tiiä...kerro äläkä kiusaa
:vampire: vaan sullekin:vampire: