Lifetys ilman lapsia onnistuu kohtuu usein, asiasta riippuen. Mutta rimpsoilla haervemmin käyn, siis silleen kunnolla rimpsalla. Välillä otan muutaman, mut oon aika huono juomaan nykyään :| Yhdessä ei olla käyty missään ties kuinka pitkään aikaan..Käyttekö te, muuten, mitenkä usein rimpsalla tai siis...no, jossain/missään? Elokuvissa, teatterissa, ulkona syömässä...jotain? Lifettämässä? Ilman lapsia?
Kun.
..no joo....
Ai mistä tuli mieleen ...mulla on vissiin kuitenkin kaikessa hässäkässäni aivan liian paljon aikaa miettiä kaikkea "jonnin joutavaa"Viimeks käytiin missään ulkona kahestaan helmikuussa kun oli ne synttärit. Mielestäni melko harvoin käydään muuten, yleensä ne on jotain synttäreitä tai sit joskus jos mennään kattoo jotain bändiä josta molemmat tykkää. Elokuvissa käydään joskus, en tosin ees muista millon viimeks.
Mistäs tämmönen tuli mieleen? ei tosin oo pakko kertoa jos et halua
:wave:..:wave:
Ai käydäänkö.. no ei käydä.. Kerran vuodessa vie mut syömään ja se siittä...
Höh..joskus miusta tuntuu että voishan sitä olla vaan kotonakin, sais vaan lapset hoitoon jonnekin, ja vaikka tilata sitä ruokaa kotiin, kattoa leffaa tms.:wave:..
Meillä se syöminenkin ulkona jää sille huokailu- asteelle ja asian ilmaan leijumisen tasolle...että oishan se kiva käydä jossain syömässäkin..?... - Jooooo....
Siis joo...mulle kelpais niin hyvin sekin, että vaikka istuttas iltaa ihan kahdestaan. Tehtäis ajan kanssa hyvää ruokaa, ihan koko setti alkupaloineen kaikkineen juhlavan jälkiruuan kera...ja vaikka vuokrattais joku leffa tai vaikka käytäis yhdessä lenkillä. Oisin onnessani kyllä.Höh..joskus miusta tuntuu että voishan sitä olla vaan kotonakin, sais vaan lapset hoitoon jonnekin, ja vaikka tilata sitä ruokaa kotiin, kattoa leffaa tms.
Mutta sitähän sanotaan että tommoinen tuulettumistauko tekee tosi hyvää. Kannattaa jutella asiasta ja miettiä mahdollisia lastenhoitajia (meillä ainakin ne on aika tiukassa)
Munkin "jalotaito" juhlimisen suhteen on kokenut karmean inflaation...kotona tsihhauttelussa ei tunnu olevan mitään mieltä, vaikka kyllähän se välistä tekee hyvää ja tulee tarpeeseen, se semmonen tietty rento fiilis...mutta ei siinä sitä sosiaalista menoa ja meininkiä ole, mitä mä tunnun nyt kaipaavan. Krapulasta en mene sanomaan mitään, että mikä sen laatushde olisi tätä nykyä - voihan se ollakin, että iän myötä olis alhaisemmaksi mennyt toi sietokyky... tosin on tuossa harjoittelemisen varassakin selviä puutteita havaittavissaMie oon tullu siihen tulokseen että vaikka juhlimassa olis miten hauskaa, se seuraavan päivän olo (krapula) ei oo sen arvosta. Niin mietin tuossa että taijan alkaa välttelemään sitä krapulaa sit, opettelen juomaan silleen sivistyneesti sen pari ettei seuraavana päivänä sit oo kamala olo. (Tää ei nyt liittynyt mitenkään tähän, mut olihan tuossakin aiemmin puhetta pohdiskeluista )
Eiköhän se siitä. Eniten harmittaa ku on tää flunssa, nii ei voi lähtee mummin seuraksikaan istuskeleen, ku se on kotona varmaan ihan hysteerisenä....Miun tartteis kans irrottautua tästä koneelta, alkaa suunnittelemaan jo päivän ruokaa ja vieläkin on kesken esikoisen sukat..
:hug: Atm, toivotaan että papan olo helpottaa pian ja paranemisia siullekin!
:hug: Myös Kylmäkatille, ei tarvi pahoitella mitään, kaikilla on joskus alakulompia oloja/päiviä
Mukavaa lauantaita kaikille!!
:hug:...paranemisia sinulle...ja voimia yllättävään tilanteeseen. Pappasi on nyt hyvää hoitoa saamassa ja hänestä kuin myös äidistäsi huolehditaan kyllä parhaalla mahdollisella tavalla. Ja kyllä he tietävät, että olisit mukana tukemassa ja tsemppaamassa - ja oletkin, ajatuksissasi...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28236674:Huomenta :wave:
Heräiltii koko pesue tossa tunti aikaa, pojatki nukku noin pitkään kerranki Pää vieläki täynnä räkää ja armoton jysäri seurana. Muuten kyllä olo on suht hyvä.
Äiti soitti, että on pappan kanssa sairaalassa. Pappaa ottaa sydämestä ja oli aamusti jo 3 nitroa ottanu, eikä ollu auttanu :/
Kiitos sinulle :hug:...ja niinhän se on, että ei se elo ihan tasaista etenemistä ole, vaan aina sen suorankin päässä on odottamassa joko se ylä- tai alamäki. Kyllä tämä taas tästä suttantuu ...Miun tartteis kans irrottautua tästä koneelta, alkaa suunnittelemaan jo päivän ruokaa ja vieläkin on kesken esikoisen sukat..
:hug: Atm, toivotaan että papan olo helpottaa pian ja paranemisia siullekin!
:hug: Myös Kylmäkatille, ei tarvi pahoitella mitään, kaikilla on joskus alakulompia oloja/päiviä
Mukavaa lauantaita kaikille!!
Toi kuulostaa kyllä hyvältä . Mutta mä niin tiesinkin sen, että sä osaat pitää hyvää huolta Mrs. Gp:stä :heart:...mä ruukaan käyttää rouvaa aina silloin tällöin tuulettumassa
nyt kun esikoinen on jo täysikänen niin ollaan tehty jopa yöretkiä, viikko sitten oltiin esim. kaupungissa teatterissa ja jäätiin hotelliin yöksi
Jaahas...onkos sitä riekuttu pikkutunneille asti ?Jestas että munt väsyttää...|O
HuomentapäivääHuomentaaaa!
ja halaukset:hug: atm:lle toivottavasti oma ja pappan olo helpottaa ja Freezelle kans :hug: aina ei voi olla ilonen olo.Ei teillä olis mahista ottaa Mll:n hoitajaa muutamks tunniks niin pääsisitte ulos hetkeks?
Voice of Finland: Nämä laulajat jatkavat kilpailussa | Viihde | Iltalehti.fi..asiasta ihan puuta heinää- osastolle..
Mites eilisessä TVOF:ssä kävi? Pääskö Ike eteenpäin vai loppuiko ilo tuohon esiintymiseen? Mä kyllä niin tykkäsin sen miehen esityksestä - nostan kovasti hattua, ei mikään helppo veto ollenkaan lähteä pystymettäläisenä vetämään viisua ensimmäisten tahtien kera ilman säestystä isolle yleisölle...
Ja tämä maahan on täynnänsä aivan uskomattoman upeita, taitavia ihmisiä ! Ihana, kun on keksitty tämmösiä ohjelmaformaatteja, joiden avulla tulee tietoisuuteen näitä osaavia lahjakkuuksia niin musiikin, muodin, kokkauksen yms. saroilta....