The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Käyttekö te, muuten, mitenkä usein rimpsalla tai siis...no, jossain/missään? Elokuvissa, teatterissa, ulkona syömässä...jotain? Lifettämässä? Ilman lapsia?

Kun.

..no joo....
Lifetys ilman lapsia onnistuu kohtuu usein, asiasta riippuen. Mutta rimpsoilla haervemmin käyn, siis silleen kunnolla rimpsalla. Välillä otan muutaman, mut oon aika huono juomaan nykyään :| Yhdessä ei olla käyty missään ties kuinka pitkään aikaan..

Viimeks käytiin missään ulkona kahestaan helmikuussa kun oli ne synttärit. Mielestäni melko harvoin käydään muuten, yleensä ne on jotain synttäreitä tai sit joskus jos mennään kattoo jotain bändiä josta molemmat tykkää. Elokuvissa käydään joskus, en tosin ees muista millon viimeks.

Mistäs tämmönen tuli mieleen?:) ei tosin oo pakko kertoa jos et halua
Ai mistä tuli mieleen :)...mulla on vissiin kuitenkin kaikessa hässäkässäni aivan liian paljon aikaa miettiä kaikkea "jonnin joutavaa" :D

Ei vais. Kun. Itse asiassa tuli silmille, kun tuossa ihanainen kirahvimme :heart: ikään kuin antoi ymmärtää, että tänä iltanakin on tiedossa kivaa hubaa...eikä siinä mitään, todella kiva juttu - mutta ihminen kun on tämmönen kieronlainen kokonaisuus, niin sitä vääntää kaikki asiat enemmän tai vähemmän koukun kautta sivuuttamaan omaa itseensä. Ja - siinäpä olin - miettimässä, että milloinkas sitä onkaan viimeksi oikeesti ollut ihmisten ilmoilla tuulettumassa?

No, näin se elo vaan menee :).

...mutta oishan se kivaa....etes vaikka sen kerta vuoteen....oishan?

• Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Mie oon tullu siihen tulokseen että vaikka juhlimassa olis miten hauskaa, se seuraavan päivän olo (krapula) ei oo sen arvosta. Niin mietin tuossa että taijan alkaa välttelemään sitä krapulaa sit, opettelen juomaan silleen sivistyneesti sen pari ettei seuraavana päivänä sit oo kamala olo. (Tää ei nyt liittynyt mitenkään tähän, mut olihan tuossakin aiemmin puhetta pohdiskeluista:) )

IhanaValo
:wave:..

Meillä se syöminenkin ulkona jää sille huokailu- asteelle ja asian ilmaan leijumisen tasolle...että oishan se kiva käydä jossain syömässäkin..?... - Jooooo....
Höh..joskus miusta tuntuu että voishan sitä olla vaan kotonakin, sais vaan lapset hoitoon jonnekin, ja vaikka tilata sitä ruokaa kotiin, kattoa leffaa tms.
Mutta sitähän sanotaan että tommoinen tuulettumistauko tekee tosi hyvää. Kannattaa jutella asiasta ja miettiä mahdollisia lastenhoitajia (meillä ainakin ne on aika tiukassa)

• Tykkää
Höh..joskus miusta tuntuu että voishan sitä olla vaan kotonakin, sais vaan lapset hoitoon jonnekin, ja vaikka tilata sitä ruokaa kotiin, kattoa leffaa tms.
Mutta sitähän sanotaan että tommoinen tuulettumistauko tekee tosi hyvää. Kannattaa jutella asiasta ja miettiä mahdollisia lastenhoitajia (meillä ainakin ne on aika tiukassa)
Siis joo...mulle kelpais niin hyvin sekin, että vaikka istuttas iltaa ihan kahdestaan. Tehtäis ajan kanssa hyvää ruokaa, ihan koko setti alkupaloineen kaikkineen juhlavan jälkiruuan kera...ja vaikka vuokrattais joku leffa tai vaikka käytäis yhdessä lenkillä. Oisin onnessani kyllä:).

Mutta - meillä ainakin on ihan akuuttia pulmaa siinä, että emme saa lapsiamme niin mihinkään. Meillä ei ole sellaista tahoa, minne saisimme lapsemme "muilutetuksi" sille pienelle arjen irtiotolle. Ei ainakaan niin, että kaikki kolme olisivat yhtäaikaa pois. Ja meillä nyt on muutenkin niin vähän tuota yhteistä aikaa miehen kanssa...tää arjen oravanpyörä ruuhkavuosineen vain ottaa ja vie mennessään, vaikka kuinka yrittäs kampoihin laittaa.

Mutta - ehkä sitä sitten joskus :xmas:...?

Mie oon tullu siihen tulokseen että vaikka juhlimassa olis miten hauskaa, se seuraavan päivän olo (krapula) ei oo sen arvosta. Niin mietin tuossa että taijan alkaa välttelemään sitä krapulaa sit, opettelen juomaan silleen sivistyneesti sen pari ettei seuraavana päivänä sit oo kamala olo. (Tää ei nyt liittynyt mitenkään tähän, mut olihan tuossakin aiemmin puhetta pohdiskeluista:) )
Munkin "jalotaito" juhlimisen suhteen on kokenut karmean inflaation...kotona tsihhauttelussa ei tunnu olevan mitään mieltä, vaikka kyllähän se välistä tekee hyvää ja tulee tarpeeseen, se semmonen tietty rento fiilis...mutta ei siinä sitä sosiaalista menoa ja meininkiä ole, mitä mä tunnun nyt kaipaavan. Krapulasta en mene sanomaan mitään, että mikä sen laatushde olisi tätä nykyä - voihan se ollakin, että iän myötä olis alhaisemmaksi mennyt toi sietokyky... tosin on tuossa harjoittelemisen varassakin selviä puutteita havaittavissa :p

Ja en mä välttämättä olis kaipaamassa sitä entisenlaista bilehile- menomeininkiä, mulle riittäis hyvin ne kaksi paukkua/drinksua/juomaa hyvässä seurassa ja maiseman vaihdoksessa :).

Äh, nyt on vissiin menossa joku hiien hyvin epäsopimaton alakulovireisyys - pahoitteluni siitä :hug:...

• Tykkää
Oukkei, tää lähtee lifettämään :wave:...ipanat ovat saaneet itsensä ulkoistetuksi ja mä rupeen vastaamaan nyt ruokahuollosta. Tiedossa Karvisen lempiruokaa eli lasagnea :p...ja huomaan tarvitsevani vielä muutamia ainesosia kaupastakin, vaikka olin eilen niin pohjustavinani tätä viikonloppua, ettei ois ollutkaan tarvetta käydä kaupassa. Eli siis mummojen kanssa kärryralleihin :D...

Pitäkää ihanaa lauantaita ihmiset :heart:! Toivottavasti teilläkin paistaa aurinko ja tuo energisyyttä eloonne :)! Moikat :kiss:!

Huomenta :wave:

Heräiltii koko pesue tossa tunti aikaa, pojatki nukku noin pitkään kerranki :) Pää vieläki täynnä räkää ja armoton jysäri seurana. Muuten kyllä olo on suht hyvä.

Äiti soitti, että on pappan kanssa sairaalassa. Pappaa ottaa sydämestä ja oli aamusti jo 3 nitroa ottanu, eikä ollu auttanu :/

IhanaValo
Miun tartteis kans irrottautua tästä koneelta, alkaa suunnittelemaan jo päivän ruokaa ja vieläkin on kesken esikoisen sukat..

:hug: Atm, toivotaan että papan olo helpottaa pian ja paranemisia siullekin!

:hug: Myös Kylmäkatille, ei tarvi pahoitella mitään, kaikilla on joskus alakulompia oloja/päiviä :)

Mukavaa lauantaita kaikille!!

mä ruukaan käyttää rouvaa aina silloin tällöin tuulettumassa

nyt kun esikoinen on jo täysikänen niin ollaan tehty jopa yöretkiä, viikko sitten oltiin esim. kaupungissa teatterissa ja jäätiin hotelliin yöksi

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Miun tartteis kans irrottautua tästä koneelta, alkaa suunnittelemaan jo päivän ruokaa ja vieläkin on kesken esikoisen sukat..

:hug: Myös Kylmäkatille, ei tarvi pahoitella mitään, kaikilla on joskus alakulompia oloja/päiviä :)

Eiköhän se siitä. Eniten harmittaa ku on tää flunssa, nii ei voi lähtee mummin seuraksikaan istuskeleen, ku se on kotona varmaan ihan hysteerisenä....

Huomentaaaa!

ja halaukset:hug: atm:lle toivottavasti oma ja pappan olo helpottaa ja Freezelle kans :hug: aina ei voi olla ilonen olo.Ei teillä olis mahista ottaa Mll:n hoitajaa muutamks tunniks niin pääsisitte ulos hetkeks?

..jag är häääär...:wave: :D (hymistelee Kentiä ja kovaa)

:headwall:....miksi, oi miksi pitääkään ihmislapsen lähteä kuvittelemaan itsestään kokin taitoja ja erehtyä jälleen kerran laittamaan koko katraalle kaiken kaaoksen keskellä lasagnea :D?! Nyt muistui mieleen, miksi teen ko. sapuskaa nuinkin harvoin :p...se kun on kuin taiottuna nuo ihanaiset ipanaiset juoksuttamassa just silloin meikäläistä, kun oon tekemässä juustokastiketta :p...että älä pala pohjaan, älä... No ei se palanut mutta muutoin tuli kyllä hiienmoinen kiirus, kun alvariinsa jouduin keskeyttämään puuhia ja loppuviimeksi mulla ei ole nyt hajuakaan, että mitä mä olen tonne uunilaatikkoon työntänyt :D :O... Mielenkiintoinen makuelämys arvatenkin on kaikkia odottamassa...

Tuli sitten varmaan kaikille selväksi sekin asia, että maailma on minussa menettänyt todella taitavan kokin :D :rolleyes:..

Mutta - sanikka paistaa :) !

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28236674:
Huomenta :wave:

Heräiltii koko pesue tossa tunti aikaa, pojatki nukku noin pitkään kerranki :) Pää vieläki täynnä räkää ja armoton jysäri seurana. Muuten kyllä olo on suht hyvä.

Äiti soitti, että on pappan kanssa sairaalassa. Pappaa ottaa sydämestä ja oli aamusti jo 3 nitroa ottanu, eikä ollu auttanu :/
:hug:...paranemisia sinulle...ja voimia yllättävään tilanteeseen. Pappasi on nyt hyvää hoitoa saamassa ja hänestä kuin myös äidistäsi huolehditaan kyllä parhaalla mahdollisella tavalla. Ja kyllä he tietävät, että olisit mukana tukemassa ja tsemppaamassa - ja oletkin, ajatuksissasi...

• Tykkää

Kiitos sinulle :hug:...ja niinhän se on, että ei se elo ihan tasaista etenemistä ole, vaan aina sen suorankin päässä on odottamassa joko se ylä- tai alamäki. Kyllä tämä taas tästä suttantuu :)...

mä ruukaan käyttää rouvaa aina silloin tällöin tuulettumassa

nyt kun esikoinen on jo täysikänen niin ollaan tehty jopa yöretkiä, viikko sitten oltiin esim. kaupungissa teatterissa ja jäätiin hotelliin yöksi
Toi kuulostaa kyllä hyvältä :). Mutta mä niin tiesinkin sen, että sä osaat pitää hyvää huolta Mrs. Gp:stä :heart:...

• Tykkää
Huomentaaaa!

ja halaukset:hug: atm:lle toivottavasti oma ja pappan olo helpottaa ja Freezelle kans :hug: aina ei voi olla ilonen olo.Ei teillä olis mahista ottaa Mll:n hoitajaa muutamks tunniks niin pääsisitte ulos hetkeks?
Huomentapäivää :)

..ja juu, nää mun olotilat tulee ja menee, mättäitä ovat...nyt jo piirunverran paremmin, kun hommat etenee, niin ei ehdi sitten mitään miettiäkään :D

Toi oiskin kuin taivaan lahja, jos tällä kylällä oliskin Mll:n hoitajia, mutta kun ei ole. Eikä tuttavapiirissäkään ole vielä ketään opiskelijaa käytettävissä, ehkä kesällä hyvällä tuurilla... Mutta nyt mennään näillä puuroilla...itelle vaan tupsahti nyt vaan joku ihmellinen "huutava vääryys"- ahdistus tjtn, bygones nyt...

..asiasta ihan puuta heinää- osastolle..

Mites eilisessä TVOF:ssä kävi? Pääskö Ike eteenpäin vai loppuiko ilo tuohon esiintymiseen? Mä kyllä niin tykkäsin sen miehen esityksestä - nostan kovasti hattua, ei mikään helppo veto ollenkaan lähteä pystymettäläisenä vetämään viisua ensimmäisten tahtien kera ilman säestystä isolle yleisölle...

Ja tämä maahan on täynnänsä aivan uskomattoman upeita, taitavia ihmisiä :)! Ihana, kun on keksitty tämmösiä ohjelmaformaatteja, joiden avulla tulee tietoisuuteen näitä osaavia lahjakkuuksia niin musiikin, muodin, kokkauksen yms. saroilta....:)

IhanaValo
..asiasta ihan puuta heinää- osastolle..

Mites eilisessä TVOF:ssä kävi? Pääskö Ike eteenpäin vai loppuiko ilo tuohon esiintymiseen? Mä kyllä niin tykkäsin sen miehen esityksestä - nostan kovasti hattua, ei mikään helppo veto ollenkaan lähteä pystymettäläisenä vetämään viisua ensimmäisten tahtien kera ilman säestystä isolle yleisölle...

Ja tämä maahan on täynnänsä aivan uskomattoman upeita, taitavia ihmisiä :)! Ihana, kun on keksitty tämmösiä ohjelmaformaatteja, joiden avulla tulee tietoisuuteen näitä osaavia lahjakkuuksia niin musiikin, muodin, kokkauksen yms. saroilta....:)
Voice of Finland: Nämä laulajat jatkavat kilpailussa | Viihde | Iltalehti.fi
Pääs jatkoon :)
On kyl tosi taitavia ollu oikeestaan kaikki ketkä tuohon ohjelmaan nyt on ees osallistuneet, oli todella vaikee valinta noille tuomareille jo siinä "ääni ratkaisee"-osiossa ja tuntuu että vaikeemmaks vaan tulee valinnat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä