The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenia!

Kuka herää vapaaehtoisesti, ilman herättäjiä lauantaiaamuna klo 7?? No minä! :headwall:Sillon kun sais nukkua niin ei...

No, esikoinen nous kyl melkein samaan aikaan..että siinä meni sekin mahku juoda ihan rauhassa keskenään aamuteet..mut minkäs teet :D Näillä mennään, katotaan mihin aikaan tulee väsy.

Huomenia!

Kuka herää vapaaehtoisesti, ilman herättäjiä lauantaiaamuna klo 7?? No minä! :headwall:Sillon kun sais nukkua niin ei...

No, esikoinen nous kyl melkein samaan aikaan..että siinä meni sekin mahku juoda ihan rauhassa keskenään aamuteet..mut minkäs teet :D Näillä mennään, katotaan mihin aikaan tulee väsy.
:hug:...sympatiseeraan kyllä täysin...Koeta jaksaa tikistää päivää käyntiin, venytät pinnaa jos mahdollista ja anna lasten tehdä omiaan, jotta saat itse nyt ansaitusti sen oman aikasi aamulla... Sitten vaikka aamupäivästä ulos auringonpaisteeseen happeilemaan, mikäli antaa päivän muille ohjelmille myötä..

Meillä sama homma. Ite oon heränny ennen kissan pierua, kun noi rakkaat ipanat eivät nuku - ilmeisesti orastava kellojen siirtäminen kesäaikaan vaikuttaa aika pahasti unirytmiin... Esikoinen jälleen haasteellisena tuuliviirinä ja mies kipeenä, joten....pistäkääpäs paremmaksi :p.

Aamupalashöyt on vain jaksettava laittaa käyntiin ja syödä itse sitten joskus kaikkien muiden kohkaamisten jälkeen ja rynnättävä tekemään ne miljoona asiaa tälle päivälle. Tulee muutoinkin niin mielenkiintoinen päivä, kun mies on "raatona" eli pois totaalisesti kaikista hommista...

No, pitkästä selkärangasta on sitä mitä repiä :D...

kahvikirahvi
Huomeneja vain kaikille. Hitto mä oon kyllä amatöörijuoppo. Lähin yhelle, ja joinkin kolme. Ja mulla on krapula. Häätyykö se alkaa juomaan useammin ettei aamulla ois paha olo? Vai johtuukohan se väsymyksestä kun on nukkunut vain kolme tuntia :confused:

Huomeneja vain kaikille. Hitto mä oon kyllä amatöörijuoppo. Lähin yhelle, ja joinkin kolme. Ja mulla on krapula. Häätyykö se alkaa juomaan useammin ettei aamulla ois paha olo? Vai johtuukohan se väsymyksestä kun on nukkunut vain kolme tuntia :confused:
Huomenta :)

Harjotuksen puutetta vaan...;)

Tosin ei ne nuo kolmen tunnin kauneus unetkaan kyllä asiaa ainakaan helpota :hug:...tai sitten sulle on osunut pilaantunutta alkomahoolijuomaa :O, kun pukkaa moisia oiretiloja :hug:...

• Tykkää
Reactions: famipala
No niin, johan tässä kauan menikin tätä aamua, ettei tullut draamankaarta näkyville :D...nyt on menossa melkoiset ulinat virpomisoksien metsästämisestä...kun_just_nyt_heti pitäs olla menossa ja hakemassa ne :D

Tosin - niitä saakin sitten mennä metsästämään huolella aika kauaksikin, sillä kylän ipanat ovat kyllä tyhjentäneet aika hyvin kaikki lähitienoon pajukot - eilen käytiin ettimässä oksia... Keskimmäinen sitten meinas virpoa tuttavat männyn oksilla, kun niitä löytyis ihan omastakin metästä :p...

IhanaValo
Käyttekö te, muuten, mitenkä usein rimpsalla tai siis...no, jossain/missään? Elokuvissa, teatterissa, ulkona syömässä...jotain? Lifettämässä? Ilman lapsia?

Kun.

..no joo....
Viimeks käytiin missään ulkona kahestaan helmikuussa kun oli ne synttärit. Mielestäni melko harvoin käydään muuten, yleensä ne on jotain synttäreitä tai sit joskus jos mennään kattoo jotain bändiä josta molemmat tykkää. Elokuvissa käydään joskus, en tosin ees muista millon viimeks.

Mistäs tämmönen tuli mieleen?:) ei tosin oo pakko kertoa jos et halua

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä