ja oli hyvääKuulostaa hyvältä Mä en oo syöny sit puolenpäivän jäläkeen...
ja oli hyvääKuulostaa hyvältä Mä en oo syöny sit puolenpäivän jäläkeen...
Hitto, en näe tuota ekaa hymiötä kunnolla, kun olen kännykällä TapaTalk-ohjelman kautta täällä...
No jos mä ostan sitte vaikka sarjalipun ni ehkä sillä pääsee laskuissa alkuun. Jos hyvin käy ni saat tippiäkinEn valitettavasti ole ja ne samat laskut on tuolla vieläkin. Täytynee pistää myyntiin "munaa & meisseliä yli 20 vuoden kokemuksella"-rivi-ilmoituksella Keltaiseen Pörssiin.
Meni juu, enkä päästellyt sammakoitakaan suustani.
Joo, sarjalipussa säästää -20% !No jos mä ostan sitte vaikka sarjalipun ni ehkä sillä pääsee laskuissa alkuun. Jos hyvin käy ni saat tippiäkin
no voihan tuosta ajatella miten haluaaJaa no sitten, ajattelin nimenomaan, että se tarkoittaa jotain aivan muuta .
En valitettavasti ole ja ne samat laskut on tuolla vieläkin. Täytynee pistää myyntiin "munaa & meisseliä yli 20 vuoden kokemuksella"-rivi-ilmoituksella Keltaiseen Pörssiin.
Meni juu, enkä päästellyt sammakoitakaan suustani.
vähän kuin Ossi Väänänen, pari etuleegoa puuttuuHitto, en näe tuota ekaa hymiötä kunnolla, kun olen kännykällä TapaTalk-ohjelman kautta täällä...
Marion Rung - Tipi-tii - Eurovision Finland 1962 - YouTubeJoo, sarjalipussa säästää -20% !
No tipin eteen tekee sitten vaikka vähän ylitöitä !
Missäs kuussa / vuonna Fami on syntynyt? Olen varmaan kysynyt, mutten nyt muista. :ashamed:no voihan tuosta ajatella miten haluaa
me nyt vielä kuluneita olla :xmas:
vois olla hyväMissäs kuussa / vuonna Fami on syntynyt? Olen varmaan kysynyt, mutten nyt muista. :ashamed:
Pitäisköhän tuo ilmoitus laittaa sitten Koiramme-lehden Karvaiseen pörssiin- palstalle?
No tehdäänpä sitte lisäkaupat sen ekan jatkoks:xmas: *tarjoo kättä päälle puristuksen*Joo, sarjalipussa säästää -20% !
entäs seutulipussaJoo, sarjalipussa säästää -20% !
Ai niin, sä olit tää, joka ei paljastanut ikäänsä.vois olla hyvä
melkein keskellä vuotta, kesäkuussa
ja olen täyttänyt 30 mutta en 40 lähempänä 40 kuitenkin kuin 30
*tarjoaa k...ättä takaisin*No tehdäänpä sitte lisäkaupat sen ekan jatkoks:xmas: *tarjoo kättä päälle puristuksen*
Siinä säästö vain -10%entäs seutulipussa
oinas tai härkäAi niin, sä olit tää, joka ei paljastanut ikäänsä.
Mä olen huhtikuussa 1976
däämSiinä säästö vain -10%
Hyvä kun huomasit ettei tullu puristettuu väärästä paikkaa*tarjoaa k...ättä takaisin*
eihän kaikkea pidä paljastaa, ainakaan hetiAi niin, sä olit tää, joka ei paljastanut ikäänsä.
Mä olen huhtikuussa 1976
Oinasoinas tai härkä
Hyvä täsmennys tuo säästö.dääm
aika pieni, säästö siis
Totta tuokin, ehkä utelu joskus tuottaa tulostaeihän kaikkea pidä paljastaa, ainakaan heti