Hollanti sallii pedofiilien puolueen

[QUOTE="vieras";28234770]Suomessa on kyllä sananvapaus, mutta nettifoorumeilla ylläpito saa päättää mitä palstalla saa puhua. Ja käsittääkseni sinä olet ylittänyt rajan.[/QUOTE]

jos ylittää rajan niin voidaan poistaa. Sanan vapaus ei koske keskustelupalsta omistajaa. Paitsi jos siellä loukataan?

Kuulostaa ehkä kummalliselta, mutta mielestäni on hyvä että kaikille sallitaan oikeus perustaa puolue kannattamaan mitä hyvänsä tärkeäksi koettua asiaa.

Vielä parempi on nähdä, miten niissä sivistyneissä maissa jossa tällainen demokratia ja vapaus on mahdollista, on myös moraalintaju poikkeuksellisen korkealla. Monissa maissa jotka me miellämme "kehitysmaiksi" tytön on käytännössä mahdotonta saavuttaa edes 15-vuoden ikää ennen kuin hänet on joko naitettu jollekin roimasti itseään vanhemmalle miehelle joka on käyttänyt "aviollisia oikeuksiaan" tai hänet on raiskattu. Noissa maissa jo 14-vuotias sattaa synnyttää ensimmäiset lapsensa. Ja näissä maissa jos niillä ihmisillä olisi vapaus perustaa puolueita samalla tavoin kuin Hollannissa tai suomessakin, tuollainen pedofiilipuolue löisi itsensä läpi heti. Joskaan siellä ei liene edes tarvetta ajaa oikeutta asioille joita tapahtuu koko ajan vaikkei se varsinaisesti laillistakaan ole.

Mutta länsimaissa tuollainen puolue saa jäseniä vähemmän kuin mitä yhdessä kädessä on sormia ja kaatuu heti.
Toteutuu sekä demokratia että oikeustaju.

[QUOTE="vieras";28234859]Käsittääksesi, ja minkä rajan?[/QUOTE]

Uskoisin, että osa viesteistäsi lasketaan "asiattomuuksiin", joita ei palstalla saa kirjoittaa. En toki voi olla varma missä raja menee, koska en ole ylläpitoa enkä moderaattori.

[QUOTE="vieras";28234861]Mutta argumentteja lapsen ja aikuisen väliseenseksisuhteeseen sinulla ei ole. Ei minua ole raiskattu, eikä hyväksikäytetty. Usko pois.[/QUOTE]

Minä olen eri kirjoittaja, mutta minulla on sellainen argumentti, että lapsi ei ole psyykkisesti kehittynyt niin paljon, että pystyisi päättämään tuollaisesta asiasta tai kohtaamaan sen aiheuttamia seurauksia.

Sananvapauteen kuuluvat myös ällöttävät ja epämiellyttävät asiat, ja demokratiaan se että idiootitkin saavat äänestää ja asettua ehdolle.

Ei näitä voida muutella sen mukaan, mikä milloinkin sattuu miellyttämään.

[QUOTE="vieras";28234894]Paras argumentti katsoo sinua peilistä. Näethän itsekin, mitä se sinulle on tehnyt. Sinulle on tehty väärin ja nyt oireilet sitä pakkomielteisesti.[/QUOTE]

Taitaa se pakkomielle olla omassa päässäsi, kun väität asioita, jotka eivät ole totta.

[QUOTE="vieras";28234907]Uskoisin, että osa viesteistäsi lasketaan "asiattomuuksiin", joita ei palstalla saa kirjoittaa. En toki voi olla varma missä raja menee, koska en ole ylläpitoa enkä moderaattori.[/QUOTE]

Yksilöitkö nuo asiattomat viestit.

[QUOTE="vieras";28234917]Minä olen eri kirjoittaja, mutta minulla on sellainen argumentti, että lapsi ei ole psyykkisesti kehittynyt niin paljon, että pystyisi päättämään tuollaisesta asiasta tai kohtaamaan sen aiheuttamia seurauksia.[/QUOTE]

Määrittele tarpeeksi kehittynyt, ja kulkeeko se käsikädessä iän kanssa. Huonoja seurauksia tapahtuu varmasti useammin, jos lapset keskenään sekstaavat.

[QUOTE="vieras";28234917]Minä olen eri kirjoittaja, mutta minulla on sellainen argumentti, että lapsi ei ole psyykkisesti kehittynyt niin paljon, että pystyisi päättämään tuollaisesta asiasta tai kohtaamaan sen aiheuttamia seurauksia.[/QUOTE]

Määrittele lapsi ja tuollaiset asiat.

[QUOTE="vieras";28234944]Määrittele tarpeeksi kehittynyt, ja kulkeeko se käsikädessä iän kanssa. Huonoja seurauksia tapahtuu varmasti useammin, jos lapset keskenään sekstaavat.[/QUOTE]

Lasten ei tule harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Sä voit ihan itse opiskella kehityspsykologiaa. Lapsen aivot ovat hyvin kehittymättömät ja hänen käsityskykynsä kovin rajallinen. Kyllä se kulkee käsikädessä iän kanssa, lukuunottamatta tietysti niin vakavasti kehitysvammaisia, jotka eivät koskaan yllä sille kehityksen tasolle.

• Tykkää
Reactions: pookypooh
[QUOTE="vieras";28234956]Lasten ei tule harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Sä voit ihan itse opiskella kehityspsykologiaa. Lapsen aivot ovat hyvin kehittymättömät ja hänen käsityskykynsä kovin rajallinen. Kyllä se kulkee käsikädessä iän kanssa, lukuunottamatta tietysti niin vakavasti kehitysvammaisia, jotka eivät koskaan yllä sille kehityksen tasolle.[/QUOTE]

Etkö itse harrastanut seksiä lapsena?

Yhteistyössä