The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mikäs tekee olon haikeaksi : /
toisaalta haikea mieli täälläkin kun mies vissiin muuttaa pääsiäisenä
Finanssiongelmat... Olen pyörittänyt tuota yhdenmiehen firmaani 19-vuotiaasta sivutyönä varsinaisen työn yhteydessä ja nyt näyttää siltä, että saattaa mennä firma vasaran alle. Inhimillistä kun se on, olen vuosien saatossa velkaantunut sen firman kautta jonkin verran ja nyt yh:na ei ole ollut aikaa niin paljon tuolle hommalle...
Toinen vaihtoehto on pistää talo myyntiin, mutta talo, jossa lapseni olen kasvattanut ja sitä rataa... Liian haikea luopua siitäkin.

Siis mitä - eroatteko te ? :eek:

Finanssiongelmat... Olen pyörittänyt tuota yhdenmiehen firmaani 19-vuotiaasta sivutyönä varsinaisen työn yhteydessä ja nyt näyttää siltä, että saattaa mennä firma vasaran alle. Inhimillistä kun se on, olen vuosien saatossa velkaantunut sen firman kautta jonkin verran ja nyt yh:na ei ole ollut aikaa niin paljon tuolle hommalle...
Toinen vaihtoehto on pistää talo myyntiin, mutta talo, jossa lapseni olen kasvattanut ja sitä rataa... Liian haikea luopua siitäkin.

Siis mitä - eroatteko te ? :eek:
vaikeita mietintöjä eikä talostakaan tietenkään mielellään luopuisi

joo, meille on tulossa ero, melko nopealla aikataululla vielä kun miehelle tarjottiin tänään asuntoa

mutta ei ole mikään hätiköity ratkaisu, molemmat ollaan asiaa mietitty jo pitkään omissa päissämme

Viimeksi muokattu:
vaikeita mietintöjä eikä talostakaan tietenkään mielellään luopuisi

joo, meille on tulossa ero, melko nopealla aikataululla vielä kun miehelle tarjottiin tänään asuntoa
En tosiaan luopuisi, kun osakeyhtiö olisi parempi päästää konkurssiin, kun mulla ei ole siihen henk.koht kiinnityksiä... Noh, katsotaan, mitä seuraava tilipussi näyttää. Jos en nyt saa tilejä balanssiin, firmaa haetaan jossain vaiheessa konkurssiin. Onneksi seuraavalla tilillä saa paljon pelastettua. Ehkäpä tämä tästä.

Iso :hug: sulle ! Se voi olla helpottavaakin, vaikka ensin niiiiin vaikeaa...

• Tykkää
Reactions: famipala
En tosiaan luopuisi, kun osakeyhtiö olisi parempi päästää konkurssiin, kun mulla ei ole siihen henk.koht kiinnityksiä... Noh, katsotaan, mitä seuraava tilipussi näyttää. Jos en nyt saa tilejä balanssiin, firmaa haetaan jossain vaiheessa konkurssiin. Onneksi seuraavalla tilillä saa paljon pelastettua. Ehkäpä tämä tästä.

Iso :hug: sulle ! Se voi olla helpottavaakin, vaikka ensin niiiiin vaikeaa...
katselet päivä tai tilipussi kerrallaan :)

kiitos :)

tietysti tulee olemaan outoa ja haikeetankin mutta molemmat ollaan hyvillä mielin tästä ja jos voi sanoa niin helpottuneitakin
hyvät välit on ainakin nyt erotessa, toivottavasti myöhemminkin :)

IhanaValo
Nelihenkinen perhe kaksiossa? Kuulostaa ahtaalta. Musta tuntuu et tarttisin yksin jo kolmion :D Jos siis asuisin yksin.
Huomenia kaikille!!

Joo, kyl tää tuntuu välillä vähän ahtaalta mut ei oo muutakaan vaihtoehtoa..miulla kun ei oo ku työttömyysrahat eikä miehenkään palkka nykystandardien mukaan oo mikään iso. Mut on tässäkin pärjätty, 65 neliöö. :) Vaan sen takia tuntuu et pitäis noita roinia käydäkin läpi aina ja laittaa ylimääräsiä menemään et mahtuis paremmin olemaan.

Huomenia kaikille!!

Joo, kyl tää tuntuu välillä vähän ahtaalta mut ei oo muutakaan vaihtoehtoa..miulla kun ei oo ku työttömyysrahat eikä miehenkään palkka nykystandardien mukaan oo mikään iso. Mut on tässäkin pärjätty, 65 neliöö. :) Vaan sen takia tuntuu et pitäis noita roinia käydäkin läpi aina ja laittaa ylimääräsiä menemään et mahtuis paremmin olemaan.
onhan tuossa se hyvä ettei tule "hamstrattua" liikaa tavaraa :)

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231806:
Huomenta!

Eilinen työvuoro oli hirvee ja raskas. Yöllä nukuin tas pienissä pätkissä, nenu ihan tukossa, korvat kutisee, päätä särkee, kurkkua kuivaa, mut ei site tiettykää sitä kuumetta voi olla. *valivali* :ashamed:
:hug:

onneksi tänään on jo perjantai ja sulla huomenna vapaata :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231806:
Huomenta!

Eilinen työvuoro oli hirvee ja raskas. Yöllä nukuin tas pienissä pätkissä, nenu ihan tukossa, korvat kutisee, päätä särkee, kurkkua kuivaa, mut ei site tiettykää sitä kuumetta voi olla. *valivali* :ashamed:
Mikset oo facessa?

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231861:
:) Onneks on perjantai ja onneks sain äsken viestin, että voin pitää vapiksen tänään. Jee.. vaikka tää vapis menee ihan sairasteluun kyllä, mut kuitenki..
no tuohan on hyvä :)
parempi se sairastella kotona kuin töissä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä