Finanssiongelmat... Olen pyörittänyt tuota yhdenmiehen firmaani 19-vuotiaasta sivutyönä varsinaisen työn yhteydessä ja nyt näyttää siltä, että saattaa mennä firma vasaran alle. Inhimillistä kun se on, olen vuosien saatossa velkaantunut sen firman kautta jonkin verran ja nyt yh:na ei ole ollut aikaa niin paljon tuolle hommalle...mikäs tekee olon haikeaksi : /
toisaalta haikea mieli täälläkin kun mies vissiin muuttaa pääsiäisenä
vaikeita mietintöjä eikä talostakaan tietenkään mielellään luopuisiFinanssiongelmat... Olen pyörittänyt tuota yhdenmiehen firmaani 19-vuotiaasta sivutyönä varsinaisen työn yhteydessä ja nyt näyttää siltä, että saattaa mennä firma vasaran alle. Inhimillistä kun se on, olen vuosien saatossa velkaantunut sen firman kautta jonkin verran ja nyt yh:na ei ole ollut aikaa niin paljon tuolle hommalle...
Toinen vaihtoehto on pistää talo myyntiin, mutta talo, jossa lapseni olen kasvattanut ja sitä rataa... Liian haikea luopua siitäkin.
Siis mitä - eroatteko te ?
En tosiaan luopuisi, kun osakeyhtiö olisi parempi päästää konkurssiin, kun mulla ei ole siihen henk.koht kiinnityksiä... Noh, katsotaan, mitä seuraava tilipussi näyttää. Jos en nyt saa tilejä balanssiin, firmaa haetaan jossain vaiheessa konkurssiin. Onneksi seuraavalla tilillä saa paljon pelastettua. Ehkäpä tämä tästä.vaikeita mietintöjä eikä talostakaan tietenkään mielellään luopuisi
joo, meille on tulossa ero, melko nopealla aikataululla vielä kun miehelle tarjottiin tänään asuntoa
katselet päivä tai tilipussi kerrallaanEn tosiaan luopuisi, kun osakeyhtiö olisi parempi päästää konkurssiin, kun mulla ei ole siihen henk.koht kiinnityksiä... Noh, katsotaan, mitä seuraava tilipussi näyttää. Jos en nyt saa tilejä balanssiin, firmaa haetaan jossain vaiheessa konkurssiin. Onneksi seuraavalla tilillä saa paljon pelastettua. Ehkäpä tämä tästä.
Iso :hug: sulle ! Se voi olla helpottavaakin, vaikka ensin niiiiin vaikeaa...
öitä :kiss:Mä alan painua nukkumaan - hyvää yöt kaikki! :kiss:
Viikonlopun aikana lupaan kunnostautua tässä palstailussa !
Huomenia kaikille!!Nelihenkinen perhe kaksiossa? Kuulostaa ahtaalta. Musta tuntuu et tarttisin yksin jo kolmion Jos siis asuisin yksin.
onhan tuossa se hyvä ettei tule "hamstrattua" liikaa tavaraaHuomenia kaikille!!
Joo, kyl tää tuntuu välillä vähän ahtaalta mut ei oo muutakaan vaihtoehtoa..miulla kun ei oo ku työttömyysrahat eikä miehenkään palkka nykystandardien mukaan oo mikään iso. Mut on tässäkin pärjätty, 65 neliöö. Vaan sen takia tuntuu et pitäis noita roinia käydäkin läpi aina ja laittaa ylimääräsiä menemään et mahtuis paremmin olemaan.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231806:Huomenta!
Eilinen työvuoro oli hirvee ja raskas. Yöllä nukuin tas pienissä pätkissä, nenu ihan tukossa, korvat kutisee, päätä särkee, kurkkua kuivaa, mut ei site tiettykää sitä kuumetta voi olla. *valivali* :ashamed:
Niinhän sitä luulis Aina kun käy tavaroita läpi, tulee semmoinen "mihinkähän luulin tuotakin tarvitsevani?"-ihmetys..onhan tuossa se hyvä ettei tule "hamstrattua" liikaa tavaraa
Mikset oo facessa?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231806:Huomenta!
Eilinen työvuoro oli hirvee ja raskas. Yöllä nukuin tas pienissä pätkissä, nenu ihan tukossa, korvat kutisee, päätä särkee, kurkkua kuivaa, mut ei site tiettykää sitä kuumetta voi olla. *valivali* :ashamed:
no mutta enemmänkin voisi tavaraa olla jos olisi enemmän tilaaNiinhän sitä luulis Aina kun käy tavaroita läpi, tulee semmoinen "mihinkähän luulin tuotakin tarvitsevani?"-ihmetys..
Onneks on perjantai ja onneks sain äsken viestin, että voin pitää vapiksen tänään. Jee.. vaikka tää vapis menee ihan sairasteluun kyllä, mut kuitenki..:hug:
onneksi tänään on jo perjantai ja sulla huomenna vapaata
no tuohan on hyväAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28231861:Onneks on perjantai ja onneks sain äsken viestin, että voin pitää vapiksen tänään. Jee.. vaikka tää vapis menee ihan sairasteluun kyllä, mut kuitenki..