Niinhän se on, saa levättyä ainakin ja niinhän se meneeki, että tunnolliset työntekijät sairastaa vapailla ja lomillano tuohan on hyvä
parempi se sairastella kotona kuin töissä
Niinhän se on, saa levättyä ainakin ja niinhän se meneeki, että tunnolliset työntekijät sairastaa vapailla ja lomillano tuohan on hyvä
parempi se sairastella kotona kuin töissä
et uskalla tempasta pikku tirsoja kun katotte "yhdessä" lastenohjelmia?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28232543:Kukakohan tulis meille kattoo ton jätkän perään, et saisin vähä nukkua? Hirvee olo ja väsyttää :/
Kerro heti :attn:Ruokakauppareissulta palattu Pitää tänne raportoida kaikki asiat No en ala listaamaan kuitenkaan mitä kaikkea ostettiin.
pp ei salli että sen leikit sekotetaan?Kerro heti :attn:
Mä siivosin. Imuroin ja pesin lattiat. Alakerrasta tosin vaan, ylhäkertaan en uskalla mennä.
Ei tuon nuoremman kanssa uskalla, varsinkaan nyt, kun on kolmatta päivää 4.seinän sisällä, kun on ollu kipeenä ja nyt parantunu, tie mitä keksii vielä Vanhemman pojan kanssa uskaltaiski, mut hän sentään meni hoitoon, ettei tarvii kauheeta tappelua sentään kuunnella.et uskalla tempasta pikku tirsoja kun katotte "yhdessä" lastenohjelmia?
Kai se sallis, mut makuuhuone on hävityksen kauhistus ja täynnä kaikkee tavaraa mikä on lähdössä pois täältä. Itseasiassa pp.n huoneen ja kylppärin taidan vielä hoitaa tänään, makkari saa odottaa kunnes romppeet lähtee.pp ei salli että sen leikit sekotetaan?
no olipa vain hyvä uutinen, ei muuta ku tutustumaan niin ei tartte sitte niin jännittää kun varsinainen hoitojakso alkaaJes, mulle soitettiin ja pp pääsee parin kilsan päässä olevaan päiväkotiin Maanantaina soittelen päiväkodin johtajalle ja sovitaan miten pääsee tutustumaan ennen kun menen kouluun.
Se tutustuminen on varmaan enemmän mua kun pp.tä varten, en usko et tolla uteliaalla reippailijalla ongelmia siellä tuleeno olipa vain hyvä uutinen, ei muuta ku tutustumaan niin ei tartte sitte niin jännittää kun varsinainen hoitojakso alkaa
no suahan mä juuri tarkoitinkin :kiss:Se tutustuminen on varmaan enemmän mua kun pp.tä varten, en usko et tolla uteliaalla reippailijalla ongelmia siellä tulee
pöö :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232760:Pöö! :wave:
Se olis sit perjantai, mitäs muut meinaavat tänään duunailla? Mulla tää päivä menee vielä kloriitin kans läträtessä,vielä olis liian monta seinäpintaa pestävänä.
Ottaiskohan sitä tänään lapsityövoiman apuun,tuis vähän nopeampaa urakka suoritettua
Paranemisia ruutis! :hug: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28232798:pöö :kiss:
Mä sairastelen viikonlopun, ei oo muita suunnitelmia..
Lapsityövoima on toisinaan ihan jees
Mää aion siivota kylppärin ja lastenhuoneen, ja illaksi meen töihin. Huomenna sitten lähen kaverin tykö ryyppäämään vähän kaljaaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232760:Pöö! :wave:
Se olis sit perjantai, mitäs muut meinaavat tänään duunailla? Mulla tää päivä menee vielä kloriitin kans läträtessä,vielä olis liian monta seinäpintaa pestävänä.
Ottaiskohan sitä tänään lapsityövoiman apuun,tuis vähän nopeampaa urakka suoritettua
Voi mitä sammakoita pääseekään mun näppäimistöltä, tarkoitin tietysti että siemailemaan sivistyneestiMää aion siivota kylppärin ja lastenhuoneen, ja illaksi meen töihin. Huomenna sitten lähen kaverin tykö ryyppäämään vähän kaljaa
:kiss:no suahan mä juuri tarkoitinkin :kiss:
Voi mitä sammakoita pääseekään mun näppäimistöltä, tarkoitin tietysti että siemailemaan sivistyneesti
Mulla kans ehkä olis huomenissa tarkotus istua siskon kanssa iltaa ja siemailla yks tai kaks sidukkaa.Voi mitä sammakoita pääseekään mun näppäimistöltä, tarkoitin tietysti että siemailemaan sivistyneesti
Kuulostaa hyvältäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232989:Mulla kans ehkä olis huomenissa tarkotus istua siskon kanssa iltaa ja siemailla yks tai kaks sidukkaa.
kiitosta vaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232864:Paranemisia ruutis! :hug: :kiss:
Mä en kyllä oo ruutis, mutta kiitti :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232864:Paranemisia ruutis! :hug: :kiss: