The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
et uskalla tempasta pikku tirsoja kun katotte "yhdessä" lastenohjelmia?
Ei tuon nuoremman kanssa uskalla, varsinkaan nyt, kun on kolmatta päivää 4.seinän sisällä, kun on ollu kipeenä ja nyt parantunu, tie mitä keksii vielä :D Vanhemman pojan kanssa uskaltaiski, mut hän sentään meni hoitoon, ettei tarvii kauheeta tappelua sentään kuunnella.

Pöö! :wave:

Se olis sit perjantai, mitäs muut meinaavat tänään duunailla? Mulla tää päivä menee vielä kloriitin kans läträtessä,vielä olis liian monta seinäpintaa pestävänä.

Ottaiskohan sitä tänään lapsityövoiman apuun,tuis vähän nopeampaa urakka suoritettua :rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232760:

Se olis sit perjantai, mitäs muut meinaavat tänään duunailla? Mulla tää päivä menee vielä kloriitin kans läträtessä,vielä olis liian monta seinäpintaa pestävänä.

Ottaiskohan sitä tänään lapsityövoiman apuun,tuis vähän nopeampaa urakka suoritettua :rolleyes:
pöö :kiss:

Mä sairastelen viikonlopun, ei oo muita suunnitelmia..

Lapsityövoima on toisinaan ihan jees :)

kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28232760:

Mää aion siivota kylppärin ja lastenhuoneen, ja illaksi meen töihin. Huomenna sitten lähen kaverin tykö ryyppäämään vähän kaljaa :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä