voiko ruokaa laittaa uuniin puhdistuksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pizzatorstai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pizzatorstai

Vieras
elikkäs pesimme tänään uunin kunnolla ja nyt lämmitimme sen pitsaa varten. heti kun uunin avaa sieltä tulee pistävä uuninpuhdistusaineen haju. onko se normaalia? voinko laittaa pitsan uuniin vai jääkö herkuttelut tähän :D

On se varmaan normaalia,se haju tarttuu uunin aika tiukasti. Joten mä pesen ja pesen kyllä sitten uunia, jos käytän uuninpuhdistusainetta.
Kerran yksi kiusausruoka maistui ihan uuninpuhdistusaineelta., kun laitoin sen vastapuhdistettuun ja pestyyn uuniin.

Nykyisin pesen mieluummin mäntysuovalla uunin.

No ainakin meidän uuninpuhdistusaineessa lukee ihan pullossa, että se uuni pitää kerran lämmittää tyhjänä, että mahdolliset jämät ja hajut katoaa. Oisko ollut 200 asteessa 10 minuuttia tms. Näin meillä häviää hajut ettei sit ruokaan tartu mitään...

[QUOTE="vieras";28231305]No ainakin meidän uuninpuhdistusaineessa lukee ihan pullossa, että se uuni pitää kerran lämmittää tyhjänä, että mahdolliset jämät ja hajut katoaa. Oisko ollut 200 asteessa 10 minuuttia tms. Näin meillä häviää hajut ettei sit ruokaan tartu mitään...[/QUOTE]

täytyypä tehdä ensin näin :p kiitos!

On se varmaan normaalia,se haju tarttuu uunin aika tiukasti. Joten mä pesen ja pesen kyllä sitten uunia, jos käytän uuninpuhdistusainetta.
Kerran yksi kiusausruoka maistui ihan uuninpuhdistusaineelta., kun laitoin sen vastapuhdistettuun ja pestyyn uuniin.

Nykyisin pesen mieluummin mäntysuovalla uunin.

Minä olen kanssa siirtynyt mäntysuopaan ja puhdasta tulee.Aloittajan kannattaa moneen kertaa pyyhkiä uuni ihan vedessä kastelulla rätillä ja kuivata paperilla.

Yhteistyössä