The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kukaa ees muista mua :p

No, ei vaiskaan. 6 pvän poissaolon jäläkeen työpäivä. Kiva alottaa, ku 3 päivän ystäväni migi ei halua millään lähtä pois, vaikka kuin yrittää suoraanki sanoa, etä olis jo aika. Räyh!

IhanaValo
TB:lle miginpoistosäteitä :hug: Kuulostaa tosi ikävältä..

Söin just iltapalan ja meinasin että nukkumaan sit kun väsyttää niin paljon..kunnes katoin kelloa eikä se oo vielä kun vähän yli 9..
Tosin, mieskin tuossa haukottelee jo, että kai se on ihan sopiva aika lähteä nukuksimaan.

kahvikirahvi
Ei tarvi ku kaatua tohon sänkyyn, joka on ihan vieressä :) Nukutaan olkkarissa kun meijän kämppä on vaan kaksio ja lapsille annettiin oma (yhteinen) huone. Et ei oo pitkä matka :D
No, taijan mennä sit. Öitä vaan kaikille ja aamulla sit valivalia lissää..:wave:
Nelihenkinen perhe kaksiossa? Kuulostaa ahtaalta. Musta tuntuu et tarttisin yksin jo kolmion :D Jos siis asuisin yksin.

Mulla on kolmio. :whistle:
Mä oon yksin mun yksiössä.Ahdistavaahan tää on mutta mitä mä isommallakaan teen...jos olis se toinen puolisko niin sitten.Vaikka on sitä joskus hetken aikaa kitkuteltu kaksin yksiössäkin mutta siihen en kyllä rupee toiste:D Kyllä mä tossa viime vuonna kävin kattelee kaksioita mutta päätin jatkaa tässä kun iski piheys ja ajatus siitä et onhan se yhelle ehkä turhaa.Jos tässä näyttää elämä tätä rataa menevän ni kai se jossain välissä on sit kaksioon yksin mentävä,koko elämää nyt näinkää haluis olla.

Lady Gardenea
Mä oon yksin mun yksiössä.Ahdistavaahan tää on mutta mitä mä isommallakaan teen...jos olis se toinen puolisko niin sitten.Vaikka on sitä joskus hetken aikaa kitkuteltu kaksin yksiössäkin mutta siihen en kyllä rupee toiste:D Kyllä mä tossa viime vuonna kävin kattelee kaksioita mutta päätin jatkaa tässä kun iski piheys ja ajatus siitä et onhan se yhelle ehkä turhaa.Jos tässä näyttää elämä tätä rataa menevän ni kai se jossain välissä on sit kaksioon yksin mentävä,koko elämää nyt näinkää haluis olla.
Jos ei lasta olisi niin sitten mä olisin kaksiossa. Mä haluan että olkkari ja makkari ovat erikseen.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä