[QUOTE="vieras";28229134]Mita ihmetta sina roikut talla palstalla? Luulisi, etta sinulla on asiat reilassa ja elamasi nainen jo katsottuna?[/QUOTE]
Taas alkaa tuo ärtynyt puhetapa...
Olen palstalla koska suomalaisen naisen sielunelämä on morbidilla tavalla kiinnostava ja pidän väittelemisestä. Mutta toisaalta se, mitä luen täällä, on usein hyvin kamalaa tekstiä eikä ollenkaan sellaista, jonka itse liitän naiseen, ainakaan naisiin, joista itse olen kiinnostunut. Ehkä siinä on jonkinlaista shokkiarvoa. Jota sitten yritän kannanotoillani pureskella ja tutkia, myös kyseenalaistaa. Täällä olevien tarinoiden ja kommenttien rankkuus ja synkeys siis järkyttävät, säälittävät ja mietityttävät suuresti yhtä aikaa. Samalla vertaan näitä juttuja aiempiin kokemuksiin ja esim. ulkomaalaisiin naisiin, joista olen viime vuosina alkanut pitää ehkä enemmän osaltaan varmaan siksi, että he tuntuvat ymmärtävän minua paremmin. Heillä ei esim. ole tuollaisia pelkotiloja kuten "jos se on liian hyvä, se on varmaan narsu" koska heillä on keskimäärin varauksettomampi, iloisempi ja valoisampi suhtautuminen elämään ja kanssaihmisiin, josta itse suuresti pidän, mutta jota tosi tosi harvoin tapaan täällä.
Yritän siis jotenkin parantaa ymmärrystä itseni ja meikäläisten naisten välillä. Tosin välillä tuntuu, että olemme niin kaukana toisistamme, että tämä on vaikeaa. Yritän tavoittaa niitä tekijöitä, jotka ovat onnistuneen ymmärtämisen esteenä.
Minulla on asiat reilassa ja hieno nainen on katsottuna, kiitos vain. En tosin seurustele tällä hetkellä, seurustelen vain harvoin koska useimmat naiset eivät herätä minussa niin isoja tunteita, ulkomaalaiset enemmän.