Hyvin totta... Tämä loukkaisi ainakin minua. Tuntuisi että eikö minulle voi puhua avoimesti kaikesta. Mutta kun en tunne ap:tä ja kumppaniaan niin en tiedä onko heillä samaa ongelmaa. Minulla on ollut naisia jotka ovat saaneet yhdynnässä useita orgasmeja, jottkut sormilla hieromalla, jotkut nuolemalla. No meitä on hyvin moneksi eikä siinä pitäisi olla mitään elämää ihmeellisempää.Tästä samaa mieltä - mutta ongelma on, että ap on jo aloittanut teeskentelyn. Olisi helpompaa, kun ei olisi koskaan teeskennellyt.
Sano poisAlkuperäinen kirjoittaja äijä-69;28226815:No meillä miehillä on pienet kalut. Pitäisikö siitä mainita? Minä haluaisin ehkä tietää sen ja
myös miten tyydyttää naiseni. Kaikilla ei välttämättä itsetunto tuota kestä. Voiko naiselle esim.
sanoa että sinulla on väljä reikä joka ei tunnu miltään? Tai että muilla on kyllä ollut isommat rinnat
tai kiinteämmät?
Nämä ovat vaikeita asioita, mutta jos tuntuu että ne jäävät aina vaan vaivamaan niin pakko niistä
on voida puhua.
Mitäs läksit? Hakemaan oikeutusta valehtelullesi vai miksi et voinu alunpitäen sanoo asiasta. Pösilöö, nyt joudut narriksi koko loppuelämäksi.Mitä teen?
Hahahaha xDD joopajoo.. pienet kullit on hanurista sori nyt vaan.Aivan. Pieniä munia ei ole olemassa, on vain löysiä vakoja!
Hyvä, olet tehnyt oikean ratkaisun. Nyt olet säästynyt sydänsuruilta ja jatkuvilta pettymyksiltä. Itse naiivina joskus vielä yritin, mutta kun lähes joka kerta tuloksena oli naureskelua, vähättelyä ja hylkäämisiä niin päätin, että parempi olla yrittämättä. Kun en itsenäni kelpaa, niin sitten en kelpaa. Maailma on julma paikka.Itselläni on vain 13 cm ja paksuutta atrilli makkaran verran. En ole ikinä kehdannut edes miettiä seurustelun aloittamista tai seksisuhdetta keneenkään sillä tiedän että kaluni on aivan liian pieni.
ja se tarinan suloinen pikkumies oli..........*rumpujen pärinää*mies meni bordelliin ja riisui housut pois, jolloin ilolinnut nauroi kenet aiot tyydyttää kun on noin pieni nysä. mies vastasi et itteni tietysti hölmöt.
Ei ole pieni. Mä olen nähnyt tuota pienemmän.Itselläni on vain 13 cm ja paksuutta atrilli makkaran verran. En ole ikinä kehdannut edes miettiä seurustelun aloittamista tai seksisuhdetta keneenkään sillä tiedän että kaluni on aivan liian pieni.
Varmasti virtsaaminen onnistuu tuollaisella ihan ok.Ei ole pieni. Mä olen nähnyt tuota pienemmän.