Aries 78
Tekemistä riittänyt, sivu vain ollut auki enkä ole pahemmin koneella joutanut istumaan.Mites se Aries on ollut niin hiljasta poikaa tänään? saa täällä enempiki olla äänessä
Tekemistä riittänyt, sivu vain ollut auki enkä ole pahemmin koneella joutanut istumaan.Mites se Aries on ollut niin hiljasta poikaa tänään? saa täällä enempiki olla äänessä
No eipä oikeestaan munkaa mut voidaanha me leikkii et oltas rikkaita. Ja voidaan me köyhinäkin morjestella.Mun tilillä ei kyllä kehtaa morjenstella
ikäkysymys, ei mullakaan ollut sun iässä kuin tuulen huuhtoma perse
saa toki ja pitääkin
saiks tässä kohtaa nauraa...?
No josko se aktiivisuus taas jossain vaiheessa herää,hiljastahan täällä on ollut muutenkin viimeaikoina.Tekemistä riittänyt, sivu vain ollut auki enkä ole pahemmin koneella joutanut istumaan.
No mut mehän istutaan rahasampojen päällä, niin ehkä sitä vielä joskus rikastuu...No eipä oikeestaan munkaa mut voidaanha me leikkii et oltas rikkaita. Ja voidaan me köyhinäkin morjestella.
niimpä, ihan omasta aktiivisuudesta kiinniNo mut mehän istutaan rahasampojen päällä, niin ehkä sitä vielä joskus rikastuu...
Kai se vähän siitäkin riippuu millasen rahasammon omaa...No mut mehän istutaan rahasampojen päällä, niin ehkä sitä vielä joskus rikastuu...
Sama täälä!Tylsäääääh!
Oho. Kuinkahan pitkä ura sillä on mahtanu olla?niimpä, ihan omasta aktiivisuudesta kiinni
radiossa kerrottiin hollantilaisesta leidistä jolla oli ollut uransa aikana 350 000 asiakasta
pitkä, haastattelua tehessä eukko oli jäämässä hyvin ansaitulle eläkkeelle 70v iässäOho. Kuinkahan pitkä ura sillä on mahtanu olla?
muistan kanssa kun kerroin äidilleni odottavani kolmattaÄiti sai lievähkön hepulin ku kerroin että lisää on tulossa... Hänen mielestään en osaa pitää huolta edes näistä lapsista vaikka ei ikinä ennen oo ollu mitään valittamista... : /
mulla on 4 eikä ole tullut muuta kommenttia kuin että olenko tullut uskoonmuistan kanssa kun kerroin äidilleni odottavani kolmatta
eka kommentti oli TAAS :saint:
eikös ne siirtomaksut nosta eniten hintaa sähkölaskussa?Ny on vissiin vattenfall, ja mun mielestä se on ollu suht edullinen kun ei oo kolmelta kuukaudelta kun 40-50e, ja kolme ihmistä kuluttamassa. Ja aikana ennen kun pp alkoi kattomaan muumeja, eli kotiteatteri oli kokonaan lähes kokonaan pois käytöstä niin oli välillä kolmenkin kympin luokkaa. Ei paha mun mielestä.
Että on hyvät bileet tiedossa...lapsuuden ja nuoruuden aikanen kaveri täyttää tänään 50
mitähän siitäkin pitäis ajatella?
eikun ne v*tun veroteikös ne siirtomaksut nosta eniten hintaa sähkölaskussa?
en oo sen jantterin kans ollu tekemisissä sitten vuoden 1985Että on hyvät bileet tiedossa...
Perässä tullaan...
Pitääkö sitä erikseen asiasta ajatella jotain?
Tulee mieleen joku koiraen oo sen jantterin kans ollu tekemisissä sitten vuoden 1985
ollaan nykysin fb-kamuja
laitoin toki joTulee mieleen joku koira
No joo,mitä sitä sitten aatteelee yhtikäs mitään,pistä onnittelut menee jonkun pikku naljailun kanssa ellet ole jo laittanut.
mut siinähän on monta pyhää jolloin kaupat on kiinni eikä voi shoppaillaEi se kannatte kotona olla yksiskeen, käy vaikka jossain shoppailemassa ja syömässä ulkona.
entäs löysempimä tyydyn vähään, mulle kelpaa vähän tiukempikin rako ja vähän vanhempikin konjakki