Kai mussa sitten joku vika onsamma häär, miksi ressata noin mitättömistä asioista
lähinnä noi namit ja rasvaset jutut,toki syön mutta pienesti enkä mitenkään usein.Tulee vaan :x tunne
Kai mussa sitten joku vika onsamma häär, miksi ressata noin mitättömistä asioista
eka kerta kun ostin tuon*kuola valuu*
Tekis mieli lähteä abc.lle ostoksille, mut alkaa väsy painamaan.... Oon koko päivän himoinnut karkkia!
Eiku mää kiusaan Sitä vaan tarkotin et vaik ne karkit mainitaan niin ei niitä oo aina ku sillä yhdellä vaan, ei ikävä kyllä onnistu virtuaalisti tarjoominen vieläEi oo vihkoa Mut ainahan täällä on jollakulla joku namipussi.Ja älkää nyt vetäkö hernettä nenuun,satte te syödä mä vaan ääneen ihmettelin.
Jos herkuttomuus sopii sulle niin jatka sitäEn mä tiedä,tuntuu vaan jälkikäteen inhalta,ei mulla mitään sellasta oloa ole et pitäs yrjötä ne ulos mutta ahdistaaa jos syön jotain namii hirveesti tai jotain rasvasta:x
Olin helmikuun herkuttomalla eli en syöny karkkeja/keksejä ym ja olo oli todella hyvä.
Mutta toisaalta mitä haittaakaa siitä on jos ei niin mässytä.
eikä aina tarvi koko pussia vetästä kerrallaEiku mää kiusaan Sitä vaan tarkotin et vaik ne karkit mainitaan niin ei niitä oo aina ku sillä yhdellä vaan, ei ikävä kyllä onnistu virtuaalisti tarjoominen vielä
Mulla ei auta toikaan selitys, vois tippuu varmaan 15-20kg ennen ku kuihtumisesta vois alkaa puhumaanVoi helposti, karkki on ihanaa! Mää en kyllä niin kauhean usein karkkia syö, mutta niitä vois kyl mässätä vaikka aamusta iltaan. Ja mulla ressi vaikuttaa ekana siihen et tulee syötyä huonosti, niin koitan repiä kaloreita herkuilla etten ihan kasaan kuihdu.
Seliseli, namit on vaan niiiiiin hyviä!
eikhään lähetä, öitä kaikille :kiss:Kröh kröh! pitäsköhän tässä pikkuhiljaa lähteä keskustelemaan anssi kelasta:snotty:
LALALALALAH I hear nothing!!eikä aina tarvi koko pussia vetästä kerralla
useimmiten kyllä niin käy
Lähetään vaan,tulen ihan just:kiss:eikhään lähetä, öitä kaikille :kiss:
öitä :kiss:eikhään lähetä, öitä kaikille :kiss:
ruutis, valmiina sitLähetään vaan,tulen ihan just:kiss:
Mulla ei auta toikaan selitys, vois tippuu varmaan 15-20kg ennen ku kuihtumisesta vois alkaa puhumaan
Tottakai, sehän ois ihan kauheeta jos meiän mistress kuihtuis pois! *tunkee sirahville viineriä suuhun*
Jos mää tiputtaisin 2-3kg niin mentäis jo indeksin alapuolella :ashamed: Niin saan kyllä ainakin omasta mielestäni syödä herkkuja just niin paljon kun haluan!
Nuitakin. En vaan halua sitä inhaa tunnetta.Mutta ei se tarkoita ettenkö söisi joskus,toki syön mutta harvoin. Jos otan otan pienesti. Ehkä ahdistus sana on vähän turhan voimakas mutta sellanen inhan ällö fiilis. En mä tiedä...kuten sanottu mussa on sitten varmaa joku vika kun en tykkää namistella niin paljon.Siis siksikö kun ne on epäterveellisiä? Lihottavia? Eihän siinä mitään jos haluaa elää terveellisesti nii siitä vaan. Mut musta se et alkaa ihan ahdistaa, niin on vähän turhan vakavaa suhtautumista...
No sä oletkin niin pikkunen että sun pitääkin syödä herkkuja
Jos mää tiputtaisin 2-3kg niin mentäis jo indeksin alapuolella :ashamed: Niin saan kyllä ainakin omasta mielestäni syödä herkkuja just niin paljon kun haluan!
Rekkautuneillahan on yyveeboksit. Oisko toi harmaille tarkotettu? Jos harmaille niin ihan käyttökelponen idea mun mielestä.Tiedustelisin täältä kiinnostusta tuommoiseen ihan ikiomaan tekstiviestikoodiin, jota voisi tälläkin keskustelupalstalla käyttää. Eli, lyhykäisyydessään kyse olisi tämmöisestä: Kaikki yrityksen tekstiviestipalvelut - Oma Yhteys
Jos siis jonkin nimimerkin kanssa haluaisi jutella lähemminkin, niin ei tartteisi tälle palstalle omia tietojaan (sp-osoite / puhelinnumero) ilmoitella, vaan olisi oma tekstarikoodi jolla yhteyden saisi luotua.
Vinkkejä saapi laittaa numeroon 16460; viestin alkuun AUTO 2PLUS ja sitte viesti. Viestin lähettäminen maksaa normaalin viestin verran - ei siis maksullinen viesti.
Kyseessä on siis ilmaisen sähköpostiosoitteen (Hotmail, Gmail, jne,) tapainen juttu. Viestintä vaan tapahtuu omalla tunnuksella ja tekstareilla.
*lähettää sirahvin unissaan Karkkimaahan*Kiraffin on kanssa aika painua petisen puolelle, josko näkisin kivoja unia
Kauniita uneja kaikki :kiss:
Karkeista puheenollen... Hyvää yötä :kiss:famikin lähtee nukkuun kun suuta venytyttää niin kauheasti
öitä :kiss:
huomenta =)Karkeista puheenollen... Hyvää yötä :kiss: