The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
En mä tiedä,tuntuu vaan jälkikäteen inhalta,ei mulla mitään sellasta oloa ole et pitäs yrjötä ne ulos mutta ahdistaaa jos syön jotain namii hirveesti tai jotain rasvasta:x
Olin helmikuun herkuttomalla eli en syöny karkkeja/keksejä ym ja olo oli todella hyvä.
Mutta toisaalta mitä haittaakaa siitä on jos ei niin mässytä.
Jos herkuttomuus sopii sulle niin jatka sitä :)

Voi helposti, karkki on ihanaa! Mää en kyllä niin kauhean usein karkkia syö, mutta niitä vois kyl mässätä vaikka aamusta iltaan. Ja mulla ressi vaikuttaa ekana siihen et tulee syötyä huonosti, niin koitan repiä kaloreita herkuilla etten ihan kasaan kuihdu.

Seliseli, namit on vaan niiiiiin hyviä!
Mulla ei auta toikaan selitys, vois tippuu varmaan 15-20kg ennen ku kuihtumisesta vois alkaa puhumaan :LOL:

Siis siksikö kun ne on epäterveellisiä? Lihottavia? Eihän siinä mitään jos haluaa elää terveellisesti nii siitä vaan. Mut musta se et alkaa ihan ahdistaa, niin on vähän turhan vakavaa suhtautumista...
Nuitakin. En vaan halua sitä inhaa tunnetta.Mutta ei se tarkoita ettenkö söisi joskus,toki syön mutta harvoin. Jos otan otan pienesti. Ehkä ahdistus sana on vähän turhan voimakas mutta sellanen inhan ällö fiilis. En mä tiedä...kuten sanottu mussa on sitten varmaa joku vika kun en tykkää namistella niin paljon.

IH
Tiedustelisin täältä kiinnostusta tuommoiseen ihan ikiomaan tekstiviestikoodiin, jota voisi tälläkin keskustelupalstalla käyttää. Eli, lyhykäisyydessään kyse olisi tämmöisestä: Kaikki yrityksen tekstiviestipalvelut - Oma Yhteys

Jos siis jonkin nimimerkin kanssa haluaisi jutella lähemminkin, niin ei tartteisi tälle palstalle omia tietojaan (sp-osoite / puhelinnumero) ilmoitella, vaan olisi oma tekstarikoodi jolla yhteyden saisi luotua.

Vinkkejä saapi laittaa numeroon 16460; viestin alkuun AUTO 2PLUS ja sitte viesti. Viestin lähettäminen maksaa normaalin viestin verran - ei siis maksullinen viesti.

Kyseessä on siis ilmaisen sähköpostiosoitteen (Hotmail, Gmail, jne,) tapainen juttu. Viestintä vaan tapahtuu omalla tunnuksella ja tekstareilla.

kahvikirahvi
Tiedustelisin täältä kiinnostusta tuommoiseen ihan ikiomaan tekstiviestikoodiin, jota voisi tälläkin keskustelupalstalla käyttää. Eli, lyhykäisyydessään kyse olisi tämmöisestä: Kaikki yrityksen tekstiviestipalvelut - Oma Yhteys

Jos siis jonkin nimimerkin kanssa haluaisi jutella lähemminkin, niin ei tartteisi tälle palstalle omia tietojaan (sp-osoite / puhelinnumero) ilmoitella, vaan olisi oma tekstarikoodi jolla yhteyden saisi luotua.

Vinkkejä saapi laittaa numeroon 16460; viestin alkuun AUTO 2PLUS ja sitte viesti. Viestin lähettäminen maksaa normaalin viestin verran - ei siis maksullinen viesti.

Kyseessä on siis ilmaisen sähköpostiosoitteen (Hotmail, Gmail, jne,) tapainen juttu. Viestintä vaan tapahtuu omalla tunnuksella ja tekstareilla.
Rekkautuneillahan on yyveeboksit. Oisko toi harmaille tarkotettu? Jos harmaille niin ihan käyttökelponen idea mun mielestä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä