kiitos turvasatamasta :heart:Joo..kannattaa varmaa pysyy vaan meijän seurassa ni oot turvassa
tai sitten et :saint:
kiitos turvasatamasta :heart:Joo..kannattaa varmaa pysyy vaan meijän seurassa ni oot turvassa
tai sitten et :saint:
aina...jos ei muuten niin lusikassa ainakin:kiss:kiitos turvasatamasta :heart:
Köyhyyttä vähän pukkaa täälläki, onneksi kohta on kesä ja -työt. Ostin tosin silti tsihjuomaa :snotty:Hyvää iltaa! Pikainen pyörähdys täällä ennen nukkumaanmenoa.
Tiivistän fiilikset: voi vitun verottaja ja muut Suomen ihanat toimielimet, jotka tekevät yrittämisen ihan mahdottomaksi. Laskuja vaan tulee ovista ja ikkunoista sekä itselle että firmalle, mutta pikavipilläkö ne pitäis maksaa?
Mutta mitäs muille?
Turvalusikka :heart:aina...jos ei muuten niin lusikassa ainakin:kiss:
:wave: mhdm! sinuuki näkee...Hyvää iltaa! Pikainen pyörähdys täällä ennen nukkumaanmenoa.
Tiivistän fiilikset: voi vitun verottaja ja muut Suomen ihanat toimielimet, jotka tekevät yrittämisen ihan mahdottomaksi. Laskuja vaan tulee ovista ja ikkunoista sekä itselle että firmalle, mutta pikavipilläkö ne pitäis maksaa?
Mutta mitäs muille?
entä jos ne verot ois maksanu aikanaan?Hyvää iltaa! Pikainen pyörähdys täällä ennen nukkumaanmenoa.
Mutta mitäs muille?
opimpa tänään mikä ero on naisilla ja miehillä:
nainen on kapistus joka voi siirrellä pillun paikasta toiseen kun taas mies on kampe joka voi siirtää mulkun pillusta toiseen
joo, parempihan se on sitten pitää ne suussa:vampire:
Miehenpuolikas norossa. Mua oksettaa, on oksettanu monta päivää. En jumankekka oksenna.
kenen seurassa sä olet tänään olluttottahan se välillä pitää huokua ettei käy hullusti
tiiättekö muuten mitkä on naisen kaks tärkeintä reikää?
Juu köyhä se minäkin. Tuli tänään suunnitelmiin vähän yllättävää muutosta ja tajusin et tarttisin ens kuussa sellai 500e ylimäärästä :snotty: Ja tarvis ostaa tietokone. Toivottavasti saan halvat vakuutukset tulevaan autooni, muuten oon vähän pississä itsekin.Köyhyyttä vähän pukkaa täälläki, onneksi kohta on kesä ja -työt. Ostin tosin silti tsihjuomaa :snotty:
Hyvä, että muillakin. Jaettu vitutus ja sitä rataa...Köyhyyttä vähän pukkaa täälläki, onneksi kohta on kesä ja -työt. Ostin tosin silti tsihjuomaa :snotty:
Iltaa. En mä nyt tosissani niitä vippejä ota, omat rahat jotenkin vielä hallinnassa, mut sit on viä tuo mun nykynen yhen miehenpuolikkaan firma, jota pitäs pitää pystyssä.:wave: mhdm! sinuuki näkee...
älä hyvä mies nyt enää mee vielä sotkeutuu mihinkään pikavippeihin sitten olet lopullisesti kusessa ja nalkissa.
mulla olis vielä se erittäin halpa nonwifi-läppäri vailla käyttäjääJuu köyhä se minäkin. Tuli tänään suunnitelmiin vähän yllättävää muutosta ja tajusin et tarttisin ens kuussa sellai 500e ylimäärästä :snotty: Ja tarvis ostaa tietokone..?
Mää voin tehä tarjouksen kuun lopussa kuhan opintoraha tulee :xmas:Juu köyhä se minäkin. Tuli tänään suunnitelmiin vähän yllättävää muutosta ja tajusin et tarttisin ens kuussa sellai 500e ylimäärästä :snotty: Ja tarvis ostaa tietokone. Toivottavasti saan halvat vakuutukset tulevaan autooni, muuten oon vähän pississä itsekin.
Ellen ala myymään perääni? Ostaiskohan kukaan tai joutuisinko maksaan et joku huolis?
Kyllä verot on aina aikanaan hoidettu, mutta noi pian erääntyvät alkaa olla mielenkiintoisia. Aina on verot sossupossuille maksettu ja annettu mennä pulsujen perseeseen ja aina vaan lisää pitää pistää menemään.entä jos ne verot ois maksanu aikanaan?
ei se verokarjukaan sentään olemattomasta tulosta omiaan peri
vakuutukset ei ole halpoja jos ei ole poonuksiaJuu köyhä se minäkin. Tuli tänään suunnitelmiin vähän yllättävää muutosta ja tajusin et tarttisin ens kuussa sellai 500e ylimäärästä :snotty: Ja tarvis ostaa tietokone. Toivottavasti saan halvat vakuutukset tulevaan autooni, muuten oon vähän pississä itsekin.
Ellen ala myymään perääni? Ostaiskohan kukaan tai joutuisinko maksaan et joku huolis?
täällä nyt on yhdellä jos toisella miehenpuolikasHyvä, että muillakin. Jaettu vitutus ja sitä rataa...
Iltaa. En mä nyt tosissani niitä vippejä ota, omat rahat jotenkin vielä hallinnassa, mut sit on viä tuo mun nykynen yhen miehenpuolikkaan firma, jota pitäs pitää pystyssä.
Eiköhän tämä tästä.
täällä nyt on yhdellä jos toisella miehenpuolikas
onkos mullakin sitten kohta
jos sanoi että miehenpuolikas jos on kohta ex
no en vie kirahvin miehenpuolikastitteliä
öitä :kiss:Nyt nukkumaan, palataan mussut ! :kiss:
Ja sen verran vielä Ruutikselle veroasiaa, että ei olisi ensimmäinen kerta, kun verottaja mun yrittäjäuran aikana keksii niitä saataviaan nimenomaan olemattomasta
eikö ladyG ottanutkaan sulta sitä :xmas:mulla olis vielä se erittäin halpa nonwifi-läppäri vailla käyttäjää
voin vakuuttaa että olen ollut verokarhun kanssa aika paljon tekemisissä...Nyt nukkumaan, palataan mussut ! :kiss:
Ja sen verran vielä Ruutikselle veroasiaa, että ei olisi ensimmäinen kerta, kun verottaja mun yrittäjäuran aikana keksii niitä saataviaan nimenomaan olemattomasta
Eipä tarvii stressata mitä päällensä pistää kun aamulla kylmä ja päivällä lämmin,jatkaa vaan talvi vaatteilla toukokuuhun asti.