Emmää muista, mutta the more the merrier niinku anglolla on tapana sanoa :xmas:oli vai? totta mie muistin taas väärin
Emmää muista, mutta the more the merrier niinku anglolla on tapana sanoa :xmas:oli vai? totta mie muistin taas väärin
laittamattomasti sanottuEmmää muista, mutta the more the merrier niinku anglolla on tapana sanoa :xmas:
Dah, sulla ei nyt leikkaa.tinkulla oikein
kirahvi ei osaa laskea, ylä- ja alahuulen välissä on vain yksi reikä
Sehän on kuulunu alusta asti mun haaremiin :heart: Mun haaremissa vaan saa jakaa.tosiaan ja eiks tosta seuraa että myös tb kuuluu pitkäkaulan haaremiin?
mulla ei tosiaankaan leikkaa mutta sä et edelleenkään osaa laskeaDah, sulla ei nyt leikkaa.
Ylähuulilla vittuillaan ja alemmilla pyydetään anteeksi. Ja kyllä, molempien huulten välissä on reikä.
ai että on kätsy haaremi, onneks olen sen piirissä :kiss:Sehän on kuulunu alusta asti mun haaremiin :heart: Mun haaremissa vaan saa jakaa.
anythingMitä saa palkinnoksi:attn:
Suureikä, pimppireikä. Eikö ne muka tee yhteensä kaks reikäämulla ei tosiaankaan leikkaa mutta sä et edelleenkään osaa laskea
piti olla kaks reikää
entä napa ja pissareikä?Suureikä, pimppireikä. Eikö ne muka tee yhteensä kaks reikää
En mä niitä tarkoittanut. Mutta miks sieraimet on tärkeimmät?entä napa ja pissareikä?
kaikki reiät lasketaanEn mä niitä tarkoittanut. Mutta miks sieraimet on tärkeimmät?
Kyllä kilpailun järjestäjällä pitää palkinnot olla omasta takaa eikä niin et voittaja saa ite valita. Hmmm...vois tässä jotainn olla mielessä...:snotty:anything
kaikki reiät lasketaan
sieraimet on siitä tärkeät että ilman niitä bj loppuu kesken ilman häpiendingiä
Saat käyttää niitä tärkeitä reikiä....Kyllä kilpailun järjestäjällä pitää palkinnot olla omasta takaa eikä niin et voittaja saa ite valita. Hmmm...
se vasta kurjaa oliskaikki reiät lasketaan
Ai yksin vai?Saat käyttää niitä tärkeitä reikiä....
No koska märkä mirri tekee iloseksi.kirahvin palkintoehdotus hyväksytty
mutta sanokaapa miksi mulkku nauroi kun kissa tippui sillalta jokeen?
palkinto on taas sama
Ehheheekaikki reiät lasketaan
oikeinNo koska märkä mirri tekee mulkun iloseksi.
ai sä huomaat että mä oon käyny statin kuntien opissa?voi meitin ruutista :xmas:
Joo..kannattaa varmaa pysyy vaan meijän seurassa ni oot turvassaai sä huomaat että mä oon käyny statin kuntien opissa?